Tuorein sisältö

DirectX 10 -efektit mahdollisia myös tehokonsoleilla

21.05.2008 klo 15.01 | Luettu: 6436 kertaa | Teksti: Matti Lintula


PC:n World in Conflict -strategiapeliä Xbox 360:lle ja PlayStation 3:lle kääntävän ruotsalaisen Massive Entertainmentin tuotantojohtaja Petter Sydow kertoo, että suurin osa pelin DirectX 10 -efekteistä voidaan siirtää myös tehokonsoleille.

Sydow ei vielä kuitenkaan tiedä moniko toistaiseksi toimimaan saaduista efekteistä päätyy pelin lopulliseen versioon. Korkealaatuisten graafisten efektien toisintaminen konsoleilla on miehen mukaan mahdollista kunhan niiden työstämiseen annetaan tarpeeksi aikaa ja resursseja.

World in Conflict: Soviet Assaultin konsoliversiot valmistuvat näillä näkymin elokuuksi.

Lähde: VideoGamer

V2.fi | Matti Lintula
< Etelä-Korean preside... Konsolisodat ylittäv... >
Keskustele aiheesta

Keskustelut (4 viestiä)

MokkiLumi

Rekisteröitynyt 26.05.2007

21.05.2008 klo 16.18

"Muita uutisia aiheesta" kushee vähäshee?
lainaa
zergbur

Rekisteröitynyt 07.08.2007

21.05.2008 klo 17.08

MokkiLumi kirjoitti:
"Muita uutisia aiheesta" kushee vähäshee?


Älä muuta virko.
lainaa
Neoncat

Rekisteröitynyt 10.04.2007

21.05.2008 klo 19.38

Kyllähän nuo efektit toimii, mutta sitten fps voikin tipahtaa aika ikävästi, jos niitä käyttää liikaa. Eihän noissa näytönohjaimissa pahemmin mikään ole muuttunut vähään aikaan paitsi nopeus ja muistin suuruus.
lainaa
Matti

22.05.2008 klo 00.27

Mitäs ne sellaiset tehokonsolit ovat? Nykyisistä "markkinajohtajista" kumpikaan ei taida mahtua tuohon kategoriaan ja se kolmas nyt on puhdas vitsi grafiikoiden osalta...
lainaa

V2.fi Instagramissa
www.v2.fi™ © Alasin Media Oy | Hosted by Capnova