DirectX 10 -efektit mahdollisia myös tehokonsoleilla
PC:n World in Conflict -strategiapeliä Xbox 360:lle ja PlayStation 3:lle kääntävän ruotsalaisen Massive Entertainmentin tuotantojohtaja Petter Sydow kertoo, että suurin osa pelin DirectX 10 -efekteistä voidaan siirtää myös tehokonsoleille.
Sydow ei vielä kuitenkaan tiedä moniko toistaiseksi toimimaan saaduista efekteistä päätyy pelin lopulliseen versioon. Korkealaatuisten graafisten efektien toisintaminen konsoleilla on miehen mukaan mahdollista kunhan niiden työstämiseen annetaan tarpeeksi aikaa ja resursseja.
World in Conflict: Soviet Assaultin konsoliversiot valmistuvat näillä näkymin elokuuksi.
Lähde: VideoGamer
Keskustelut (4 viestiä)
Rekisteröitynyt 26.05.2007
21.05.2008 klo 16.18
Rekisteröitynyt 07.08.2007
21.05.2008 klo 17.08
"Muita uutisia aiheesta" kushee vähäshee?
Älä muuta virko.
Rekisteröitynyt 10.04.2007
21.05.2008 klo 19.38
22.05.2008 klo 00.27
Kirjoita kommentti