Pelifirmojen ympäristökampanja Playing for the Planet laajenee
Gamigo ilmoittaa olevansa uusin Playing for the Planet Alliancen jäsen. PftPA on videopeliteollisuuden yhteinen pyrkimys vähentää hiilijalanjälkeään ja sisällyttää ympäristöaktiviteetteja peleihinsä.
Playing for the Planet Alliancen käynnistämisen jälkeen aloite on tukenut jäsentensä pyrkimyksiä pienentää hiilijalanjälkeään, ja yli puolet niistä on sitoutunut saavuttamaan nollahiilipäästöt tai hiilinegatiivisuuden vuoteen 2030 mennessä. Allianssi on myös innoittanut jäseniään integroimaan aitoja ympäristöaktiviteetteja peleihinsä kolmen Green Game Jamin kautta.
Myös gamigo osallistuu Green Game Jam 2022:een. Mukana on 50 studiota ja jamin teemoina ovat ruoka, metsät ja tulevaisuus. Tavoitteena on muuttaa 1 miljoonan pelaajan elintarvikevalintoja ympäristön hyväksi, istuttaa ja suojella 1 miljoonaa puuta ja lopulta koota 1 miljoona pelaajaa digitaaliseen ilmastokävelyyn.
Playing for the Planet Alliancen jäsenet: Bandai Namco Entertainment Inc, Bornholm Game Days, Creative Mobile, Creative Assembly, Dropledge, Game, E-Line, EGDF, FGOL, GameDuell, Gameloft, Gamigo, Green Man Gaming, Humble Bundle, Internet of Elephants, IGEA, ISFE, MAG Interactive, Microsoft, Niantic, Neogames Finland Association, Perp Games, Pixel Federation, Playmob, Rovio, Reliance, Sony, SEGA Europe, Space Ape, Sports Interactive, Strangeloop, Sumo Group, Supercell, Sybo, SNJV, Tigertron, TiMi Studios, Ubisoft, Unity, Ukie, ustwo games, WildWorks, 37 Interactive Entertainment.
Keskustelut (2 viestiä)
30.05.2022 klo 16.45
03.06.2022 klo 11.40
digitaalinen kavely ei vissiin kuluta energiaa naurettavaa viherpesua jos ymparisto kiinnostaa niin pelaa se peli nopeasti ja ole puol vuotta pelaamatta on myos vahvempi kokemus
Mikä tää "En käytä ääkkösiä" heebo on? Aina kitisemässä jostain