MGS4 näyttää miten pelinsisäinen mainonta tehdään oikein
Metal Gear Solid 4 sisältää joissakin piireissä kirosanan asemaan noussutta pelinsisäistä mainontaa. Kyseessä ei tällä kertaa ole kuitenkaan vilkkuvat mainosikkunat tai räikeästi pelimaailmasta esiin pomppaavat julisteet vaan homma hoidetaan elokuvista ja televisiosarjoista tuttuun tapaan tuotesijoittelulla.
Ei ole sattumaa, että pelissä ajetaan juuri Triumph-merkkisellä moottoripyörällä ja musiikkia vaihdetaan Applen iPod-soittimesta. Myös pelimaailman puhelimet ja energiajuomat ovat virtuaalisia versioita oikeista tuotteista. Kenties vihdoin mainonta saadaan peleissä sille huomaamattomalle tasolle, jollaista elokuvissa on totuttu vuosikaudet näkemään.
Lähde: Kotaku
Keskustelut (5 viestiä)
Rekisteröitynyt 23.10.2007
14.05.2008 klo 19.05
Rekisteröitynyt 30.07.2007
14.05.2008 klo 19.14
Tähän kohtaan oli tarkoitus kirjoittaa sitten se "oikea" viesti, joka sisältäisi validia argumentointia ja kritiikkiä. En kuitenkaan keksinyt mitään.
Rekisteröitynyt 13.08.2007
14.05.2008 klo 21.55
Rekisteröitynyt 03.01.2008
15.05.2008 klo 20.05
Rekisteröitynyt 07.08.2007
15.05.2008 klo 22.45