Project Origin etenee konsolien ehdoilla
Crispy Gamerin saamassa haastattelussa pelin pääsuunnittelija John Mulkey paljastaa alkuperäisten suunnitelmien sisältäneen kaksi erillistä jatko-osaa F.E.A.R. -kauhutoiminnalle. Siinä missä konsoliversiot esittelivät uutta päähahmoa, jatkoi PC-versio ensimmäisestä osasta tutun hahmon tarinaa. PC-versio kuitenkin myöhästeli rajusti ja lopulta koko projekti hyllytettiin, jotta voimavarat saatiin keskitettyä konsoleille tulevaan Project Originiin.
Uutta avoimempaa ympäristöä ja parempaa tekoälyä tarjoavan Project Originin tarina alkaa hieman ennen ensimmäisen pelin loppua. Juoni sivuuttaa täysin TimeGate Studiosin kehittämät jatko-osat Extraction Pointin ja Perseus Mandaten tapahtumat. Pääsuunnittelija Mulkey tunnustaa, ettei hän ole edes pelannut Perseus Mandatea, mutta uskoo siihen, ettei tämän juoni vienyt tarinaa Monolith Productionsin tahtomaan suuntaan.
PC:lle, PlayStation 3:lle ja Xbox 360:lle kehitettävää Project Originia voidaan odotella kauppoihin vuoden loppupuolella. John Mulkeyn höpinään ja odotettavissa oleviin uudistuksiin voi tutustua Crispy Gamerin haastattelussa.
Keskustelut (2 viestiä)
Rekisteröitynyt 29.10.2007
13.05.2008 klo 09.39
Moderaattori
Rekisteröitynyt 04.04.2007
13.05.2008 klo 13.03
Itsekin pitkään henkeen ja vereen PC-pelaajana täytyy todetaa, että kyllästyminen laitteiston kilpavarusteluun ja yhteensopivuusongelmien kanssa taistelu on ainakin omalla kohdallani aiheauttanut hiljaisen siirtymisen konsolipuolelle, jossa elämä vaan on kaikin puolin helpompaa.
EVE online on tällä hetkellä ainoa syy, jonka takia PC kotona pyörähtää päälle, eikä näköpiirissä ole muita pelejä, joiden takia jaksaisi vaivautua.