Tuorein sisältö

Miyamoton mielessä oli FPS-Zelda

11.05.2008 klo 22.36 | Luettu: 5443 kertaa | Teksti: Manu Pärssinen


GamesRadar kertoo Shigeru Miyamoton aivoituksista Ocarina of Time -Zelda-pelin tekemisen aikoihin.

"Kun olimme tekemässä Ocarinaa, ehdotin ensimmäisen persoonan näkökulmaa. Mielestäni se olisi ollut paras tapa pelaajille tutustua Hyrule Fieldin suureen maailmaan. Sitäpaitsi, kun pelaajan hahmo ei ole näkyvissä, voi käyttää enemmän tehoja vihollisten ja ympäristön luomiseen."

GR:n artikkelissa sivutaan myös toista mielenkiintoista triviapalaa - Link's Crossbow Training -peliin olivat aluksi ehdolla Mario sekä Animal Crossing, mutta ne kumottiin. Samoin kävi Miyamoton idealle Linkin hyppäämisestä tulevaisuuteen Terminatorin tyyliin.


V2.fi | Manu Pärssinen
< Uuden Banjo-Kazooien... MotorStorm 2 rikkoo ... >
Keskustele aiheesta

Keskustelut (4 viestiä)

Typo

Rekisteröitynyt 17.09.2007

11.05.2008 klo 23.48

Jos Link lähtisi tulevaisuuteen pitäisi sillä olla esim. erikoisvoimia. Eikä Terminaattori hypännyt tulevaisuuteen :)
lainaa
crom

Rekisteröitynyt 11.10.2007

12.05.2008 klo 10.05

Jos se tarkoitti tyylillä sitä, että se olis tehnyt aikahypyn alasti ;)
lainaa
Neoncat

Rekisteröitynyt 10.04.2007

12.05.2008 klo 10.42

Niin olikos se link se hotti pimu tuossa pelisarjassa?
(Joo tiedän kyllä oikeasti...)
lainaa
Tingle

Rekisteröitynyt 19.04.2007

12.05.2008 klo 16.41

"Jos Link lähtisi tulevaisuuteen pitäisi sillä olla esim. erikoisvoimia."

Aikahyppyjähän on harrastettu jo OoT:ssa ja lukuisissa muissa sarjan osissa...
lainaa

Ephemeris - 4X avaruustrategiaa, aitoa 3D-taistelua -  joukkorahoita nyt!
www.v2.fi™ © Alasin Media Oy | Hosted by Capnova