Miyamoton mielessä oli FPS-Zelda
GamesRadar kertoo Shigeru Miyamoton aivoituksista Ocarina of Time -Zelda-pelin tekemisen aikoihin.
"Kun olimme tekemässä Ocarinaa, ehdotin ensimmäisen persoonan näkökulmaa. Mielestäni se olisi ollut paras tapa pelaajille tutustua Hyrule Fieldin suureen maailmaan. Sitäpaitsi, kun pelaajan hahmo ei ole näkyvissä, voi käyttää enemmän tehoja vihollisten ja ympäristön luomiseen."
GR:n artikkelissa sivutaan myös toista mielenkiintoista triviapalaa - Link's Crossbow Training -peliin olivat aluksi ehdolla Mario sekä Animal Crossing, mutta ne kumottiin. Samoin kävi Miyamoton idealle Linkin hyppäämisestä tulevaisuuteen Terminatorin tyyliin.
Keskustelut (4 viestiä)
Rekisteröitynyt 17.09.2007
11.05.2008 klo 23.48
Rekisteröitynyt 11.10.2007
12.05.2008 klo 10.05
Rekisteröitynyt 10.04.2007
12.05.2008 klo 10.42
(Joo tiedän kyllä oikeasti...)
Rekisteröitynyt 19.04.2007
12.05.2008 klo 16.41
Aikahyppyjähän on harrastettu jo OoT:ssa ja lukuisissa muissa sarjan osissa...