Tuorein sisältö

Pettymyksiä aiheuttaneen Fallout 76:n takana seissyt Bethesda-johtaja myöntää, että he mokasivat julkaisussa lähes kaiken

13.03.2021 klo 14.00 | Luettu: 4978 kertaa | Teksti: Miia Lyyra

Bethesda-johtaja Todd Howard myöntää monen asian menneen mönkään Fallout 76:n julkaisussa, kertoo PC Gamer. Hänen mukaansa julkaisu meni metsään ja heillä oli paljon ongelmia, minkä lisäksi he pettivät pelaajat. Howard kertoo, että totuuden nimissä oli todella vähän asioita, jotka eivät menneet mönkään. Howard mainitsee myös, että pelistä puuttuivat mm. NPC-hahmot sekä moni muu asia, joista he olivat pitäneet sarjan aiemmissa osissa.

Todd Howard kuitenkin toivoo, että jatkossa samankaltaisilta ikävyyksiltä voitaisiin välttyä. Hänen mukaansa tulevaisuudessa mm. pelien testaaminen ennen julkaisua on helpompaa, sillä Bethesdan ollessa osa Microsoftia, betatestejä voidaan toteuttaa entistä paremmin ja laajemmin.







V2.fi | Miia Lyyra
< Kiinnostaako Dying L... Oranssi pussimäyrä l... >
Keskustele aiheesta

Keskustelut (6 viestiä)

Petelius86

Rekisteröitynyt 07.10.2009

13.03.2021 klo 21.45 2 tykkää tästä

Nyt on varmaan helpompi myöntää, kun microsoft omistaa. Eihän tää kaveri osannu myöntää missää vaiheessa porukkansa laiskuutta tai muutenkaan tyhmiä valintoja vaan aina samaa toitotusta "se mimmonen siitä tulee".

https://youtu.be/YPN0qhSyWy8?t=15
lainaa
Refloni

Rekisteröitynyt 08.01.2017

14.03.2021 klo 12.09 1 tykkää tästä

"Howard mainitsee myös, että pelistä puuttuivat mm. NPC-hahmot sekä moni muu asia, joista he olivat pitäneet sarjan aiemmissa osissa."

Eihän tämä ollut bugi vaan ominaisuus, jonka avulla peliä mainostettiin. Jokainen näkemäsi ihminen on oikeasti toinen pelaaja, eikö ole siistiä? Pelistä tehtiin tällainen tarkoituksella.
lainaa
destev

15.03.2021 klo 03.59

Refloni kirjoitti:
"Howard mainitsee myös, että pelistä puuttuivat mm. NPC-hahmot sekä moni muu asia, joista he olivat pitäneet sarjan aiemmissa osissa."

Eihän tämä ollut bugi vaan ominaisuus, jonka avulla peliä mainostettiin. Jokainen näkemäsi ihminen on oikeasti toinen pelaaja, eikö ole siistiä? Pelistä tehtiin tällainen tarkoituksella.

Ei se sitä bugiksi sanonutkaan. Suunnitteluvirheet eivät lähtökohtaisesti ole bugeja vaan paskaa suunnittelua. Bugit ovat noita suunnitelmia koodatessa syntyneitä ohjelmointivirheitä.
lainaa
grilli_maggara

15.03.2021 klo 09.05 1 tykkää tästä

Petelius86 kirjoitti:
Nyt on varmaan helpompi myöntää, kun microsoft omistaa. Eihän tää kaveri osannu myöntää missää vaiheessa porukkansa laiskuutta tai muutenkaan tyhmiä valintoja vaan aina samaa toitotusta "se mimmonen siitä tulee".


No itteni mieles kysees on nykyään oikein kelpo peli. Eivätkä tekijätkään ole olleet missään vaiheessa "laiskoja". He ovat tehneet parhaansa tuon pelin eteen.

https://youtu.be/YPN0qhSyWy8?t=15
lainaa
qwertypro

15.03.2021 klo 09.47

Petelius86 kirjoitti:
Eihän tää kaveri osannu myöntää missää vaiheessa porukkansa laiskuutta tai muutenkaan tyhmiä valintoja


"osannu" ja "porukkansa"

Eiköhän asia ole niin että Isot Pomot käskivät ja varsinaisten devaajien ulinat ja protestit jätettiin huomiotta ja Todd ei voinut varsinaisesti sanoa että ongelmat on johtotasolta peräisin koska piti koittaa vääntää asiaan sopimattomalla enginellä mmo:ta pomojen käskystä
lainaa
fdhfdhfdh4576464

15.03.2021 klo 20.30

Eivät luoneet tarpeeksi kiinnostavaa moninpeliä. Coop nyt oli hauskaa, mutta survival ja nuclear winter yhtä hackin festiä maksimaalisilla eksploiteilla. Olisivat luoneet systeemin jossa valitaan osapuoli jo alusta alkaen ja taistellaan muita vastaan koko Appalakian herruudesta, Planetside 2 tyyliin. Niin paljon menetettyä potentiaalia. Niin paljon. Huonoja valintoja.
lainaa

www.v2.fi™ © Alasin Media Oy | Hosted by Capnova