Uusi Prince of Persia lähtee taiteellisemmille poluille
Eurogamer välittää tietoja äskettäin Ubisoftin vahvistamasta uudesta Prince of Persia -pelistä, joka on luvassa loppuvuodesta.
- peliä kehittää Sands of Time -tiimi Ubisoft Montrealilla
- grafiikat ovat 'luonnosmaisia', taiteellista, yksityiskohtaista cel-shading-tekniikkaa
- tavoitteena on parantaa turmioitunut maailma, vähän Okamin tyyliin
- uudistunut Prinssi on värikäs kulkuri, joka ulkomuotonsa puolesta ranskalaislehden mukaan 'sopisi vallan hyvin vaikka Final Fantasy -peliin'
- tavoitteena fantasiamaisempi, runollisempi visio, värikkäämpi maailma
- tyyli on 'Zeldamaista, oldschoolia, hyvin toisistaan poikkeavia, avoimia, orgaanisia tasoja'
- juoni tulee zoroastrianilaisesta myytistä - sota hyvien ja pahojen kaksosjumalien välillä johtaa siihen, että toinen vangitsee toisen laatikkoon keitaalle. Sieltä hän kuitenkin vapautuu varkaan toimesta vuosisatoja myöhemmin ja maailma on tuhoon tuomittu. Varkaan onkin siis aika saattaa kaikki taas tolalleen
- vähemmän, mutta tulisempia taisteluita - yksi-vastaan-yhtä -miekkataisteluita enemmän Soul Caliburin kuin God of Warin tyyliin
- Prinssillä on myös erikoishanska, jolla voi kiivetä ja liukua seiniä pitkin
Lisätietoja saadaan Ubisoftin tapahtumassa kuun lopussa.
Kuvia ranskalaisesta artikkelista.
Keskustelut (7 viestiä)
Rekisteröitynyt 25.07.2007
01.05.2008 klo 17.06
Rekisteröitynyt 17.09.2007
01.05.2008 klo 17.15
Moderaattori
Rekisteröitynyt 30.03.2007
01.05.2008 klo 17.23
Enenmmän yks ykköstä eli sulkeutuuko taistelu hetkellisesti muilta vihuilta?
Tuosta sai vähän sellaisen kuvan, että vihollisia tulee niin harvakseltaan, ettei tarvitsekaan taistella kuin yhtä vastaan kerrallaan.
Rekisteröitynyt 26.04.2007
01.05.2008 klo 19.53
Rekisteröitynyt 23.07.2007
01.05.2008 klo 21.17
01.05.2008 klo 23.43
Rekisteröitynyt 27.05.2007
02.05.2008 klo 16.18
eli hintin näköinen vöitä ja vetoketjuja tyyppi?