Tietoja Futuremarkin Pwnage-pelistä
YouGamers välittää GameReactor-lehdestä kotoisin olevia tietoja, joissa paljastetaan ensimmäistä kertaa yksityiskohtia Futuremarkin 'Codename Pwnage' -peliprojektista.
- Codename Pwnage -nimi on väliaikainen (vaikka tavaramerkki onkin rekisteröity)
- nopeatempoinen peli, jossa pelaajat taistelevat toisiaan vastaan aseisteittuina astronautteina asteroidien seassa 0-painovoimassa
- verkkopeli PC:lle
- ottanut vaikutteita Counter-Strikesta, Tribes- ja Battlefield-sarjoista
- 'perinteinen verkkoräiskintä, ei-perinteisessä ympäristössä'
- hyödyntää todennäköisesti 3DMark Vantagen pelimoottoria
- julkaisuvuodeksi arvioidaan tätä vuotta, mutta YouGamers tyrmää sen lehden omana arvauksena
Keskustelut (8 viestiä)
Rekisteröitynyt 10.04.2007
19.04.2008 klo 00.25
Rekisteröitynyt 03.09.2007
19.04.2008 klo 01.20
Rekisteröitynyt 22.01.2008
19.04.2008 klo 07.19
Rekisteröitynyt 20.08.2007
19.04.2008 klo 09.38
”Tarkoituksemme ei ole Pwnage-sanan tuotemerkiksi rekisteröimisellä rahastaa tai estää ihmisiä käyttämästä kyseistä ilmausta. Se ei ole tavaramerkkien tarkoitus. Sen sijaan haluamme suojella itseämme ihmisiltä, ketkä pyrkivät rekisteröimään nimen tuotemerkiksi väärin perustein ja tehdä valituksen Futuremark Games Studiota kohtaan sen käytöstä.”
Jos tekopyhyydellä ja jeesustelulla on raja, niin Futuremark vetää siitä vielä kilometrin verran yli. Myöntäisivät vain suoraan että sattuivat olemaan niin fiksuja että pöllivät jo maailmanlaajuisesti mainetta niittäneen Pure Pwnage:n nimen.
Jää kyllä firman pelit hyllyyn minun osalta.
Moderaattori
Rekisteröitynyt 03.04.2007
19.04.2008 klo 09.39
(Lähes kaikki olemassa olevat moninpeli-fps:t tallaavat Tribesin ja ensimmäisen Battlefieldin luomia polkuja.)
Rekisteröitynyt 25.07.2007
19.04.2008 klo 10.50
luultavasti 3d markin mukana tulee pelin demo
(fps testi) näkee samalla pyörittääkö kone sitä
20.04.2008 klo 21.46
21.04.2008 klo 15.12
luultavasti 3d markin mukana tulee pelin demo (fps testi) näkee samalla pyörittääkö kone sitä
C'mon, peli ja benchmark ovat kaksi täysin eri asiaa ja ehkäpä FMkin sen tajuaa. 3DMarkista ei kannata tehdä mitään arvailuja sen suhteen miten peli pyörii.