Microsoft satsaa GTA IV:ään kuin Halo 3:een
Microsoftin käyttämä mainosbudjetointi konsolin lippulaivan Halo 3:n markkinointiin oli massiivinen, mutta Grand Theft Auto IV ei jää kauaksi, sillä Microsoft aikoo tosissaan saada pelaajat valitsemaan oman koneensa siksi pelialustaksi, jolla kyseistä peliä kannattaa pelata.
GamesIndustry.biz kertoo mainosmyllytyksen GTA IV:n X360-versiosta vastaavan viime vuoden Halo 3 -mylläkkää. Halo 3:a mainostettiin mm. erityisen Mountain Dew -juoman ja kymmenien muiden kampanjoiden ja oheistuotteiden voimalla.
"Voitte odottaa kuulevanne todella paljon GTA IV:stä X360:lla seuraavina viikkoina", kertoi Ison-Britannian Xbox-pelipomo Stephem McGill.
Keskustelut (6 viestiä)
Rekisteröitynyt 26.07.2007
18.04.2008 klo 11.25
18.04.2008 klo 12.40
18.04.2008 klo 14.20
18.04.2008 klo 14.41
Rekisteröitynyt 08.12.2007
18.04.2008 klo 15.47
saisi sonykin jotain tehä perkele tai menettävät asiakkaita
Täysin sama juttu pomppas mieleen kun kuulin tuosta. Ei... Ei sitä vaan voi ymmärtää kuinka Sony voi ignorata tämän kaiken. Luulevatko ne oikeasti että brändi pitää meidät Pleikka-pelaajina?!
Jos sama jatkuu seuraavallakin genillä, niin siirryn kyllä kokonaan boxiin tai osittain (että ostan molemmat).
Rekisteröitynyt 22.04.2007
18.04.2008 klo 15.51
Hassua, että jotkut oikein haluavat mainontaa. :) Harvoin se kyllä itseänikään varsinaisesti häiritsee, mutta ei kai sitä nyt sentään kaivata?
Hyvin tehtyä mainontaa on mukava seurata. Toisaalta, olen mediahuora. :)