Crysis-moottori lähes yhtä komea konsoleilla kuin PC:llä
IGN:n haastattelema Crytek on kovassa työn touhussa pelimoottorinsa CryEngine2:n kääntämiseksi konsoleille. Sekä X360:n että PS3:n kanssa tehdään töitä konsolikohtaisesti ja lopputuloksen odotetaan olevan samaan luokkaa kuin PC:llä 'high' tai lähestulkoon 'high'-asetuksilla.
Konsolien pienet muistimäärät tulivat vastaan enemmänkin Crytekin tekoälyteknologian kanssa kuin grafiikka- tai fysiikkamoottorin. Crytekin Harald Seeleyn mukaan CryEngine2:n kääntäminen PS3:lle on huomattavasti haastavampaa kuin X360:lle, mutta samalla PS3:sta saadaan hyvin paljon irti.
Keskustelut (12 viestiä)
Rekisteröitynyt 11.04.2007
08.04.2008 klo 20.48
Rekisteröitynyt 17.10.2007
08.04.2008 klo 20.50
Rekisteröitynyt 22.01.2008
08.04.2008 klo 21.06
Mitä tästä voimme päätellä? Konsoleilla liikkuu rahat ja konsoliCryEngine on törkeän paljon paremmin optimoitu.
Mutta PC-version Crysiksellä saadaan parempaa grafiikkaa ja fysiikkaa. :)
08.04.2008 klo 21.37
Rekisteröitynyt 24.05.2007
08.04.2008 klo 21.56
Rekisteröitynyt 26.03.2008
08.04.2008 klo 22.56
Rekisteröitynyt 11.10.2007
09.04.2008 klo 08.21
teknologia-demo on aina teknologia-demo.
Tunnustaudun kuitenkin teknofriikiksi ja kyllä, konsoliversio löytää aikanaan (ehkä) tiensä myös minun pelikokoelmaani.
Rekisteröitynyt 26.09.2007
09.04.2008 klo 09.08
Rekisteröitynyt 08.08.2007
09.04.2008 klo 10.16
09.04.2008 klo 13.15
Rekisteröitynyt 27.05.2007
09.04.2008 klo 16.11
10.04.2008 klo 06.11 1
Mahtaakohan tukea Full HD resoluutiota? Jos kyllä niin sitten se on käännetty kyllä loistavasti konsoleille.
Olenko jotain missannut, vai onko 1080p, widescreen, nettiominaisuudet ja 30fps jo jonkinlainen minimivaatimus nykysukupolven konsoleilla? Tälläinen kuva minulla on ainakin