Tuorein sisältö

Uncharted 2:n junaradan salaisuudet paljastuivat

14.05.2018 klo 18.00 | Luettu: 5670 kertaa | Teksti: Manu Pärssinen


Eurogamer kertoo kuinka erinomaisen Uncharted 2:n pulssia nostattava junakohtaus oli oikein toteutettu.

Sen sijaan, että juna oikeasti matkaisi pitkän matkan läpi erilaisten ympäristöjen, pelin ohjelmoijat hyödynsivät kamerakulmia ja luuppeja kentän toteuttamiseen. Alla oleva video kertoo tarkemmin.


V2.fi | Manu Pärssinen
< Suomen pelimuseossa ... Tekijät kertovat Jur... >
Keskustele aiheesta

Keskustelut (3 viestiä)

Ehmet

14.05.2018 klo 18.37

Killzone ja Gears of War on muistaakseni touhunnut samaan tyyliin.
lainaa
Liimaletti

14.05.2018 klo 19.01

Onkin tullut mietittyä muutamia kertoja peliä pelatessani, että vetääköhän juna (tai maisema) looppia ja että maisema vaihtuu tietyissä kohdissa missä pelaaja ei näe ulos. Näköjään... mutta varmasti jokainen kyseistä tasoa pelaava on pystynyt päättelemään jotain samansuuntaista. Eli siis että kyseisessä junatasossa on selkeästi pelaajan etenemisestä aktivoituvia trigger pointteja missä maisema vaihtuu uuteen. Ei tarvitse kuin hetkiseksi pysähtyä katselemaan maisemaa, niin illuusio alkaa rakoilemaan.
lainaa
Refloni

Rekisteröitynyt 08.01.2017

14.05.2018 klo 22.42

Sama varmaan koskee suunnilleen jokaista pelikohtausta ikinä, jossa voi kontrolloida pelihahmoa liikkuvassa junassa. Siinähän voi yleensä jäädä vitkuttelemaan niin pitkäksi aikaa kuin haluaa, ja jostain ne maisemat on taiottava.
lainaa

www.v2.fi™ © Alasin Media Oy | Hosted by Capnova