Remedyn mystinen planetaario on komeaa katsottavaa
Remedy on yksi harvoista valituista firmoista, jotka on valittu työstämään Microsoft DirectX Raytracing (DXR) -teknologiaa. Reaaliaikaista grafiikkatykitystä on työstetty NVidian kanssa ja alla olevalta videolta näkyy, miltä se näyttää. Kyse on kuitenkin vielä täysin teknologiatestistä, eikä teknologiaa voida vielä hyödyntää peleissä.
Optimistisimmat voivat toki pohtia, olisiko käytetyissä 3D-malleissa jotain vihjeitä Remedyn tulevista projekteista. Todennäköisesti ei.
Keskustelut (7 viestiä)
20.03.2018 klo 17.01
Kuoret vuodelta 2020, pelattavuus vuodelta 2002. Toki mitäpä muuta pelissä voisi tehdä kuin tapella joten ei voi ihmisyyden rajallisuudesta syyttää
Jotenkin tarttis joku surrealistinen "Alan Wake" saada. Vaikka pelattavuus sinänsä oli ihan paskaa, niin silti metsässä talsiminen ja seuraavan outouden metsästäminen viihdytti ja kokemus jäi mieleen. Oli vähän kuin Life is Strange mutta sait oikeasti liikuttaa hahmoa
20.03.2018 klo 17.36 5
20.03.2018 klo 18.44
20.03.2018 klo 19.07 2
21.03.2018 klo 09.15
Hienoa teknologiaa kyllä puolta pykälää paremman grafiikan takana, mutta anti pelaamiselle on kysymysmerkki. Itsekin tässä Alan Waken ja Quantum Breakin jäljiltä odotan Remedyltä nyt edistystä ja läpimurtoja ennemminkin jälkeenjääneiden mekaniikkojen ja pelattavuuden osalta. Onko järkeä hioa sitä silmäkarkkia ihan koko rahalla kun samaan aikaan Switch-raudallakin pyörivät pelit saavat paremmat arvostelut ja myyvät moninkertaisesti?
21.03.2018 klo 10.11 1
21.03.2018 klo 11.34 3
Tässä on nyt mennyt porukalta hieman ohi mitä tässä esitellään. Googletelkaa tuo DirectX Raytracing (DXR) ja lukekaa mistä on kyse.
Ei pelaajaa kiinnosta mitä moottori tekee vaan mitä ruudulla näkyy. Jos tämmöseen demoon kommentoidaan että on nähty hienompaakin reaaliaikagrafiikkaa (vaikka teknisesti se ei pidä paikkaansa) niin demo on failannut mikäli sen oli tarkoitus aiheuttaa wow-efekti pelaajissa eikä vain devaajissa. :)