Fable 2 vaatii pelaajalta sitoutumista
Peter Molyneux ei malta lopettaa otsikoissa esiintymistä ilmeisesti lainkaan. Nyt mies kertoo Fable 2:n saavutuspisteistä ja pelaajien sitouttamisesta peliin. Helpolla ei uudessa Fablessa saavutuspisteitä irtoa.
Ensimmäisestä Fable-pelistä Molyneux oppi, että suurin osa ihmisistä pelasi pelin läpi hyvän hahmon roolissa. Fable 2:ssa hyvän ja pahan tien valitseminen on tehty monimutkaisemmaksi ja ollakseen todella hyvä ja saavuttaakseen achievement-pisteitä, täytyy pelaajan tehdä pelin sisäisiä uhrauksia. Fable 2:een on lisätty myös uusia puntareita, joilla pelihahmon hyvyyttä ja pahuutta mitataan.
Saavutuspisteet ovat Molyneuxille yksi työkalu, jolla pelaajat sitoutetaan peliin ja jolla mitataan kuinka pitkälle pelaajat ovat todella valmiita menemään pisteitä kerätäkseen.
Lähde: Videogaming247
Keskustelut (6 viestiä)
Moderaattori
Rekisteröitynyt 10.04.2007
20.03.2008 klo 12.19
Pahuutta ei saanut nostettua juuri mitenkään muilla tavoin, kuin uhraamalla ihmisiä alttarille. Pelin mitättömän vähäisissä tehtävissä kun ei ollut juuri lainkaan mahdollisuuksia olla paha. Lisäksi lähes jokaisen vihollisen listimisestä annettiin hyvyyspisteitä.
Ensimmäinen Fable oli kyllä täydellinen pettymys putkimaisuutensa, juonensa sekä riittämättömien tehtäviensä takia, että ei tämä kakkonen toistaiseksi ole odotuslistallani.
20.03.2008 klo 13.15
"Molyneux oppi"
Onko nyt aprillipäivä? Molyneux oppi jotain aikaisemmasta pelistään? Älkää höpöttäkö.
(sarkasmi off)
:D
20.03.2008 klo 14.23
Rekisteröitynyt 04.11.2007
20.03.2008 klo 21.30
08.05.2008 klo 18.36
03.06.2008 klo 22.07