Ei enää snaking-törkyilyä Mario Kartiin
Aussie-Nintendo on julkaissut lehtileikkeitä Mario Kart Wii -arviosta, jossa kerrotaan monia ärsyttäneen snaking-taktiikan loistavan poissaolollaan kyseistä pelistä. Enää laidasta laitaan vetkuttelemalla ei saa lisänopeutta, vaan boostin määrän määrittää se, kuinkan pitkän sivuluisun saa tehtyä.
Myös pelin Wii Wheel -ohjainpidike vaikuttaa paremmalta kuin ensimmäisten Wii-pelien mukana tullut Ubisoftin 'ratti'.
Keskustelut (7 viestiä)
Rekisteröitynyt 20.01.2008
17.03.2008 klo 10.18
17.03.2008 klo 13.21 1
Kunpa esineet saisi edes kytkettyä pois tai ainakin sinisen kilven.
17.03.2008 klo 18.29
Ihan hyvä vaan, että snaking lähti, aika paljon söi MKDS:ssä verkkomoninpelimielenkiintoa.
Rekisteröitynyt 12.04.2007
17.03.2008 klo 19.49
Jee jee, nyt peli onkin sitten kokonaan tuuripainoitteinen...
Kunpa esineet saisi edes kytkettyä pois tai ainakin sinisen kilven.
Itse en Mario Kart DS:ää pelannut netissä juuri snakingin takia. Niin laiska tapa voittaa kilpailuja. Tosin kaikki pelit on täynnä näitä "pelaajia", jotka käyttää mauttomuuteen asti pelienginen pikkuvikoja.
17.03.2008 klo 23.46
18.03.2008 klo 02.16
Mutta eiköhän siihen jokin kikka kolmonen keksitä, jos olettavat tuon vanhoille faneille myyvänsä. Kaasuttaminen ja ohjailu kun ei pidemmän päälle pidä mielenkiintoa yllä.
Toisaalta säästyypä peukalot, orginaali DS:llä ei ollut kovin kivaa snakettaa pidemmän päälle.
18.03.2008 klo 15.53
Kyllähän Double Dashiakin pystyi pelaamaan partyhassutteluna, mutta se oli silti selkeästi hauskempaa kun sohvalla oli muutama raivohullu sneikkaamassa sormet verillä. Ei sitä pidemmän päälle jaksa jos koko Wiin MK vedetään hidastempoiseksi tuuripeliksi.