Dead Spacen pause-hämmennys sai selityksen
Aiemmin huhuttiin, ettei Dead Space -kauhutoimintapelissä olisi lainkaan pelin pysäyttävää pause-toimintoa. Omituisen huhun takana oli kuitenkin yksinkertainen väärinymmärrys, jonka pelin tuottaja Glen Schofield on nyt oikaissut.
Väärinymmärretyllä lausunnolla oli tarkoitus kertoa, ettei pelin taistelua voi pysäyttää kesken kaiken pelkkää mukana kannetun tavaravalikoiman läpikäymistä varten, vaan aseet on ladattava ja varusteet oltava valmiina käsillä jo ennen taisteluun ryhtymistä. Schofield tahtoo pelaajien kokevan panosten vähyydestä ja elinvoiman hupenemisesta koituvaa aitoa pelkoa.
Dead Space julkaistaan lokakuussa PlayStation 3:lle ja Xbox 360:lle.
Lähde: Kotaku
Keskustelut (1 viestiä)
13.03.2008 klo 09.56