Tuorein sisältö

Suomalaisen Futuremarkin peliprojekti etenee

12.03.2008 klo 08.26 | Luettu: 3246 kertaa | Teksti: Manu Pärssinen


Gamasutra uutisoi suomalaisen FutureMarkin valinneen Allegorithmicin ProFX -teksturointiteknologian peliprojektiinsa. Järjestelmä nopeuttaa korkealaatuisten pintakuvioiden käyttämistä ja hyödyntää myös proseduraalisia tekstuureita.

Futuremarkin Jukka Mäkisen mukaan "Allegorithmic on antanut meille uuden teknologian, joka antaa meille paremmat mahdollisuudet luoda fantastisia uusia maailmoja. Heidän työntekijöidensä ja teknologiansa yhdistelmä antaa tiimillemme mahdollisuuden työskennellä tehokkaammin kehittäessämme sellaista pelisisältöä, jota ihmiset todella haluavat."


V2.fi | Manu Pärssinen
< Take-Two osti Mafian... Metal Gearien isä jo... >
Keskustele aiheesta

Keskustelut (2 viestiä)

DDos

12.03.2008 klo 08.53

Hyper hyper... suuret puheet Mäkisellä. Vaatii vähän muutakin kuin graffaa saada hyvä peli aikaiseksi.
lainaa
manu

Moderaattori

Rekisteröitynyt 30.03.2007

12.03.2008 klo 09.10

DDos kirjoitti:
Hyper hyper... suuret puheet Mäkisellä. Vaatii vähän muutakin kuin graffaa saada hyvä peli aikaiseksi.


Nimenomaan siihenhän Mäkinen viittaa. Kun Allegorithmin systeemeillä saadaan ainakin osa grafiikkahommista helpommaksi, voidaan keskittyä pelisisältöön.
lainaa

Ephemeris - 4X avaruustrategiaa, aitoa 3D-taistelua -  joukkorahoita nyt!
www.v2.fi™ © Alasin Media Oy | Hosted by Capnova