Suomalaisen Futuremarkin peliprojekti etenee
Gamasutra uutisoi suomalaisen FutureMarkin valinneen Allegorithmicin ProFX -teksturointiteknologian peliprojektiinsa. Järjestelmä nopeuttaa korkealaatuisten pintakuvioiden käyttämistä ja hyödyntää myös proseduraalisia tekstuureita.
Futuremarkin Jukka Mäkisen mukaan "Allegorithmic on antanut meille uuden teknologian, joka antaa meille paremmat mahdollisuudet luoda fantastisia uusia maailmoja. Heidän työntekijöidensä ja teknologiansa yhdistelmä antaa tiimillemme mahdollisuuden työskennellä tehokkaammin kehittäessämme sellaista pelisisältöä, jota ihmiset todella haluavat."
Keskustelut (2 viestiä)
12.03.2008 klo 08.53
Moderaattori
Rekisteröitynyt 30.03.2007
12.03.2008 klo 09.10
Hyper hyper... suuret puheet Mäkisellä. Vaatii vähän muutakin kuin graffaa saada hyvä peli aikaiseksi.
Nimenomaan siihenhän Mäkinen viittaa. Kun Allegorithmin systeemeillä saadaan ainakin osa grafiikkahommista helpommaksi, voidaan keskittyä pelisisältöön.
Kirjoita kommentti