Tuorein sisältö

Nintendon prototyyppi näyttää miltä uutuus-Zelda näyttäisi kaksiulotteisena NES-pelinä

02.03.2017 klo 21.00 | Luettu: 4918 kertaa | Teksti: Markus Mesiä

Huomenna Nintendo Switchin yhteydessä julkaistavasta The Legend of Zelda: Breath of Wildista on paljastunut eriskummallisia yksityiskohtia. GDC-tapahtumassa on muun muassa paljastettu, että peli näytti prototyypeissään NES-peliltä.

Pelin ohjaaja Hidemaro Fujibayashi kertoi kokeilun johtuneen pelin pulmien luonteesta. Ongelmien haluttiin olevan ratkaistavissa mitä erilaisin keinoin perinteisen yhden oikean tavan sijasta. Tekijöiden tavoitteena oli, että jokainen pelaaja kokisi hivenen erilaisen ratkaisun. Pahimmaksi skenaarioksi kutsuttiin ratkaisun katsomista internetistä.



”Käytimme 2D-grafiikkaa luodaksemme nopeasti konsepteista prototyyppejä. 2D-prototyyppi on käytännöllinen tapa vähentää vaivaa ja esitellä ideoiden logiikkaa.”

Tältähän tuore Zelda käytännössä näyttäisi NES-pelinä:



The Legend of Zelda: Breath of the Wild ilmestyy Switchille ja Wii U:lle huomenna perjantaina. Ensiarvioiden mukaan kyseessä on kutakuinkin täydellinen teos, sillä Metacritic on uutisen kirjoitushetkellä vaatimaton 98.

V2.fi | Markus Mesiä
< Nintendo esitteli vi... Tom Clancy's Ghost R... >
Keskustele aiheesta

Keskustelut (2 viestiä)

jarnoz

02.03.2017 klo 21.50 1 tykkää tästä

Unity3D:lläkin saisi erittäin helposti ja nopeasti tehtyä prototyyppejä ja olisi vieläpä lähempänä oikeaa tuotetta kuin tuo 2D-viritys.
lainaa
ano

03.03.2017 klo 01.46

jarnoz kirjoitti:
Unity3D:lläkin saisi erittäin helposti ja nopeasti tehtyä prototyyppejä ja olisi vieläpä lähempänä oikeaa tuotetta kuin tuo 2D-viritys.
Tässä vuoden vanha esimerkki unreal enginellä toimiva zelda, voit ladata PC:lle heti ilmaiseksi. https://www.youtube.com/watch?v=GgbGgtq-NMc
lainaa

www.v2.fi™ © Alasin Media Oy | Hosted by Capnova