Microsoft vei pelaajan muistot
HawtyMcBloggy-blogi kertoo pelaajasta nimeltä Nathaniel, joka on X360-fani henkeen ja vereen. Nathaniel rahtasi hyvissä ajoin ennen julkaisua ennakkotilattua konsoliarmastaan mukanaan pelitapahtumiin. Niistä sen kylkiin kerääntyi piirroksia ja nimikirjoituksia mm. Microsoftin, Bungien ja Rooster Teethin tiimiläisiltä.
Sitten koitti se päivä, kun Microsoftin pelikonsoli suoritti perinteisen kuolonrengasrituaalinsa ja oli huoltoreissun aika. Huolissaan nimmarikokoelmastaan Nathaniel varmisti sekä tukipuhelimesta, että paketin mukana olevassa kirjeessä, että hän varmasti saisi takaisin täsmälleen saman konsolin.
Niin hän saikin - ainakin sarjanumeron perusteella. Vaivalla kerätyistä nimistä ja piirustuksista ei ollutkaan jäljellä kuin muutama tuhru koneen kyljissä. Mysteeristä onkin, miksi korjauspalvelun työntekijä olisi nähnyt niin paljon vaivaa permanenttitussilla raapusteltujen muistojen poistamiseen.
Keskustelut (25 viestiä)
Moderaattori
Rekisteröitynyt 30.03.2007
29.02.2008 klo 20.01
Rekisteröitynyt 03.01.2008
29.02.2008 klo 20.06
29.02.2008 klo 20.22
Rekisteröitynyt 08.12.2007
29.02.2008 klo 20.27
29.02.2008 klo 20.39
29.02.2008 klo 20.46
29.02.2008 klo 21.00
Jenkkien XO-puhelintuki on todennkäköisesti Intiassa ja huoltopalvelukin on aika varmasti eteläisen rajan takana, joten englanninkielinen toivomus ei välttämättä avaudu huoltohemmolle.
Moderaattori
Rekisteröitynyt 02.04.2007
29.02.2008 klo 22.18
Tiedä mistä alkaisi vaahtoamaan kun tuollaista sattuu.
Rekisteröitynyt 07.08.2007
29.02.2008 klo 22.43
Rekisteröitynyt 24.05.2007
29.02.2008 klo 22.45
Rekisteröitynyt 01.06.2007
29.02.2008 klo 23.26
01.03.2008 klo 02.46
Microsoft has responded to Nathaniel personally. They are looking into the issue and working to correct the situation.
Rekisteröitynyt 28.07.2007
01.03.2008 klo 08.54
Moderaattori
Rekisteröitynyt 03.04.2007
01.03.2008 klo 10.02
Jep, ihan kuin joku megakorporaatio voisi ottaa huomioon yksittäisen henkilön toiveet.
Jenkkien XO-puhelintuki on todennkäköisesti Intiassa ja huoltopalvelukin on aika varmasti eteläisen rajan takana, joten englanninkielinen toivomus ei välttämättä avaudu huoltohemmolle.
Meanwhile in Mexico: "Que?" (Kastaa rätin liuottimeen.)
01.03.2008 klo 11.09
Huono juttu. Itse olisin ostanut uudet kuoret boxiin ja lähettänyt niiden kanssa huoltoon.
Kuorissa on sinetti, joka rikkimennessä evää takuun...
Rekisteröitynyt 26.09.2007
01.03.2008 klo 11.21
Rekisteröitynyt 07.08.2007
01.03.2008 klo 11.49
Jep, ihan kuin joku megakorporaatio voisi ottaa huomioon yksittäisen henkilön toiveet.
Jenkkien XO-puhelintuki on todennkäköisesti Intiassa ja huoltopalvelukin on aika varmasti eteläisen rajan takana, joten englanninkielinen toivomus ei välttämättä avaudu huoltohemmolle.
Meanwhile in Mexico: "Que?" (Kastaa rätin liuottimeen.)
Niinpä. :D
Siellä ajateltiin, että mitäs paskaa ne UPS:n pojat on tähän söhertäneet. "Eiköhän puhdisteta!"
Rekisteröitynyt 11.04.2007
01.03.2008 klo 11.54
Rekisteröitynyt 11.04.2007
01.03.2008 klo 13.38
Omistan RJ Micalin signeeraaman Amiga 1000:n
Respect.
Rekisteröitynyt 24.05.2007
01.03.2008 klo 16.28
Rehellisesti sanottuna olisi itku päässyt tältä pojalta ;(.
Et ole varmaan ainut...
Moderaattori
Rekisteröitynyt 02.04.2007
01.03.2008 klo 16.46
02.29.08 - PM UPDATE
Microsoft has responded to Nathaniel personally. They are looking into the issue and working to correct the situation.
Mitenköhän aikovat korjata tilanteen. Tuskin kierrättävät uudet kuoret kaikkien nimmareiden antaneiden kautta, vai kierrättäisivätköhän.
Rekisteröitynyt 03.12.2007
01.03.2008 klo 18.33
01.03.2008 klo 21.24
02.29.08 - PM UPDATE
Microsoft has responded to Nathaniel personally. They are looking into the issue and working to correct the situation.
Mitenköhän aikovat korjata tilanteen. Tuskin kierrättävät uudet kuoret kaikkien nimmareiden antaneiden kautta, vai kierrättäisivätköhän.
02.03.2008 klo 02.26
Rekisteröitynyt 01.05.2007
02.03.2008 klo 10.47