Spielbergin peliin YouTubesta tuttu 3D-Wiitemppu
Yksi pienistä, mutta yllättävimmistä julkistuksista GDC08-tapahtumassa liittyi Steven Spielbergin ohjastamaan Boom Blox -puzzlepeliin. Joystiq kertoo, että peliin on lisätty pikkubonuksena YouTube-videoista tuttu pään liikkeiden tunnistaminen WiiRemote-ohjaimen avulla. Mikäli kyseistä temppua haluaa käyttää pelin kameran liikuttamiseen, joutunee itse väsäämään jonkinlaisen kotitekoisen vempeleen infrapunalähettimen päähän kiinnittämiseen.
Alla Johnny Chung Leen ideoima tekniikka esittelyssä.
Keskustelut (14 viestiä)
Rekisteröitynyt 17.04.2007
23.02.2008 klo 15.29
Rekisteröitynyt 03.01.2008
23.02.2008 klo 16.06
Rekisteröitynyt 21.04.2007
23.02.2008 klo 16.24
Vielä kun tuohon yhdistäisi 3D-lasit (vihreä ja punainen linssi), pelikokemus olisi jo aivan omaa luokkaansa.
23.02.2008 klo 16.48
Rekisteröitynyt 04.11.2007
23.02.2008 klo 17.20
Ensinnäkin tuo vaatii kaksi wiimotea (Toinen hoitamaan Head-Trackingia ja toinen peliohjaimeksi), joku teline wiimotelle ja vielä ir-höskä päähän.
23.02.2008 klo 17.23
Rekisteröitynyt 16.02.2008
23.02.2008 klo 18.20
:O
Vielä kun tuohon yhdistäisi 3D-lasit (vihreä ja punainen linssi), pelikokemus olisi jo aivan omaa luokkaansa.
jep jep ja niissä laseissa tuo tunnistus ja sit jollain video tykillä pelaamaan :D
23.02.2008 klo 22.53
http://uk.youtube.com/watch?v=pxT_f_F32EU&feature=related
23.02.2008 klo 22.54
Rekisteröitynyt 21.04.2007
24.02.2008 klo 13.13
Ensinnäkin tuo vaatii kaksi wiimotea (Toinen hoitamaan Head-Trackingia ja toinen peliohjaimeksi), joku teline wiimotelle ja vielä ir-höskä päähän.
Ei vaadi. Se vaatii telkun eteen Wiimoten, ja päähän SensorBarin. Ne lasithan oli rakennettu SensorBarista.
Rekisteröitynyt 04.11.2007
24.02.2008 klo 20.11
Ensinnäkin tuo vaatii kaksi wiimotea (Toinen hoitamaan Head-Trackingia ja toinen peliohjaimeksi), joku teline wiimotelle ja vielä ir-höskä päähän.
Ei vaadi. Se vaatii telkun eteen Wiimoten, ja päähän SensorBarin. Ne lasithan oli rakennettu SensorBarista.
Vaatii se vielä toisen Wiimoten pelaamiseen. Head Tracking vaatii omansa kuvan liikuttamiseen, joka siis on extra ominaisuus. Ne lasit eivät olleet rakennettu sensorbarista, vaan suojalaseihin oli laitettu ir-ledit. Ja mitenköhän ajattelit tuota johdollista sensorbaria käyttää sujuvasti tuossa pelissä. Teipata sen pipoon ja pelata metrin päässä ruudusta?
Rekisteröitynyt 31.12.2007
24.02.2008 klo 22.25
Rekisteröitynyt 21.04.2007
25.02.2008 klo 13.33
Ensinnäkin tuo vaatii kaksi wiimotea (Toinen hoitamaan Head-Trackingia ja toinen peliohjaimeksi), joku teline wiimotelle ja vielä ir-höskä päähän.
Ei vaadi. Se vaatii telkun eteen Wiimoten, ja päähän SensorBarin. Ne lasithan oli rakennettu SensorBarista.
Vaatii se vielä toisen Wiimoten pelaamiseen. Head Tracking vaatii omansa kuvan liikuttamiseen, joka siis on extra ominaisuus. Ne lasit eivät olleet rakennettu sensorbarista, vaan suojalaseihin oli laitettu ir-ledit. Ja mitenköhän ajattelit tuota johdollista sensorbaria käyttää sujuvasti tuossa pelissä. Teipata sen pipoon ja pelata metrin päässä ruudusta?
Koskaan kuullut langattomasta SensorBarista? Tuo systeemi (ihan niin kuin Radikaali totesi), toimisi vaikka sinulla olisi vain kaksi tuikkua teipattuna päähän.
Rekisteröitynyt 10.04.2007
26.02.2008 klo 21.12
Kyseinen tekniikka on myös ps3…
http://uk.youtube.com/watch?v=pxT_f_F32EU&feature=related
"Spielbergin peliin YouTubesta tuttu ps3"?