Deus Exin universumiin lisää pelejä - ja käsiä
E3-tapahtumaa edeltävällä viikolla tehdään aina monia julkistuksia, jotta ne eivät hukkuisi ensi viikon tulvaan. Eidos ja Square-Enix ovat kertoilleet "Deus Ex Universeen" tulevista lisäyksistä.
Deus Ex: Mankind Divided –pelistä esiteltiin uusi Breach-pelitila. Sen kerrotaan olevan arcademainen, puzzle-shooter-tyyppinen kokemus. Pelaajan tehtävänä on murtautua tarkasti suojatuille palvelimille ja samalla kehittää omia kykyjään ja varusteitaan. Verkkopeliin luvataan lisää tekemistä ja ominaisuuksia tasaiseen tahtiin.
Deus Ex GO taas on vuoropohjainen puzzle-peli Hitman GO - ja Tomb Raider GO -pelien tyyliin. Sen kerrotaan kuitenkin tarjoavan edeltäjiään haastavampia pulmia.
Toisessa lehdistötiedotteessaan pelin tekijät kertovat, että Deus Exin maailma sekoittuu todellisen maailman kanssa käsiproteesien kautta. Eidos, Razer ja Open Bionics tekevät yhteistyötä luodakseen sopivan hintaisia, toiminnallisia bionisia käsiproteeseja. Projekti hyödyntää Deus Exin ideoita ja designiä, 3D-tulostusta sekä Razerin liiketunnistuskameraa.
Keskustelut (5 viestiä)
09.06.2016 klo 02.09
Meemiä lainatakseni se palauttaa uskoni ihmiskuntaan.
09.06.2016 klo 02.24
Rekisteröitynyt 03.09.2007
09.06.2016 klo 02.57 1
Breach-pelitila on kyllä harvinaisen typerän näköinen. Deus exän maailma on törkysen mielenkiintoinen ja kaunis. Miksi ei voisi tehtävät siottua siihen eikä jonnekkin tietokoneen bittiavaruuteen jossa kaikki on kolmiota ja boxelia.
Haluatko heittää villin veikkauksen, kumpi on halvempi tehdä? Sitä paitsi bittiavaruus on teemaan hyvin sopiva, vaikka onkin aika tympeän näköinen.
09.06.2016 klo 11.17
Breach-pelitila on kyllä harvinaisen typerän näköinen. Deus exän maailma on törkysen mielenkiintoinen ja kaunis. Miksi ei voisi tehtävät siottua siihen eikä jonnekkin tietokoneen bittiavaruuteen jossa kaikki on kolmiota ja boxelia.
Haluatko heittää villin veikkauksen, kumpi on halvempi tehdä? Sitä paitsi bittiavaruus on teemaan hyvin sopiva, vaikka onkin aika tympeän näköinen.
Veikkaan että Deus Ex-maailma olisi ollut halvempi, sillä se niillä kuitenkin on jo valmiina, niin ei olisi tarvinnut tuhlata resursseja näiden uusien assettien tekemiseen.
Rekisteröitynyt 03.09.2007
09.06.2016 klo 14.49
Veikkaan että Deus Ex-maailma olisi ollut halvempi, sillä se niillä kuitenkin on jo valmiina, niin ei olisi tarvinnut tuhlata resursseja näiden uusien assettien tekemiseen.
Tarvittavien yksityiskohtien määrä olisi ollut silti sen verran suurempi, että asseteissa säästetty aika olisi voinut ihan hyvin mennä yksityiskohtaisempien kenttien tekemiseen. Sitä paitsi todennäköisesti uusia assetteja olisi tarvinnut joka tapauksessa myös sen varsinaisen maailman kanssa (mutta suurin osa olisi toki ollut valmiina).