Kotimainen Clash Royale jyräsi maailmalla listaykköseksi
Clash of Clans -menestys ei ole jäänyt kotimaisen Supercellin ainoaksi lottovoitoksi, sillä tuore Clash Royale on osoittautunut superhitiksi. Asiasta kertoi Alist Daily.
Tammikuussa julkaistu Clash Royale jyräsi tiensä maaliskuun menestyneimmäksi mobiilipeliksi. Free-to-play-malliin luottava teos tahkosi rapiat 80 miljoonaa dollaria iOS- ja Android-alustoilla. Tuotoista toki menee 30 prosenttia Applen ja Googlen suuntaan.
Komeaa taloustulosta korostaa entisestään se, ettei pelin Android-versiota ole vielä julkaistu Kiinassa. Nykyversioiden osalta suurin pelaajakunta on Pohjois-Amerikassa, josta tuli kolmannes pelin tuotoista. Aasian 31% jäi siis niukasti kakkoseksi, kun taas Euroopan osuus on hitusen vajaa neljännes.
Supercellin menestystarina hakee vertaistaan. Yhtiön julkaisut tuottivat vuoden 2015 aikana kunnioitettavat 2,5 miljardia dollaria.
Tammikuussa julkaistu Clash Royale jyräsi tiensä maaliskuun menestyneimmäksi mobiilipeliksi. Free-to-play-malliin luottava teos tahkosi rapiat 80 miljoonaa dollaria iOS- ja Android-alustoilla. Tuotoista toki menee 30 prosenttia Applen ja Googlen suuntaan.
Komeaa taloustulosta korostaa entisestään se, ettei pelin Android-versiota ole vielä julkaistu Kiinassa. Nykyversioiden osalta suurin pelaajakunta on Pohjois-Amerikassa, josta tuli kolmannes pelin tuotoista. Aasian 31% jäi siis niukasti kakkoseksi, kun taas Euroopan osuus on hitusen vajaa neljännes.
Supercellin menestystarina hakee vertaistaan. Yhtiön julkaisut tuottivat vuoden 2015 aikana kunnioitettavat 2,5 miljardia dollaria.
Keskustelut (1 viestiä)
Rekisteröitynyt 04.11.2007
17.04.2016 klo 19.27 2