Tuorein sisältö

Yön kevyt peliaiheinen: South Park -pelistä jäi paljon suunniteltua pois

30.11.2015 klo 23.00 | Luettu: 7781 kertaa | Teksti: Manu Pärssinen

South Park: The Stick of Truth oli viivästyksistään huolimatta pidetty peli varsinkin tv-sarjan fanien keskuudessa - roisista tyylistä ei oltu tingitty. Sen sijaan monista muista asioista jouduttiin pelin kehityksen aikana tinkimään, kertoo GameInformer.

Pois jäi muun muassa tutkittavia alueita, hahmoluokkia, hiivintäosioita, joissa välteltiin talojen hälytyslaitteita ja paljon, paljon muuta. Alkuperäisessä pelikäsikirjoituksessa oli yli 850 sivua!

Alla oleva video kertoo lisää.


V2.fi | Manu Pärssinen
< Xbox Onen taaksepäin... Star Wars Battlefron... >
Keskustele aiheesta

Keskustelut (3 viestiä)

fdsjiphdfsfhi

01.12.2015 klo 00.33

Kaikki sitten vaan jatko-osaan. Jo pelatessa selkeästi tunsi että toisen pelin verran materiaalia on vielä käyttämättä

Ei se silti kovin kummoinen peli ollut. Vähän samanlainen tapaus kuin Unkut leffa oli aikoinaan. Hienoa tvsarjamaista lisenssin käyttöä mutta pelillisesti paskaa mobiilitasosisältöä
lainaa
Peliveteraani

01.12.2015 klo 09.12

Kun Obsidian on pelin tekijänä, en olisi kyllä vähempää odottanutkaan. Eikös ylitsepursuava määrä materiaalia ole ollut lafkan tyyli jo Black Islen ajoista asti?

Ei ole kyllä tullut tähän peliin tutustuttua, kun South Park ei suuremmin nappaa. Ehkä kuitenkin pitäisi?
lainaa
sperma

01.12.2015 klo 10.16 1 tykkää tästä

Sarjan fanina tuli kyllä nautittua pelistä, ainakin puoleenväliin asti, jonka jälkeen vähän alkoi vitsit vanhentua. Pelaamisen arvonen peli kuitenkin.

Vaikea kyllä uskoa jos ei sarjakaan kiinnosta että saisi tästä oikein mitään irti.

Jatko-osa ois kyllä kiva sitten joskus.
lainaa

www.v2.fi™ © Alasin Media Oy | Hosted by Capnova