Tuorein sisältö

EA:n kauhupeli ei anna pelaajan levätä

11.02.2008 klo 11.14 | Luettu: 8490 kertaa | Teksti: Manu Pärssinen


Computer & Video Games kertoo Electronic Artsin harkitsevan pause-toiminnon poisjättämistä tulevasta Dead Space -kauhuactionista.

Kaikki pelin valikot tapahtuvat itse pelissä, pelihahmon eteen heijastettavassa hologrammissa. Mikäli monsterit ovat vyörymässä juuri kohti, ainoa tapa saada esimerkiksi terveyttä paranneltua, on ensin löytää paniikin keskeltä rauhallinen huone, jossa toimenpiteen voi suorittaa. Tai sitten tehdä se mahdollisimman nopeasti tulitaistelun tiimellyksessä.

C&VG:n pelaamassa testiversiossa pause oli vielä käytössä, mutta lopullisesta pelistä se saattaa jäädä pois.

V2.fi | Manu Pärssinen
< Apple aikoo tehdä kä... Squarelta uusi verkk... >
Keskustele aiheesta

Keskustelut (10 viestiä)

vierailija

11.02.2008 klo 12.17

Mielenkiintoinen ajatus, mutta eiköhän Casual-maailma tämänkin lyttää...
lainaa
Sir_Rymylys

Rekisteröitynyt 11.04.2007

11.02.2008 klo 12.49

Tarpeiden tekemisestä tulee mielenkiintoista =). Minnekkäs se pullo jäikään...
lainaa
Kimitri

Rekisteröitynyt 22.04.2007

11.02.2008 klo 12.55

Uskoisin, että tarpeet voi tehdä ihan rauhassa, koska konsolien käyttikset taitavat tarjota ihan jo virkansa puolesta erilaisia pause-toimintoja. Esim. X360:n X-pallolla aktivoitavat käyttismenut vissiinkin automaattisesti laittavat pelin pysähdyksiin. Toisaalta peli myös varmaan pysähtyy, jos linkki konsolin ja ohjaimen väliltä katkeaa.
lainaa
pohynnin

Rekisteröitynyt 12.06.2007

11.02.2008 klo 13.00

^ patterit repimään irti ja vauhdilla
lainaa
DrFunkee

Rekisteröitynyt 22.01.2008

11.02.2008 klo 13.15

Nähty jo Resident Evil: Outbreakin nettipelissä...
lainaa
Repe

11.02.2008 klo 13.17

Sir_Rymylys: "Tarpeiden tekemisestä tulee mielenkiintoista"

Toivottavasti olet nähnyt Madventuresin Tuomaksen "bussihelpotuksen" :)
Samanlainen "sukka" tulee varmaan tarpeeseen...EA, pakatkaa sellainen pelipakettiin.
lainaa
seki

Rekisteröitynyt 04.07.2007

11.02.2008 klo 13.54

DrFunkee kirjoitti:
Nähty jo Resident Evil: Outbreakin nettipelissä...

Tommonen on jokaisen pelin nettipelissä.
lainaa
DrFunkee

Rekisteröitynyt 22.01.2008

11.02.2008 klo 14.47

seki kirjoitti:
DrFunkee kirjoitti:
Nähty jo Resident Evil: Outbreakin nettipelissä...

Tommonen on jokaisen pelin nettipelissä.


Hyvä pointti sikäli, mutta samalla tavalla kuin tässäkin, se on myös iso osa selviytymistä. Offline-pelissäkin se toimii samalla tavoin, mutta siinä sitten on valitettavasti myös mahdollisuus paussittaa peli.
lainaa
sifu

11.02.2008 klo 20.49

seki kirjoitti:
DrFunkee kirjoitti:
Nähty jo Resident Evil: Outbreakin nettipelissä...

Tommonen on jokaisen pelin nettipelissä.


Pause on ihan hyvä lisä nettipeliinkin.. Riippuen genrestä tietenkin. Mutta esimerkiksi Enemy Territory / Return to Castle Wolfenstein
lainaa
Pyyhekumi

Moderaattori

Rekisteröitynyt 02.04.2007

12.02.2008 klo 07.25

Beta-testaajien toivomuksesta pelin mukana tulee kulho :)

Ei, mutta ihan hyvä että joku tekee noin, sillä rajoitetut tallennuspaikat eivät lyöneet itseään ainakaan PC-pelaajien keskuudessa läpi, niin tuollainen lähestymistapa voisi kenties. Pelin ikä pitenee, ja pelaajat saavat sellaisen kokemuksen kun suunnittelijat ovat toivoneetkin.

Jatkuva save & load -pelityyli ei ole paras mahdollinen.
lainaa

Ephemeris - 4X avaruustrategiaa, aitoa 3D-taistelua -  joukkorahoita nyt!
www.v2.fi™ © Alasin Media Oy | Hosted by Capnova