EA:n kauhupeli ei anna pelaajan levätä
Computer & Video Games kertoo Electronic Artsin harkitsevan pause-toiminnon poisjättämistä tulevasta Dead Space -kauhuactionista.
Kaikki pelin valikot tapahtuvat itse pelissä, pelihahmon eteen heijastettavassa hologrammissa. Mikäli monsterit ovat vyörymässä juuri kohti, ainoa tapa saada esimerkiksi terveyttä paranneltua, on ensin löytää paniikin keskeltä rauhallinen huone, jossa toimenpiteen voi suorittaa. Tai sitten tehdä se mahdollisimman nopeasti tulitaistelun tiimellyksessä.
C&VG:n pelaamassa testiversiossa pause oli vielä käytössä, mutta lopullisesta pelistä se saattaa jäädä pois.
Keskustelut (10 viestiä)
11.02.2008 klo 12.17
Rekisteröitynyt 11.04.2007
11.02.2008 klo 12.49
Rekisteröitynyt 22.04.2007
11.02.2008 klo 12.55
Rekisteröitynyt 12.06.2007
11.02.2008 klo 13.00
Rekisteröitynyt 22.01.2008
11.02.2008 klo 13.15
11.02.2008 klo 13.17
Toivottavasti olet nähnyt Madventuresin Tuomaksen "bussihelpotuksen" :)
Samanlainen "sukka" tulee varmaan tarpeeseen...EA, pakatkaa sellainen pelipakettiin.
Rekisteröitynyt 04.07.2007
11.02.2008 klo 13.54
Nähty jo Resident Evil: Outbreakin nettipelissä...
Tommonen on jokaisen pelin nettipelissä.
Rekisteröitynyt 22.01.2008
11.02.2008 klo 14.47
Nähty jo Resident Evil: Outbreakin nettipelissä...
Tommonen on jokaisen pelin nettipelissä.
Hyvä pointti sikäli, mutta samalla tavalla kuin tässäkin, se on myös iso osa selviytymistä. Offline-pelissäkin se toimii samalla tavoin, mutta siinä sitten on valitettavasti myös mahdollisuus paussittaa peli.
11.02.2008 klo 20.49
Nähty jo Resident Evil: Outbreakin nettipelissä...
Tommonen on jokaisen pelin nettipelissä.
Pause on ihan hyvä lisä nettipeliinkin.. Riippuen genrestä tietenkin. Mutta esimerkiksi Enemy Territory / Return to Castle Wolfenstein
Moderaattori
Rekisteröitynyt 02.04.2007
12.02.2008 klo 07.25
Ei, mutta ihan hyvä että joku tekee noin, sillä rajoitetut tallennuspaikat eivät lyöneet itseään ainakaan PC-pelaajien keskuudessa läpi, niin tuollainen lähestymistapa voisi kenties. Pelin ikä pitenee, ja pelaajat saavat sellaisen kokemuksen kun suunnittelijat ovat toivoneetkin.
Jatkuva save & load -pelityyli ei ole paras mahdollinen.
Kirjoita kommentti