Just Cause 3:ssa on yli 100 000 hehtaaria tallattavaa
...tai lennettävää, ajettavaa, juostavaa, liidettävää ja niin edelleen. Uudessa Just Cause 3:n kulissien taakse kurkistavassa videossa esitellään pelin karttaa, joka on kooltaan 400 neliömailia, eli yli 100 000 hehtaaria.
Pelihän julkaistaan 1.joulukuuta (PC, PS4, X1).
Pelihän julkaistaan 1.joulukuuta (PC, PS4, X1).
Keskustelut (3 viestiä)
Rekisteröitynyt 04.11.2007
01.10.2015 klo 22.26 3
01.10.2015 klo 22.34
02.10.2015 klo 09.43 1
Ei se hehtaarimäärä, vaan monipuolisuus.
Toinen ääripään esimerkki on TES2:Daggerfall. Daggerfallin pelialue on kenties(?) isoin pelialue mitä missään on ollut (jos nyt mitään avaruussimuja ei lasketa). Tokihan Daggerfallissa on Quick Travel, mutta pelaaja voi myös oikeasti jolkottaa kaupungista toiseen, jos näin haluaa. Ja se kestää kenties tunteja, koska alue on niin iso, eikä siinä välillä oikeastaan ole mitään mielenkiintoista. Vain satunnaisesti generoitua maastoa. Kävelyä kaupungista toiseen tuskin kukaan kovinkaan paljon harrasti, mutta se luo uskottavuutta pelille, koska maailma on oikeasti iso. Ja jos pelaaja haluaa hän _voi_ lähteä kävelylle kaupungista toiseen, koska peli sen sallii.
Olisin itseasiassa toivonut The Witcher 3:n samanlaista ominaisuutta, kuin Daggerfallissa. Pelaaja olisi voinut ratsastaa pelialueelta toiseen satunnaisesti generoidussa maastossa, mitä olisi varsinaisten pelialueiden välissä. Niissä ei olisi ollut mitään sen kummempaa (Teitä, metsää, ehkä jotain eläimiä ja random monstereita jne.), mutta peli ei myöskään olisi rajoittanut pelaajaa, jos hän oikeasti haluaa ratsastella tai purjehtia rauhassa.