Tuorein sisältö

Valmistautukaa! Dark Souls III syleilee pimeyttä ensi huhtikuussa

17.09.2015 klo 11.03 | Luettu: 7708 kertaa | Teksti: Manu Pärssinen

Bandai Namco on kertonut Tokyo Game Showssa, että Dark Souls III julkaistaan mm. Euroopassa ensi vuoden huhtikuussa. Päivämäärä on vielä pimeän peitossa.

Ennakkoon mukaan haluavat voivat hakeutua PS4:llä verkon rasitustesteihin, joihin voi rekisteröityä huomisillasta alkaen pelin sivustolla. Itse testit järjestetään lokakuun 16.-18. päivä.


V2.fi | Manu Pärssinen
< Yön kevyt peliaihein... Sotalaivat lasketaan... >
Keskustele aiheesta

Keskustelut (5 viestiä)

Karlos

17.09.2015 klo 11.21 4 tykkää tästä

Loistavaa! Toivottavasti on pikkusen vaikeampi kuin Bloodborne oli... Eiköhän se tästäkin pidä Platina trophy pelata Perskules!

Loistava pelisarja ainut "ehkä" vika on että bossien mekaniikka toistaa samoja kaavoja jo aikaisemmin julkaistuista peleistä, vain ulkonäkö muuttuu.

Mutta on kyllä kiistatta vuoden odotetuin peli ainakin itsellä tämä Dark Souls III

lainaa
Lichi

Rekisteröitynyt 04.09.2011

17.09.2015 klo 11.26 3 tykkää tästä

Toivottavasti on niin vaikea, että alle 10 ihmistä maailmassa pääsee läpi ja 0,1% pelaajista ensimmäistä bossia pidemmälle. Pelienhän on tarkoitus olla sadistista kidutusta, eiku...
lainaa
Dubaduu

17.09.2015 klo 11.54 3 tykkää tästä

Eipä DS ja DS II nyt niin vaikeita olleet. Läpi pelasin vaikka aika casual-pelaaja olen muuten. Ja ei, en menettänyt yöuniani tai heittänyt ohjainta seinään kertaakaan.
lainaa
lerssi-erkki

17.09.2015 klo 15.54 3 tykkää tästä

Tuo vaikeus on ollut överin alleviivattua median puolelta jo turhan pitkään. Ärsyttävän kulunut juttu ettei edes pelin julkaisija kehtaa käyttää sitä hyväksi markkinoinnissa (Prepare to die).

Kuten todettu, Soulsit eivät ole ylivoimaisen vaikeita mutta vaativat jonkin verran oppimiskykyä ja keskittymistä. Nykyisissä AAA-luokan massapeleissä harvemmin tarvitsee kyseisiä ominaisuuksia koska dominoiva muoto on interaktiivinen elokuva, avoimen maailman keräilysimulaattori tai näiden yhdistelmä. Ei ihme että Dark Soulsin kaltainen peli saattaa tuntua vaikealta.

Ensi vuoden odotetuin peli todellakin.
lainaa
Mirr5000

17.09.2015 klo 17.50

On olemassa hyvää ja huono vaikeutta, ja sitten on olemassa interaktiivista viihdettä, jota ei tulisi kutsua peliksi. DaS1:ssä monin osin oli mielestäni hieman parempaa vaikeutta yksinpelielementeissä. Yksittäiset viholliset rankaisivat paljon pahemmin, muttei tarvinnut suorittaa mitään pitkäveteistä baittaus-tanssia suurten, mutta tyhmien vihulaumojen kanssa, kuten hyvin usein DaS2:ssa joutui tekemään.

Sen sanottua yleisbalanssi ja moninpeli olivat todella paljon parempia DaS2:ssa.
lainaa

www.v2.fi™ © Alasin Media Oy | Hosted by Capnova