Asento! Näin alkaa Halo 5: Guardians
Nyt kaikkien Halo-fanien on lopetettava tekemisensä, noustava seisomaan ja katsottava alla oleva video, joka esittelee Halo 5: Guardiansin ensimmäiset kolme minuuttia.
Tosifanit toki jättävät katsomatta ja odottavat lokakuun lopulle pelin varsinaiseen julkaisuun.
Nathan Fillion!
Tosifanit toki jättävät katsomatta ja odottavat lokakuun lopulle pelin varsinaiseen julkaisuun.
Nathan Fillion!
Keskustelut (11 viestiä)
Rekisteröitynyt 07.07.2011
01.09.2015 klo 15.43 1
Halot on kuitenkin ollu lähes aina (muutamaa poikkeusta lukuunottamatta) että SÄ oot yksin kaikkia vastaan. Kyllä, joskus on tekoälysolttuja tykiruokana, mutta niistä ei tarvitse sillätavalla huolehtia, kuin noista muista Spartaneista.
Halo 3:ssa oli toki Arbiter lähes kokoajan mukana, mutta hän heräs aina tappelun jälkeen aina pystyyn.
Kait tämä pitää kuitenkin hankkia jo pelkästään moninpelin takia.
Moderaattori
Rekisteröitynyt 08.08.2008
01.09.2015 klo 16.57 2
Hieman karsastan tuota 4 pelaajan pakollista cooppia.
Käsittääkseni seo on up to 4 players coop. Yksinkin voi pelata, muut ovat sitten npc janttereita ryhmästä.
Split screenin puute itseäni eniten harmittaa.
Rekisteröitynyt 21.12.2010
01.09.2015 klo 19.46 1
Hieman karsastan tuota 4 pelaajan pakollista cooppia.
Käsittääkseni seo on up to 4 players coop. Yksinkin voi pelata, muut ovat sitten npc janttereita ryhmästä.
Split screenin puute itseäni eniten harmittaa.
Näinhän se menee, tekoäly on mukana jos ei netin välityksellä ole peliseuraa. Tai esim. 2 elävää pelaajaa ja 2 tekoälykaveria.
Split screen on itselle niin suuri osa Halo-kokemusta että sen puute on melkoinen deal breaker. Ja eihän nämä 343i Halot oikein alkuperäisen trilogian asettamaan tasoon yllä muutenkaan. Tuommoista supersankarimättöä, ja Eliititkin ovat nykyään vain tykinruokaa eivätkä Spartalaisten tasoisia tai parempia taistelijoita.
01.09.2015 klo 20.19
ja Eliititkin ovat nykyään vain tykinruokaa eivätkä Spartalaisten tasoisia tai parempia taistelijoita.
Eikös ne ollu jo ykkösessä aikamoista tykinruokaa?
01.09.2015 klo 20.23
Rekisteröitynyt 21.12.2010
01.09.2015 klo 20.38 1
ja Eliititkin ovat nykyään vain tykinruokaa eivätkä Spartalaisten tasoisia tai parempia taistelijoita.
Eikös ne ollu jo ykkösessä aikamoista tykinruokaa?
Kyllä ykkösen eliitit olivat kunnolla vaikeita Heroic-vaikeustasosta ylöspäin. Mutta viittasin lähinnä tarinapuoleen, taustatarinoissa oli joskus Spartalaisillakin tuskaa saada Eliittejä hengiltä. Aiemmin Eliitit olivat nopeita ja aristokraattisia eliittitaistelijoita. Nykyisin ne ovat lähinnä hitaita avaruusdinosauruksia ja nämä uudet spartalaiset ovat Power Rangerseja.
Onko toi Nathan Fillionin esittämä spartani se sama jamppa kuin ODST:ssä?
Kyllä.
Rekisteröitynyt 08.01.2010
01.09.2015 klo 23.12
Hieman karsastan tuota 4 pelaajan pakollista cooppia.
Halot on kuitenkin ollu lähes aina (muutamaa poikkeusta lukuunottamatta) että SÄ oot yksin kaikkia vastaan. Kyllä, joskus on tekoälysolttuja tykiruokana, mutta niistä ei tarvitse sillätavalla huolehtia, kuin noista muista Spartaneista.
Halo 3:ssa oli toki Arbiter lähes kokoajan mukana, mutta hän heräs aina tappelun jälkeen aina pystyyn.
Kait tämä pitää kuitenkin hankkia jo pelkästään moninpelin takia.
Tais olla halo 2 missä arbiter oli völjyssä.
Moderaattori
Rekisteröitynyt 10.04.2007
02.09.2015 klo 08.26 1
Kyllä ykkösen eliitit olivat kunnolla vaikeita Heroic-vaikeustasosta ylöspäin.
Minusta tuntuu, että pelin tekoälylle tapahtui jotain kummia kun Halo 3 julkaistiin. Sitä ennen erityisesti eliitit hyppelivät melkein ärsyttävyyteen asti piiloon ja takaisin, ja joskus lähtivät varsin fiksusti kiertämään selustaankin.
Kun Brutet syrjäyttivät elitet vihollisina, niin niiden fiksuus oli ulkonäön tasoa. Useimpia niistä ei jaksanut kovin kummoisesti kiinnostaa, jos tuli kuulaa kalloon, vaan himmailtiin paikallaan kuolemaan asti. Puuttui ladattavat suojatkin, joten niillä ei ollut "motivaatiota" kyykkiä suojien takana, toisin kuin Eliteillä. Vaikeustaso palasi jonkin verran Reachissa, mutta yhä tuntuivat jollain tavalla tyhmiltä.
Elitet olisivat saaneet olla suuremmassa osassa ODST:ssä.
Enää ei kyllä Halot oikein jaksa kiinnostaa, Reach olisi saanut olla se ihan viimeinen osa, eikä sekään nyt varsinaisesti mitenkään pakollinen ollut.
02.09.2015 klo 15.42
Taas olen hieman toiveikas että josko tämä olisi se 2010-luvun Combat Evolved, mutta noiden floppiosien taakkaa ei ole helppo karistaa
Rekisteröitynyt 21.12.2010
02.09.2015 klo 16.10
Mitäs entisen fanin pitäisi tehdä? Ykkönen on edelleen käytännössä täydellinen FPS ja kakkosen avaruusooppera on eeppisyydessään lyömätön. Kolmonen oli ok lopetus ja sen jälkeen käyrä on mennyt selkeästi alaspäin
Taas olen hieman toiveikas että josko tämä olisi se 2010-luvun Combat Evolved, mutta noiden floppiosien taakkaa ei ole helppo karistaa
Pelattavuuden osalta on turha odottaa suuria innovaatioita, tämä yhdistelee viimeisimpien CoDien ja Titanfallin liikkumismekaniikoita Halolle perinteiseen aseiden käyttäytymiseen. Balanssi on selvästi parempi kuin Reachissa ja Halo 4:ssä. Halolle tavallaan uutta, mutta ei mitään mitä ei olisi nähty aiemmin. Liian hektistä omaan makuun, sillä sprint ja muut kyvyt eivät kuulu puhtaaseen Halo-pelattavuuteen.
Kampanjan puolesta on luvattu monimutkaisen tarinan sisältävää suuren skaalan avaruusoopperaa, kuten videokin lupailee. Itse en tarinan laadulta suuria odota subjektiivisessa mielessä, mutta eeppisyyttä ja mahtipontisuutta kampanjassa on varmasti joka tapauksessa.
02.09.2015 klo 17.09