Valve ei enää palauta huijattuja esineitä - oma vikanne
Eurogamer kertoo Valven muuttaneen politiikkaansa sen suhteen, mikä firman vastuu on, jos joku pelaaja menettää peliesineitään huijauksen vuoksi.
Aiemmin oli mahdollista pyytää Valvelta huijattuja virtuaalitavaroita takaisin, mutta nyt tämä hyväntahdonele on poistettu firman repertuaarista. Heidän mukaansa huijauksilta on mahdollista välttyä, eli oma vikansa, jos niihin lankeaa.
"Sympatiamme ovat niiden puolella, jotka joutuvat huijauksien uhriksi, mutta sivuillamme ja kauppajärjestelmässämme tarjotaan tarpeeksi tietoa, jonka perusteella voi tehdä hyviä kauppoja. Kaikki huijaukset on mahdollista välttää", kerrotaan Trading Q&A:ssa.
Lisätietoa täällä.
Keskustelut (4 viestiä)
29.06.2015 klo 17.17 10
Rekisteröitynyt 18.03.2012
29.06.2015 klo 19.47 1
Viimeinen arkku naulaan oli Grand Exchange, joka pilasi koko pelin.
Mutta mitä taas tulee tähän politiikkaan, niin näinhän sen kuuluu olla. Asiaa voidaan tarvittaessa puntaroida viranomaisten kanssa, mutta Valven ei ole pakko asiaa heidän puolesta hoitaa, vaikka siihen pystyisivätkin. Näihin palautuksiin menee todennäköisesti aika paljon työaikaa, jonka voisi käyttää hyödyllisemminkin. Ja jos huijatut voivat jatkuvasti pyytää kamojaan takaisin, eivät nämä uhrit myöskään koskaan opi mitään, kun kädestä pidetään kiinni jatkuvasti.
30.06.2015 klo 00.28
Moderaattori
Rekisteröitynyt 08.08.2008
30.06.2015 klo 04.32 3