Bungien Red Bull -kampanja saa jo kilpailijatkin naljailemaan

25.06.2015 klo 23.00 | Luettu: 8049 kertaa | Teksti: Manu Pärssinen

Bungien Destiny-mainoskampanja yhteistyössä Red Bull -energiajuoman kanssa on saanut monet nyrpistämään kulmiaan, tuhahtamaan ja muistelemaan Doritos/Mountain Dew/Halo -fiaskoa.

Engadget kertoo aiheesta otsikolla "Red Bullshit: Kuinka Destiny menetti uskollisimmat faninsa". Koko hommahan tosin lähti vyörymään The Taken King -laajennuksen hinnoittelusta (40 dollaria pelin omistaville).

Tänään Bungie kommentoi asiaa ja lupaa, että pelin ja sen laajennukset jo omistaville on luvassa lisätietoa pian.



Red Bull -kampanjassa taas on kyse siitä, että uuden Destiny-tehtävän saa pelattavakseen etukäteen vain tietynlaisen Red Bull -tölkin löytämällä. Tölkeistä voi saada bonus-XP:tä. Kampanjan sivusto on tätä kirjoitettaessa kaatunut.

Dying Light -pelin tekijät ovat reagoineet jupakkaan taas näin:



V2.fi | Manu Pärssinen
< Yu Suzuki selvitti S... Käärmeolennot saavat... >
Keskustele aiheesta

Keskustelut (2 viestiä)

Sove

Rekisteröitynyt 18.03.2012

26.06.2015 klo 03.15

Myös työntekijöille annettu lappu on aiheuttanut haloota.

http://i.imgur.com/AhupylO.jpg
Muokannut: Sove 26.06.2015 klo 03.16 lainaa
Arcane

Moderaattori

Rekisteröitynyt 10.04.2007

26.06.2015 klo 06.57

https://www.youtube.com/watch?v=g0TT_SGL-oc#t=4m13s

Jo Mass Effect 3 sitoessa pientä contentia myydäkseen logolla varustettuja hiirimattoja ja olkalaukkuja, Extra Credits toteaa "A mousepad? Come on. You might as well be attaching DLC to Slurpees at 7/11... please don't do that by the way".

Kuinkas kävikään? Onko myöskään millään tavalla yllättävää, että Activision on tämän takana? :)
lainaa

www.v2.fi™ © Alasin Media Oy | Hosted by Capnova