Uusi Mirror's Edge heittää aseet nurkkaan
Alkuperäisessä Mirror's Edgessä sai turvautua välillä myös tulivoimaan, mutta Mirror's Edge: Catalyst vaatii pelaajalta enemmän hoksottimia - aseita ei voi käyttää, vaan vihollisten nujertamiseen tarvitsee keksiä muita keinoja. Nettikuhinan perusteella tämä on monien mielestä pelkästään hyvä asia.
Polygon kertoo, että vihollisten aseita ei voi edes poimia mukaansa. Faithin taistelutyyli on tekijöiden mukaan sutjakkaa, liikkeitä toisiinsa yhdistelevää "flowta", mistä kuvauksen perusteella tulee mieleen Batman Arkham -pelit.
Catalystia saadaan odotella vielä ensi helmikuuhun saakka. Alla olevalla Eurogamerin videolla kerrotaan mm. sen moninpelistä.
Traileri E3:lta:
Polygon kertoo, että vihollisten aseita ei voi edes poimia mukaansa. Faithin taistelutyyli on tekijöiden mukaan sutjakkaa, liikkeitä toisiinsa yhdistelevää "flowta", mistä kuvauksen perusteella tulee mieleen Batman Arkham -pelit.
Catalystia saadaan odotella vielä ensi helmikuuhun saakka. Alla olevalla Eurogamerin videolla kerrotaan mm. sen moninpelistä.
Traileri E3:lta:
Keskustelut (10 viestiä)
Rekisteröitynyt 17.03.2009
17.06.2015 klo 14.02 5
17.06.2015 klo 15.01 1
17.06.2015 klo 15.33 12
Itse lopetin ykkösen pelaamisen siihen kenttään, jossa sai ekan kerran aseen käteen. Tunnelma katosi heti .
Eihän pelissä ollu edes pakko käyttää asetta...
17.06.2015 klo 16.04
Itse lopetin ykkösen pelaamisen siihen kenttään, jossa sai ekan kerran aseen käteen. Tunnelma katosi heti .
Itsehän heitin aseet aina samantien mäkeen. Tunnelma pysyi loppuun asti. Paitsi tietysti ne kohdat missä tarina pakotti ampumaan.
17.06.2015 klo 17.15 4
Traileri yrittää liikaa. Hylkää hienovaraisuuden, joka oli ykkösessä. Ei hyvä.
Voitko vähän avata tätä sillä en ymmärrä yhtään mitä helvettiä oikein selität?
Omasta mielestäni traileri näytti todella hyvältä ja eikä näytä yhtään että olisi vedetty överiksi pelimekaniikkaa.
17.06.2015 klo 17.56
Itse lopetin ykkösen pelaamisen siihen kenttään, jossa sai ekan kerran aseen käteen. Tunnelma katosi heti .
Itsehän heitin aseet aina samantien mäkeen. Tunnelma pysyi loppuun asti. Paitsi tietysti ne kohdat missä tarina pakotti ampumaan.
Pelissä ei ollut pakko laukaista asetta kertaakaan...itse kyseisen trophyn hommasin ;)
Rekisteröitynyt 17.03.2009
17.06.2015 klo 17.57 2
Traileri yrittää liikaa. Hylkää hienovaraisuuden, joka oli ykkösessä. Ei hyvä.
Voitko vähän avata tätä sillä en ymmärrä yhtään mitä helvettiä oikein selität?
Omasta mielestäni traileri näytti todella hyvältä ja eikä näytä yhtään että olisi vedetty överiksi pelimekaniikkaa.
Tarinaelementtejä itse mietin, kun on enemmän tarinatraileri.
Yrittää liikaa siten, että kaikki tunnelmaa ja juonta rakentavat elementit vaikuttavat Mirror's Edge ykköseen nähden naurettavan alleviivaavilta ja ennakoitavilta. Hienovaraisuuden puute sen takia, koska taidesuunta on mennyt nykyaikaan samaistuttavasta pinnallisparatiisista geneeriseksi tusinaskifi-dystopiaksi.
Tuo settingi ja tarinankerronta voisi ihan yhtä hyvin olla mistä tahansa Mass Effectin jatko-osasta ja Remember Me:stä Crysikseen. Ei tässä ole juuri yhtään sitä, mikä teki ykkösestä muistamisen arvoisen.
17.06.2015 klo 18.24 1
Mutta joo. Eivätköhän nämä Dicen nahkafagotit hyvän pelin tästä vielä tee! Toivo on ainakin, mutta saa nähdä. Open world on erittäin hieno asia, vaikka varmasti rajoitettu tietyillä tavoilla onkin.
17.06.2015 klo 23.29
tämänkin pelin suhteen tarina ja päähahmo oli rakennettu pasifistisiksi, liikkuminen ilman asetta oli toimivaa eikä asetta pakotettu kantamaan mitä nyt parissa kohdassa. jos ei muuta niin bioshockmainen "tapoit ihmisiä olet kusipää" loppu vois helpottaa
18.06.2015 klo 01.45 1