PlayStation 4 sai Media Playerin
PlayStation 4:n Media Player saapuu tarjolle tänään. Asiasta kerrottiin formaattitukien kera PlayStation Blogissa.
Vastaisuudessa PlayStation 4:llä voi kuunnella myös taustamusiikkia.
Vastaisuudessa PlayStation 4:llä voi kuunnella myös taustamusiikkia.
Keskustelut (12 viestiä)
16.06.2015 klo 12.31 1
Nyt kun Xbouneri pisti vielä yhteensopivuuden vanhan sukupolven kanssa.... Hmm.
Pitää tutkia paremmalla ajankohdalla, että kumpi kannattaa. PS4 puolella alusta saakka, mutta nyt pitää alkaa miäätiskeleen.
16.06.2015 klo 13.10 9
Rekisteröitynyt 12.04.2007
16.06.2015 klo 15.00
Oli jo aikakin, X360:llä tämä onnistui suht. kämäsesti jo 2008, toimii varmaan vieläkin.
Nyt kun Xbouneri pisti vielä yhteensopivuuden vanhan sukupolven kanssa.... Hmm.
Pitää tutkia paremmalla ajankohdalla, että kumpi kannattaa. PS4 puolella alusta saakka, mutta nyt pitää alkaa miäätiskeleen.
Hahah, tuossa ole mitään mietiskelemistä. Eiköhän PS4 tee kohta saman tempun perässä takaisinpäinyhteensopivuden suhteen nyt kun väylä on avattu.
16.06.2015 klo 15.24 4
16.06.2015 klo 16.01 4
16.06.2015 klo 17.29 3
Upeita uusia ominaisuuksia jotka PC:llä ovat olleet itsestäänselvyyksiä alusta asti. Bravo!
ssshottttss fireeed
16.06.2015 klo 17.40 7
Upeita uusia ominaisuuksia jotka PC:llä ovat olleet itsestäänselvyyksiä alusta asti. Bravo!
Ihan tosi, Sherlock?
16.06.2015 klo 17.48 2
Oli jo aikakin, X360:llä tämä onnistui suht. kämäsesti jo 2008, toimii varmaan vieläkin.
Nyt kun Xbouneri pisti vielä yhteensopivuuden vanhan sukupolven kanssa.... Hmm.
Pitää tutkia paremmalla ajankohdalla, että kumpi kannattaa. PS4 puolella alusta saakka, mutta nyt pitää alkaa miäätiskeleen.
Hahah, tuossa ole mitään mietiskelemistä. Eiköhän PS4 tee kohta saman tempun perässä takaisinpäinyhteensopivuden suhteen nyt kun väylä on avattu.
Ei muuten tee pässi. PS3 pohjautui CELL-arkkitehtuuriin ja tästä syystä Sony haluaa tuoda pelinsä Gaikai pilvipalvelun kautta. Suoraa PS3-tukea ei tulla koskaan näkemään PS4:llä.
Rekisteröitynyt 16.02.2014
16.06.2015 klo 17.55
16.06.2015 klo 19.54 1
Oli jo aikakin, X360:llä tämä onnistui suht. kämäsesti jo 2008, toimii varmaan vieläkin.
Nyt kun Xbouneri pisti vielä yhteensopivuuden vanhan sukupolven kanssa.... Hmm.
Pitää tutkia paremmalla ajankohdalla, että kumpi kannattaa. PS4 puolella alusta saakka, mutta nyt pitää alkaa miäätiskeleen.
Hahah, tuossa ole mitään mietiskelemistä. Eiköhän PS4 tee kohta saman tempun perässä takaisinpäinyhteensopivuden suhteen nyt kun väylä on avattu.
Ei muuten tee pässi. PS3 pohjautui CELL-arkkitehtuuriin ja tästä syystä Sony haluaa tuoda pelinsä Gaikai pilvipalvelun kautta. Suoraa PS3-tukea ei tulla koskaan näkemään PS4:llä.
Ilmeesi kun pelit totuttua emulointi kuraa verrattuna Sonyn pilveen, pässi.
16.06.2015 klo 23.19
Oli jo aikakin, X360:llä tämä onnistui suht. kämäsesti jo 2008, toimii varmaan vieläkin.
Nyt kun Xbouneri pisti vielä yhteensopivuuden vanhan sukupolven kanssa.... Hmm.
Pitää tutkia paremmalla ajankohdalla, että kumpi kannattaa. PS4 puolella alusta saakka, mutta nyt pitää alkaa miäätiskeleen.
Hahah, tuossa ole mitään mietiskelemistä. Eiköhän PS4 tee kohta saman tempun perässä takaisinpäinyhteensopivuden suhteen nyt kun väylä on avattu.
Ei muuten tee pässi. PS3 pohjautui CELL-arkkitehtuuriin ja tästä syystä Sony haluaa tuoda pelinsä Gaikai pilvipalvelun kautta. Suoraa PS3-tukea ei tulla koskaan näkemään PS4:llä.
Ilmeesi kun pelit totuttua emulointi kuraa verrattuna Sonyn pilveen, pässi.
Tätä ei tule tapahtumaan pässi. Toisin kuin PS3, Xbox 360 oli X86-pohjainen kuten nykykonsolitkin. Ei tuota suurtakaan vaivaa emuloida X86-pohjaisella laitteistolla kyseisiä X86-pohjaisia pelejä.
Tästä syystä emulointi toimii todella hyvin Xbox One:lla.
Rekisteröitynyt 04.11.2007
17.06.2015 klo 17.30 2
Tätä ei tule tapahtumaan pässi. Toisin kuin PS3, Xbox 360 oli X86-pohjainen kuten nykykonsolitkin. Ei tuota suurtakaan vaivaa emuloida X86-pohjaisella laitteistolla kyseisiä X86-pohjaisia pelejä.
Tästä syystä emulointi toimii todella hyvin Xbox One:lla.
Xbox 360 oli PowerPC -pohjainen, ei X86. Jos arkkitehtuuri on samaa, niin pelejä ei tarvi välttämättä edes emuloida. Taakseppäinyhteensopivuuden toteuttaminen PowerPC arkkitehtuurilta X86:lle ei ole ongelmatonta. Jokainen peli joudutaan yksitelleen kääntämään X1:lle sopivaksi jollakin pikakääntämisen ja emulaation sekoituksella. Tällä metodilla yhteensopivuusongelmia pakkaa tulemaan ja kellään ei ole aikaa tarkistaa tai korjata niitä.