Tuorein sisältö

Street Fighter 2 ei mahdu Xbox Liveen

31.01.2008 klo 12.28 | Luettu: 8730 kertaa | Teksti: Matti Lintula


Backbone on kehittämässä PlayStation Networkissa ja Xbox Live Arcadessa julkaistavaa Super Street Fighter 2 Turbo: HD Remixiä. Kehitystiimi on kuitenkin törmännyt ongelmiin Microsoftin asettaman Live Arcade -pelien 150 megatavun kokorajoituksen kanssa.

"On vaikeaa saada kaikki 1080p-grafiikat mahtumaan niin pieneen tilaan", harmittelee ohjaaja David Sirlin. "Rajoitus tekee myös kaiken pelin alkuperäisen ja uudelleen miksatun musiikin sisällyttämisen vaikeaksi tai mahdottomaksi", Sirlin jatkaa. Uusittujen grafiikoiden ja modernimman musiikin lisäksi pelin hahmojen välisiä suhteita on tasapainotettu.

PlayStation Networkissa ei vastaavaa rajoitusta ole, joten ainakin PS3-pelaajat pääsevät katutappelemaan täysilaatuisen musiikin ja grafiikan saattelemina. Super Street Fighter 2 Turbo: HD Remix saapuu Liveen ja PlayStation Networkiin vielä tämän kevään aikana.

Lähde: Xboxic

V2.fi | Matti Lintula
< Pelikriitikoiden vii... Resident Evilin teki... >
Keskustele aiheesta

Keskustelut (13 viestiä)

Protec

Rekisteröitynyt 26.09.2007

31.01.2008 klo 12.45

Älytön tuollainen 150megatavun rajoitus.
lainaa
boxer

31.01.2008 klo 12.53

koodaajien osaamattomuutta!
lainaa
Mursu

31.01.2008 klo 14.11

boxer kirjoitti:
koodaajien osaamattomuutta!


Niin tai tyhmä rajotus
lainaa
a_Sniper

Rekisteröitynyt 20.01.2008

31.01.2008 klo 14.38

Mitä järkeä sitä rajoitusta ylipäätänsä edes olla?? Luulis ny Msoftilla oleva varaa kustantaa ties mitä ku tuo kultajäsenyyski o maksullinen. Kyl petyn jos e saa omalle boxille tuota juuri noin pienen syyn takia :\
lainaa
Joonatan

31.01.2008 klo 16.17

150mb on siis mikrosoftin jo uudelleen mietitty fiksumpi raja joka on alkuperäistä älynväläys 64mb rajaa selvästi isompi...
lainaa
zeroic

Moderaattori

Rekisteröitynyt 10.04.2007

31.01.2008 klo 16.53

Tuossa lienee pointtina se, että Live Arcaden pelit ovat nopeasti ladattavia kevyitä pelejä niin kooltaan kuin kokemukseltaankin. Idea on ehkä vähän levinnyt käsiin, koska monet Arcaden peleistä kilpailevat suoraan jo kaupallisten hyllypelien kanssa.

Mutta jos ei Street Fighter 2:sta saa 150 megatavuun mahtumaan, on se kyllä jo tekijästä kiinni. Perus SF2 kun taisi viedä noin 1,5 megatavua. Tietysti tarkemmat grafiikat ja korkeampilaatuinen ääni vie enemmän tilaa, mutta kyllä niitäkin optimoitua voi monin eri tavoin. Ei kukaan vaan jaksa tehdä semmoista enää juuri muuta kuin ehkä Wiillä.
lainaa
Deux

Rekisteröitynyt 12.07.2007

31.01.2008 klo 17.36

boxer kirjoitti:
koodaajien osaamattomuutta!

Koodaa itse paremmin tai pidä naama kiinni.
lainaa
Pekka

31.01.2008 klo 21.23

Deux kirjoitti:
boxer kirjoitti:
koodaajien osaamattomuutta!

Koodaa itse paremmin tai pidä naama kiinni.

Pitäskö leffakriitikkojenkin tehdä parempia leffoja tai pitää naamansa kiinni?
lainaa
Slobber

Rekisteröitynyt 13.09.2007

01.02.2008 klo 02.44

Paskoja koodereita, ei se muusta oo kiinni..
lainaa
höpötihöpö

01.02.2008 klo 05.38

Ja tässä nähdään maksullinen xbox live :D. En oikee vieläkään taju miten se on parempi kun ps3 (ILMAINEN) store josta leffa, peli trailereita, demoja, pelilaajennuksia ja pelejä?
lainaa
Ilomieli

Rekisteröitynyt 10.04.2007

01.02.2008 klo 12.17

höpötihöpö kirjoitti:
Ja tässä nähdään maksullinen xbox live :D. En oikee vieläkään taju miten se on parempi kun ps3 (ILMAINEN) store josta leffa, peli trailereita, demoja, pelilaajennuksia ja pelejä?
Tä? '-'
lainaa
Mi5

02.02.2008 klo 02.21

Jos nyt nöösit pitäisivät suunsa kiinni "paska koodaus" kommenteiltaan?
Jos peli kostuu HD-tason bittigrafiikoista, niin on pieni ihme jos se saadaan mahtumaan lähellekkään tuota rajaa.
Mikrosoftin synti xO:n kanssa on nuo naurettavat rajoitukset muistin käytölle. Kenellä muka on kovalevytön 360?
lainaa
Pekka

02.02.2008 klo 18.56

Mi5 kirjoitti:
Kenellä muka on kovalevytön 360?

Xbox Arcade -pelikonsolin ostajilla
lainaa

Ephemeris - 4X avaruustrategiaa, aitoa 3D-taistelua -  joukkorahoita nyt!
www.v2.fi™ © Alasin Media Oy | Hosted by Capnova