Yksi Evolven monstereista nössötetään
Vaikka Evolven alkuaikojen tilastot näyttivät siltä, että monsterit tappoivat metsästäjät jotakuinkin yhtä usein kuin toisinpäin, on nyt jouduttu turvautumaan pieniin säätötoimenpiteisiin.
Turtle Rock Studios tiedottaa, että pelin tasapainoa viilataan uusimmassa päivityksessä Wraith-hirviön kohdalla. Muiden päivitysten lisäksi Wraithin liikkumisnopeudesta tehdään "vähemmän ryntäilevä" ja warp-kyvystä 25 prosenttia hitaampi. Sen lisäksi Supernova-hyökkäys on jatkossa vähemmän tappava, vaikkakin yhtä voimakas kuin ennen. Tämä on onnistunut puolittamalla hyökkäyksen kestoaika. Decoy-kyvyn jäähtymisaika on kaksi sekuntia pidempi ja jos piiloutunutta Wraithia ampuu, se näkyy puolen sekunnin ajan.
Myös Warp Blast -hyökkäystä säädetään. Siitä tulee 40 prosenttia hitaampi ja 10 prosenttia tehokkaampi.
Konsoleille päivitys saapuu ensi viikolla, PC:ltä sen pitäisi jo löytyä.
Keskustelut (9 viestiä)
25.03.2015 klo 11.14 24
25.03.2015 klo 12.10 2
25.03.2015 klo 12.43
25.03.2015 klo 14.12 2
Rekisteröitynyt 17.03.2009
25.03.2015 klo 16.57
Rekisteröitynyt 16.06.2014
25.03.2015 klo 21.12
Wraith mitenkään kauhean ylivoimainen ole ollut keskivertopelaajan kourissa. Ongelmana enemmänkin se, että hirviö on alkumetreillä liian heikko tappelemaan, mutta liian hyvä juoksemaan karkuun, eli 70 prosenttia matsista menee neljällä pelaajalla siihen, että tylsistyneenä juostaan kohteen perässä ilman tulosta.
25.03.2015 klo 22.54
Wraith mitenkään kauhean ylivoimainen ole ollut keskivertopelaajan kourissa. Ongelmana enemmänkin se, että hirviö on alkumetreillä liian heikko tappelemaan, mutta liian hyvä juoksemaan karkuun, eli 70 prosenttia matsista menee neljällä pelaajalla siihen, että tylsistyneenä juostaan kohteen perässä ilman tulosta.
No ei se kylla paras taktiikka ole :D kaikki jotka haukkunut evolven täysin paskaksi varmaan ole tajunnut mitään eri taktiikoista ja hahmoyhdistelmistä yms.
Rekisteröitynyt 11.09.2014
26.03.2015 klo 11.19
26.03.2015 klo 16.12