Viime vuoden huolestuttava "no pistetään se peli ulos vaan, oli se valmis taikka ei" -trendi on muuttumassa tänä vuonna "siirretään julkaisupäivä ensi vuodelle niin saadaan rauhassa hioa" -trendiksi. Pelaajien kannalta tämä on toki kannattavampi vaihtoehto, vaikka joidenkin pelien kimppuun tekisikin jo mieli päästä.
Joillekin sellainen on varmasti myös
Homefront: The Revolution, jonka myöhästymisestä ensi vuoden puolelle
Deep Silver on nyt tiedottanut. Lehdistötiedote kertoo myös perustaneensa pelin kehittämistä varten uuden pelistudion nimeltä Deep Silver Dambuster Studios. Kyseessä on muutaman vuoden vanha studio, jossa on mm. entisiä
Crytekin työntekijöitä ja nyt se siis siirtyi Deep Silverin alaisuuteen.
V2.fi | Manu Pärssinen
Keskustelut (4 viestiä)
13.03.2015 klo 13.08 5
Rekisteröitynyt 04.11.2007
13.03.2015 klo 14.58
Tässä tapauksessa ketään ei varmaan kiinnosta vaikka lykättäisiin vuoteen 2100
Komppaan, tosin ihmettelen tätä lykkäys trendiä.
13.03.2015 klo 15.27
Tässä tapauksessa ketään ei varmaan kiinnosta vaikka lykättäisiin vuoteen 2100
Komppaan, tosin ihmettelen tätä lykkäys trendiä.
Puvut huomanneet että peli on uskottavampi jos lykätään ja sanotaan että "hiotaan"
tai
Uusien konsolien rauta on niin paskaa että devit eivät millään saa toimimaan. Unity näytti että kovin kauaa rikkinäistä tavaraa ei kannata puskea markkinoille
Rekisteröitynyt 04.11.2007
13.03.2015 klo 20.07
Tässä tapauksessa ketään ei varmaan kiinnosta vaikka lykättäisiin vuoteen 2100
Komppaan, tosin ihmettelen tätä lykkäys trendiä.
Puvut huomanneet että peli on uskottavampi jos lykätään ja sanotaan että "hiotaan"
tai
Uusien konsolien rauta on niin paskaa että devit eivät millään saa toimimaan. Unity näytti että kovin kauaa rikkinäistä tavaraa ei kannata puskea markkinoille
Voi periaatteessa liittyä myös talouslukuihin tai jonkun kovemman pelin viivästymisestä samaan ajankohtaan.