Battlefield: Hardlinen kehittäjäpäiväkirjassa pohditaan draaman alkeita
Battlefield: Hardlinen tuoreimmassa kehittäjäpäiväkirjassa pohditaan pelin yksinpelikampanjan tarinaa. Äkkiä käy selväksi, että tärkein inspiraatio on ollut television poliisisarjat. Tarina koostuu kymmenestä yksittäisestä jaksosta, joiden välissä näytetään perinteinen "tapahtui viime kerralla" -kertaus.
Tuottaja Yara Khouryn mukaan tuore Battlefield keskittyy vahvoihin hahmoihin, eikä sotke juonta liialla poliittisella väännöllä tai turhalla filosofioinnilla. Lisäksi mukaan haluttu tuoda Bad Company -peleistä tuttua huumoria.
Keskustelut (4 viestiä)
01.03.2015 klo 19.54 1
01.03.2015 klo 20.24
Tarina vaikutti oikein vakuuttavalta, kunnes selvisi tehtävien määrä. 10 tehtävää on suoraan sanottuna säälittävän vähän varsinkin, jos konsepti tarinalle on hyvä.
Eikai jakso ole yhtäsuuri kuin 1 tehtävä? Eihän Resident Evilissäkään yksi chapter = 15 minuutin tehtävä
01.03.2015 klo 21.01
Tarina vaikutti oikein vakuuttavalta, kunnes selvisi tehtävien määrä. 10 tehtävää on suoraan sanottuna säälittävän vähän varsinkin, jos konsepti tarinalle on hyvä.
Eikai jakso ole yhtäsuuri kuin 1 tehtävä? Eihän Resident Evilissäkään yksi chapter = 15 minuutin tehtävä
Battlefieldin yksinpelien tuntien uskoisin kyseessä olevan 10 tehtävää. Toisaalta onhan sinunkin sanoissasi logiikkaa, joten jää nähtäväksi.
Kuitenkin Battlefieldin painopiste on multiplayerilla, mutta olisi kiva nähdä siltäkin sarjalta hyvä yksinpeli ja toistaiseksi Hardline vaikuttaa siltä.
01.03.2015 klo 21.55 1
Tässä pelissä varmaan pelin pituus tuplaantuu kahdesta tunnista neljään kun mukaan otetaan nämä kertausvideot