Tee perässä! Sitkeä Wow-pelaaja nosti 100 hahmoa tasolle 100
World of Warcraftin tehopelaaja Watola kertoo Battle.netin keskustelualueella, kuinka hän päätti nostaa kaikkiaan 100 hahmoa World of Warcraftissa tasolle 100 - ja kuinka hän myös teki sen.
Watola kertoo saaneensa ajatuksen urakasta kun hänellä oli jo 20 hahmoa maksimitasolla - "80 lisää ei tuntunut niin mahdottomalta". Toki työsarkaa oli, mutta hän suunnitteli tarkasti taktiikkansa mahdollisimman nopeaan tasojen nousuun ja kertoo kerryttäneensä niitä 460 / 16 päivässä -tahdilla.
Tähän tahtiin Watola selvitti uusia alueita:
Frostfire Ridge - 1 tunti, 6 minuuttia
Shadowmoon Valley - 44 minuuttia
Gorgrond - 42 minuuttia
Talador - 40 minuuttia
Spires of Arak - 39 minuuttia
Nagrand - 30 minuuttia
Keskustelut (19 viestiä)
24.01.2015 klo 14.08 6
24.01.2015 klo 14.29 24
Tämänkin suunnittelu ja työmäärän olis voinut käyttää johonkin järkevään. No ehkäpä kyse on 12-vuotiaasta
Kuten esimerkiksi pelien pelaamiseen.
24.01.2015 klo 15.03 19
Tämänkin suunnittelu ja työmäärän olis voinut käyttää johonkin järkevään. No ehkäpä kyse on 12-vuotiaasta
Niin esimerkiksi ryyppäämiseen viikonloppuna tuottaen samalla kuluja yhteiskunnalle :)
Rekisteröitynyt 27.07.2014
24.01.2015 klo 15.29 17
24.01.2015 klo 15.32 6
Tämänkin suunnittelu ja työmäärän olis voinut käyttää johonkin järkevään. No ehkäpä kyse on 12-vuotiaasta
Niin esimerkiksi ryyppäämiseen viikonloppuna tuottaen samalla kuluja yhteiskunnalle :)
Onneksi jokainen ryyppääjä tuottaa yhteiskunnalle kuluja. Olisi mukava saada perustelu miten ryyppääminen edes liittyy koko juttuun tai miten jokaisen ryyppäämisestä tulee yhteiskunnalle kuluja? Nyt sitä kukkahattua löysemmälle.
24.01.2015 klo 15.35 3
24.01.2015 klo 15.46 8
Tämänkin suunnittelu ja työmäärän olis voinut käyttää johonkin järkevään. No ehkäpä kyse on 12-vuotiaasta
Niin esimerkiksi ryyppäämiseen viikonloppuna tuottaen samalla kuluja yhteiskunnalle :)
Onneksi jokainen ryyppääjä tuottaa yhteiskunnalle kuluja. Olisi mukava saada perustelu miten ryyppääminen edes liittyy koko juttuun tai miten jokaisen ryyppäämisestä tulee yhteiskunnalle kuluja? Nyt sitä kukkahattua löysemmälle.
Odotan lukijoilta rivien välistä lukemisen taitoa. Tässä tilanteessa siis sitä, etten puhu jokaisen ryyppääjän tuottavan kuluja yhteiskunnalle.
Jos luet ensimmäisen viestin ja käytät päättelykykyäsi, niin ymmärrät. Vinkki: hän pitää pelaajaa 12-vuotiaana kakarana, joka ei käyttänyt aikaansa yhtä hyvin ja parempaan asiaan kuin hän itse. Luultavasti kyseessä siis bilehirmu, joka ryyppää ja pitää pelaajia no-life - ihmisinä.
Vastaaja voi toki korjata, jos epäilyni meni pieleen. Kuitenkin on jo tullut paljon kohdattua naureskelua kun pelaan yhä ja ne naurut tulee aina niiltä bilehirmuilta.
24.01.2015 klo 15.56 7
24.01.2015 klo 16.46
Tämänkin suunnittelu ja työmäärän olis voinut käyttää johonkin järkevään. No ehkäpä kyse on 12-vuotiaasta
Niin esimerkiksi ryyppäämiseen viikonloppuna tuottaen samalla kuluja yhteiskunnalle :)
Onneksi jokainen ryyppääjä tuottaa yhteiskunnalle kuluja. Olisi mukava saada perustelu miten ryyppääminen edes liittyy koko juttuun tai miten jokaisen ryyppäämisestä tulee yhteiskunnalle kuluja? Nyt sitä kukkahattua löysemmälle.
Odotan lukijoilta rivien välistä lukemisen taitoa. Tässä tilanteessa siis sitä, etten puhu jokaisen ryyppääjän tuottavan kuluja yhteiskunnalle.
Jos luet ensimmäisen viestin ja käytät päättelykykyäsi, niin ymmärrät. Vinkki: hän pitää pelaajaa 12-vuotiaana kakarana, joka ei käyttänyt aikaansa yhtä hyvin ja parempaan asiaan kuin hän itse. Luultavasti kyseessä siis bilehirmu, joka ryyppää ja pitää pelaajia no-life - ihmisinä.
Vastaaja voi toki korjata, jos epäilyni meni pieleen. Kuitenkin on jo tullut paljon kohdattua naureskelua kun pelaan yhä ja ne naurut tulee aina niiltä bilehirmuilta.
Joo koska maailman ainoat vaihtoehdot ovat 24/7 pelaaminen (ja tämän tyypin teko näyttää enemmän jonkinlaiselta työprojektilta kuin viihteeltä) ja ryyppäävä bilehirmu...
24.01.2015 klo 16.57 4
Tämänkin suunnittelu ja työmäärän olis voinut käyttää johonkin järkevään. No ehkäpä kyse on 12-vuotiaasta
Niin esimerkiksi ryyppäämiseen viikonloppuna tuottaen samalla kuluja yhteiskunnalle :)
Onneksi jokainen ryyppääjä tuottaa yhteiskunnalle kuluja. Olisi mukava saada perustelu miten ryyppääminen edes liittyy koko juttuun tai miten jokaisen ryyppäämisestä tulee yhteiskunnalle kuluja? Nyt sitä kukkahattua löysemmälle.
Odotan lukijoilta rivien välistä lukemisen taitoa. Tässä tilanteessa siis sitä, etten puhu jokaisen ryyppääjän tuottavan kuluja yhteiskunnalle.
Jos luet ensimmäisen viestin ja käytät päättelykykyäsi, niin ymmärrät. Vinkki: hän pitää pelaajaa 12-vuotiaana kakarana, joka ei käyttänyt aikaansa yhtä hyvin ja parempaan asiaan kuin hän itse. Luultavasti kyseessä siis bilehirmu, joka ryyppää ja pitää pelaajia no-life - ihmisinä.
Vastaaja voi toki korjata, jos epäilyni meni pieleen. Kuitenkin on jo tullut paljon kohdattua naureskelua kun pelaan yhä ja ne naurut tulee aina niiltä bilehirmuilta.
Joo koska maailman ainoat vaihtoehdot ovat 24/7 pelaaminen (ja tämän tyypin teko näyttää enemmän jonkinlaiselta työprojektilta kuin viihteeltä) ja ryyppäävä bilehirmu...
Asioiden käsitteleminen ääripäiden kautta on eräs tavanomainen autismin oire.
24.01.2015 klo 17.43 6
Tämänkin suunnittelu ja työmäärän olis voinut käyttää johonkin järkevään. No ehkäpä kyse on 12-vuotiaasta
Niin esimerkiksi ryyppäämiseen viikonloppuna tuottaen samalla kuluja yhteiskunnalle :)
Onneksi jokainen ryyppääjä tuottaa yhteiskunnalle kuluja. Olisi mukava saada perustelu miten ryyppääminen edes liittyy koko juttuun tai miten jokaisen ryyppäämisestä tulee yhteiskunnalle kuluja? Nyt sitä kukkahattua löysemmälle.
Odotan lukijoilta rivien välistä lukemisen taitoa. Tässä tilanteessa siis sitä, etten puhu jokaisen ryyppääjän tuottavan kuluja yhteiskunnalle.
Jos luet ensimmäisen viestin ja käytät päättelykykyäsi, niin ymmärrät. Vinkki: hän pitää pelaajaa 12-vuotiaana kakarana, joka ei käyttänyt aikaansa yhtä hyvin ja parempaan asiaan kuin hän itse. Luultavasti kyseessä siis bilehirmu, joka ryyppää ja pitää pelaajia no-life - ihmisinä.
Vastaaja voi toki korjata, jos epäilyni meni pieleen. Kuitenkin on jo tullut paljon kohdattua naureskelua kun pelaan yhä ja ne naurut tulee aina niiltä bilehirmuilta.
Joo koska maailman ainoat vaihtoehdot ovat 24/7 pelaaminen (ja tämän tyypin teko näyttää enemmän jonkinlaiselta työprojektilta kuin viihteeltä) ja ryyppäävä bilehirmu...
Asioiden käsitteleminen ääripäiden kautta on eräs tavanomainen autismin oire.
Sarkasmin ymmärtämättömyys on toinen tavanomainen autismin oire.
25.01.2015 klo 02.06 29
25.01.2015 klo 15.04 10
Rekisteröitynyt 16.04.2012
25.01.2015 klo 20.19
25.01.2015 klo 22.11 1
25.01.2015 klo 23.46 1
On hilpeää kuinka no-life -pelaajat haukkuvat muita no-life -pelaajiksi
Comic-Conilla sun muilla messuilla käyvätkin haluaisivat oikeasti vetää toisiaan turpiin mutta kasvotusten ei pysty
26.01.2015 klo 17.31
27.01.2015 klo 10.59 1
Iloa ehkä, mutta ei hänen nimensä jää periytyvään tietoon.
Jäätkö sinä historiankirjoihin? Et. Ihan sama vaikka rämpyttäisit kitaraa kymmenen vuotta tai istuisit puol vuosikymmentä opiskelemassa pertti-perusinsinööriksi.
28.01.2015 klo 01.46
Iloa ehkä, mutta ei hänen nimensä jää periytyvään tietoon.
Jäätkö sinä historiankirjoihin? Et. Ihan sama vaikka rämpyttäisit kitaraa kymmenen vuotta tai istuisit puol vuosikymmentä opiskelemassa pertti-perusinsinööriksi.
Insinööreillä/tutkijoilla ja kitaristeilla nyt vain on kuitenkin suuremmat todennäköisyydet ihan oikeasti saada nimensä periytyvään tietoon ja -luoda- jotain innovatiivista. Innovatiivista ja yleishyödyllistä ei ole WoW-hahmojen kehittäminen työtahdilla. Kuvailisitko minulle pertti-perusinsinöörin ominaisuuksia? Minusta moni maailmankuulu (tai vähemmän kuulu) bändi on saanut alkunsa jonkinlaisella rämpytyksellä. Et selvästi soita kitaraa, sillä he, jotka eivät sitä soita tai ovat yrittäneet ja sen jälkeen luovuttaneet, puhuvat yleensä kitaran rämpytyksestä. ;)