PSN-katkoksia hyvitetään tänä viikonloppuna
Jo aiemmin Sony lupasi, että koska joulun aikaan hakkerit pistivät PSN-verkkoa matalaksi, saavat PSN-jäsenet ilmaista PS Plus -aikaa, sekä alennusta Playstation Storesta. Yksityiskohtia luvattiin myöhemmin ja nyt on se aika.
Playstation Blog tiedottaa, että viiden päivän lisäaikoja lisätään juuri nyt käyttäjien tileille ja alennuskoodi (10% lähes kaikista ostoksista) on voimassa tämän viikon perjantaista klo 9 aamulla ensi viikon maanantaihin samaan ajankohtaan.
Tarjoukseen eivät kuulu PS Plus - tai Music Unlimited -kuukausimaksut, videovuokraukset, ennakkotilaukset, PSP-pelit tai Vitan ja PSTV:n kautta tehdyt ostot.
Keskustelut (15 viestiä)
21.01.2015 klo 14.46 18
21.01.2015 klo 15.09 8
Jos olet tilannut lehden ja jostain syystä sinulta jää pari numeroa saamatta, niin etkö vaatisi puuttuvia numeroita?
21.01.2015 klo 15.47 5
Jätän tämän vain tähän.
21.01.2015 klo 17.00 3
Heidän pitää ehdottomasti antaa hyvitys, kun kyseessä ei ollut huoltokatko tai mikään lyhyt häiriö. PS+-tilaajat ovat tehneet Sonyn kanssa sopimuksen. Jos asiakas ei saa sitä mistä hän on maksanut, on yritys velvollinen korvaamaan menetetyn tuotteen. Itsellä katkos kesti PS4:llä 5 päivää vuoden parasta peliaikaa. 5 vrk plus-aikaa on se minimi, joka minulle kuuluu (ja varmaankin lähinnä Sonyn liike joukkokanteen estämiseksi). Vitutusta se ei poista ja 10% alennus, joka tulee voimaan päivä alennuskampanjan jälkeen ja ei koske niitä tuotteita, joita olisin kenties voinut harkita (plus-tilaus tai ennakkovaraus) lähinnä lisää sitä.
Jos olet tilannut lehden ja jostain syystä sinulta jää pari numeroa saamatta, niin etkö vaatisi puuttuvia numeroita?
Jos lukisit käyttöehtoja, niin siellä pestään kädet palvelun tasapainoisuuden takaamisesta.
Kuten ensimmäisessä viestissä jo sanottiin, niin Sonyn ei käytännössä tarvitsisi antaa yhtään mitään hyvitystä kenellekään - kuitenkin hyvyyttään sitä tarjoavat.
Rekisteröitynyt 04.11.2007
21.01.2015 klo 17.21 9
Heidän pitää ehdottomasti antaa hyvitys, kun kyseessä ei ollut huoltokatko tai mikään lyhyt häiriö. PS+-tilaajat ovat tehneet Sonyn kanssa sopimuksen. Jos asiakas ei saa sitä mistä hän on maksanut, on yritys velvollinen korvaamaan menetetyn tuotteen. Itsellä katkos kesti PS4:llä 5 päivää vuoden parasta peliaikaa. 5 vrk plus-aikaa on se minimi, joka minulle kuuluu (ja varmaankin lähinnä Sonyn liike joukkokanteen estämiseksi). Vitutusta se ei poista ja 10% alennus, joka tulee voimaan päivä alennuskampanjan jälkeen ja ei koske niitä tuotteita, joita olisin kenties voinut harkita (plus-tilaus tai ennakkovaraus) lähinnä lisää sitä.
Jos olet tilannut lehden ja jostain syystä sinulta jää pari numeroa saamatta, niin etkö vaatisi puuttuvia numeroita?
5vrk? Jouluaattona online oli alhaalla ja jo joulupäivänä pääsi satunnaisesti onlineen. Myös sitä seuraavina päivinä online toimi ok ainakin niinä hetkinä kun itse PS4:sta käytin.
DDoS-hyökkäysten kohteeksi joutuneet firmat antaa hyvin harvoin korvauksia asiakkaille. Empä minäkään saanut pankilta korvauksia siitä, että rahaliikenne oli uutenavuotena jumissa. Kyseessä vähän vakavempi ongelma kuin pelikonsolin verkkopalvelun toimimattomuus.
Rekisteröitynyt 11.04.2007
21.01.2015 klo 17.40 5
21.01.2015 klo 18.04
Rekisteröitynyt 11.04.2007
21.01.2015 klo 18.18 4
Heidän pitää ehdottomasti antaa hyvitys, kun kyseessä ei ollut huoltokatko tai mikään lyhyt häiriö. PS+-tilaajat ovat tehneet Sonyn kanssa sopimuksen. Jos asiakas ei saa sitä mistä hän on maksanut, on yritys velvollinen korvaamaan menetetyn tuotteen. Itsellä katkos kesti PS4:llä 5 päivää vuoden parasta peliaikaa. 5 vrk plus-aikaa on se minimi, joka minulle kuuluu (ja varmaankin lähinnä Sonyn liike joukkokanteen estämiseksi). Vitutusta se ei poista ja 10% alennus, joka tulee voimaan päivä alennuskampanjan jälkeen ja ei koske niitä tuotteita, joita olisin kenties voinut harkita (plus-tilaus tai ennakkovaraus) lähinnä lisää sitä.
Jos olet tilannut lehden ja jostain syystä sinulta jää pari numeroa saamatta, niin etkö vaatisi puuttuvia numeroita?
En nyt ota kantaa tähän miten oikeutettuja pelaajat ovat korvauksiin, mutta hyvä helvetti yritä nyt edes noiden vertauskuviesi kanssa.
Rekisteröitynyt 04.11.2007
21.01.2015 klo 19.06 7
En päässyt joulupäivänä storeen. Herra tagman nyt on niin merkkiuskollinen, ettei edes käytä tuota alennuskuponkia.
Käyttäisin, mutta en kerkeä kun täytyy matkustaa Sonyn pääkonttorin eteen kumartelemaan;)
Edit: Paska homma, ettei tuo alennus koske ennakkotilauksia. 10% alennus Bloodbornesta olisi ollut mukava.
21.01.2015 klo 19.37
Heidän pitää ehdottomasti antaa hyvitys, kun kyseessä ei ollut huoltokatko tai mikään lyhyt häiriö. PS+-tilaajat ovat tehneet Sonyn kanssa sopimuksen. Jos asiakas ei saa sitä mistä hän on maksanut, on yritys velvollinen korvaamaan menetetyn tuotteen. Itsellä katkos kesti PS4:llä 5 päivää vuoden parasta peliaikaa. 5 vrk plus-aikaa on se minimi, joka minulle kuuluu (ja varmaankin lähinnä Sonyn liike joukkokanteen estämiseksi). Vitutusta se ei poista ja 10% alennus, joka tulee voimaan päivä alennuskampanjan jälkeen ja ei koske niitä tuotteita, joita olisin kenties voinut harkita (plus-tilaus tai ennakkovaraus) lähinnä lisää sitä.
Jos olet tilannut lehden ja jostain syystä sinulta jää pari numeroa saamatta, niin etkö vaatisi puuttuvia numeroita?
En nyt ota kantaa tähän miten oikeutettuja pelaajat ovat korvauksiin, mutta hyvä helvetti yritä nyt edes noiden vertauskuviesi kanssa.
Vertauskuvista puheenollen milloin Sony palautti meille ne menetetyt lehdet?
Rekisteröitynyt 11.05.2011
21.01.2015 klo 19.37
Rekisteröitynyt 11.04.2007
21.01.2015 klo 20.50 2
Heidän pitää ehdottomasti antaa hyvitys, kun kyseessä ei ollut huoltokatko tai mikään lyhyt häiriö. PS+-tilaajat ovat tehneet Sonyn kanssa sopimuksen. Jos asiakas ei saa sitä mistä hän on maksanut, on yritys velvollinen korvaamaan menetetyn tuotteen. Itsellä katkos kesti PS4:llä 5 päivää vuoden parasta peliaikaa. 5 vrk plus-aikaa on se minimi, joka minulle kuuluu (ja varmaankin lähinnä Sonyn liike joukkokanteen estämiseksi). Vitutusta se ei poista ja 10% alennus, joka tulee voimaan päivä alennuskampanjan jälkeen ja ei koske niitä tuotteita, joita olisin kenties voinut harkita (plus-tilaus tai ennakkovaraus) lähinnä lisää sitä.
Jos olet tilannut lehden ja jostain syystä sinulta jää pari numeroa saamatta, niin etkö vaatisi puuttuvia numeroita?
En nyt ota kantaa tähän miten oikeutettuja pelaajat ovat korvauksiin, mutta hyvä helvetti yritä nyt edes noiden vertauskuviesi kanssa.
Vertauskuvista puheenollen milloin Sony palautti meille ne menetetyt lehdet?
21.01.2015 klo 23.49 3
En päässyt joulupäivänä storeen. Herra tagman nyt on niin merkkiuskollinen, ettei edes käytä tuota alennuskuponkia.
Sir Rymylys nyt vihaa niin paljon yhtä merkkiä, ettei edes hyväksy Sonyn antamaa hyvitystä.
22.01.2015 klo 10.39 1
Heidän pitää ehdottomasti antaa hyvitys, kun kyseessä ei ollut huoltokatko tai mikään lyhyt häiriö. PS+-tilaajat ovat tehneet Sonyn kanssa sopimuksen. Jos asiakas ei saa sitä mistä hän on maksanut, on yritys velvollinen korvaamaan menetetyn tuotteen. Itsellä katkos kesti PS4:llä 5 päivää vuoden parasta peliaikaa. 5 vrk plus-aikaa on se minimi, joka minulle kuuluu (ja varmaankin lähinnä Sonyn liike joukkokanteen estämiseksi). Vitutusta se ei poista ja 10% alennus, joka tulee voimaan päivä alennuskampanjan jälkeen ja ei koske niitä tuotteita, joita olisin kenties voinut harkita (plus-tilaus tai ennakkovaraus) lähinnä lisää sitä.
Jos olet tilannut lehden ja jostain syystä sinulta jää pari numeroa saamatta, niin etkö vaatisi puuttuvia numeroita?
En nyt ota kantaa tähän miten oikeutettuja pelaajat ovat korvauksiin, mutta hyvä helvetti yritä nyt edes noiden vertauskuviesi kanssa.
Vertauskuvista puheenollen milloin Sony palautti meille ne menetetyt lehdet?
Tuo tarkoittaa paremminkin niiden seuraavaksi julkaistavien lehtien saamista. Mistään en saa takaisin sitä menetettyä peliaikaa joulupäiviltä
*odottaa epäoleellista ulinaa siitä että "miksi pelaat jouluna"*
25.01.2015 klo 21.38 1
Jos lukisit käyttöehtoja, niin siellä pestään kädet palvelun tasapainoisuuden takaamisesta.
Ja tämäkö on mielestäsi hyvä juttu? Se että TOSissa Sony pesee kätensä näiden varalta ei tee siitä mitenkään hyväksyttävää ja aivan kaikista viimeiseksi jotenkin ihailtavaa. Aivan uskomattoman säälittävää puolustella jotakin suuryritystä kun helvetin urheilujoukkuetta.
Aivan oikein että korvataan puuttuvat päivät saatanan maksullisesta palvelusta. Se ei ole mikään hyvitys, se on korvaus. 10% lahjakuponki on hyvitys. Opetelkaa, apinat.
Myös sitä seuraavina päivinä online toimi ok ainakin niinä hetkinä kun itse PS4:sta käytin.
En ymmärrä miksi edes yrität puolustella asiaa tällä "mul ei ongelmia = muilla ei ongelmia" logiikalla. Mulla ei toiminut mitenkään viikkoon joten viikon korvaus on aiheellinen. Jos Czerwonyllä tai jollain muulla hevonpaskan lannoittajalla oli toimimatta vain päivän niin hyvä teille, onneks uutiset joulun alta antaa realistisemman kuvan ongelmista.