Tuorein sisältö

Miltä näyttäisi Ghosts 'n Goblins -klassikon uusioversio?

16.12.2014 klo 17.15 | Luettu: 12271 kertaa | Teksti: Manu Pärssinen

Thierry De Haerne-Voinson opiskelutovereineen sai tehtäväkseen käyttää Unreal Engine 4:ää tehdäkseen uusioversion klassikkopelistä Ghosts n' Goblins. Kahdeksalta henkilöltä meni työhön seitsemän viikkoa ja tältä lopputulos näyttää.



Alkuperäinen pelihän näytti tältä.


V2.fi | Manu Pärssinen
< Kohuttu joukkomurhap... Näin rytyytellään GT... >
Keskustele aiheesta

Keskustelut (7 viestiä)

M454

16.12.2014 klo 18.05 4 tykkää tästä

Aika pierun näköistä :D originaali parempi.
lainaa
pojdfsij

16.12.2014 klo 18.27 4 tykkää tästä

Mitä vittua mää just näin. Mikä tästä tekee Ghost n Goblinsin? Ihan sama kuin pistäis CODiin zombeja ja kutsuis sitä Resident Eviliksi
lainaa
Miete

16.12.2014 klo 20.25 2 tykkää tästä

No joo, kyllä oli aika synkäksi vedetty vanha, "hauska" klassikko. Juu ei.
lainaa
norz---

16.12.2014 klo 21.25 1 tykkää tästä

Jaa mikähän aivopieru tämäkin taas oli. Tylsän näköinen ja pilattu täysin 3D:lla. Häpeäisivät!
lainaa
Ghouls_n_ghosts

17.12.2014 klo 10.08 1 tykkää tästä

Alkuperäisessä oli vaikeusaste kohdallaan, vihollisia lappasi vastaan kokoajan ja musiikki loi tunnelmaa. Uusi versio ei vakuuttanut missään suhteessa. Kävelyä tyhjällä hautausmaalla on nähty ennenkin.
lainaa
Qukko

Rekisteröitynyt 21.01.2014

17.12.2014 klo 12.20 1 tykkää tästä

Niin, tän pelin mekaniikat ja intensiivisyyden kun esittäisi 16-bittisenä, niin siinä käveltäisiin toista minuuttia vasemmalta oikealle ilman ainuttakaan estettä tai vihollista. Such challenge, such entertainment.
lainaa
TheÄijä

17.12.2014 klo 14.44

M454 kirjoitti:
Aika pierun näköistä :D originaali parempi.

Kyllä se oli tuo originaali joka oli pierun näköistä ja epäilenpä että uusioversio on muutenkin parempi peli.
lainaa

www.v2.fi™ © Alasin Media Oy | Hosted by Capnova