Tuorein sisältö

Sormivoimat koetuksella - vartti Uncharted 4 -pelikuvaa!

06.12.2014 klo 21.17 | Luettu: 10203 kertaa | Teksti: Manu Pärssinen

Playstation Experience on käynnissä ja uutisia, pelitrailereita sekä -videoita sieltä riittää pitkälle huomisiltaan asti, mutta tätä ovat monet odottaneet hartaasti, joten tuoreeltaan: 15 minuuttia pelikuvaa Uncharted 4: The Thief's Endistä.


V2.fi | Manu Pärssinen
< Lauantai-illan Kevyi... Kauhistuttavaa Until... >
Keskustele aiheesta

Keskustelut (8 viestiä)

BetterPC

06.12.2014 klo 21.48 6 tykkää tästä

PC pelaajana voisin kommentoida että graafisesti melko hienosto tehty kasvillisuus ja animaation hyvät, mutta ruudunpäivitys vaikutti aika heiluvalta.
lainaa
observaatiolol

06.12.2014 klo 22.21 2 tykkää tästä

BetterPC kirjoitti:
PC pelaajana voisin kommentoida että graafisesti melko hienosto tehty kasvillisuus ja animaation hyvät, mutta ruudunpäivitys vaikutti aika heiluvalta.
Samaa mieltä. Pientä takkuisuutta havaittavissa varsinkin kun kaukaiset maisemat tulevat ruutuun.
lainaa
dfsjipji

06.12.2014 klo 22.21 10 tykkää tästä

BetterPC kirjoitti:
PC pelaajana voisin kommentoida että graafisesti melko hienosto tehty kasvillisuus ja animaation hyvät, mutta ruudunpäivitys vaikutti aika heiluvalta.


huono provo
lainaa
kaktuz

Rekisteröitynyt 27.05.2007

07.12.2014 klo 00.22 3 tykkää tästä

rätätätätätä, ruutu muuttuu harmaaksi ja sitten juostaan piiloon ja odotetaan että värit ovat palanneet
lainaa
Moise

07.12.2014 klo 01.05 6 tykkää tästä

kaktuz kirjoitti:
rätätätätätä, ruutu muuttuu harmaaksi ja sitten juostaan piiloon ja odotetaan että värit ovat palanneet


Niin, ja? Mitenkä se on "parempi", jos ne energiat/enssut/healthit täydennetään jostain kätevästi sijoitelluista ensiapulaukuista? Vastaus: ei todellakaan.

Seuraavaksi varmasti kritisoidaan: "yhyy taas ollaan vaan putkessa!". Onko open world automaattisesti parempi ratkaisu? Vastaus: ei todellakaan ole. Open worldeista usein puuttuu kokonaan fokus.
lainaa
oihfsdiojh

07.12.2014 klo 11.06 4 tykkää tästä

ensiapulaukut muuttavat pelin kulun täysin, jos niitä nyt ei sijoiteta joka 10 metrin välein. Vaikeustaso on korkeampi, pelaajan pitää olla varovaisempi ja peli on paljon dynaamisempi kun 99% pelistä ei kulu täysissä healtheissa

Mutta onhan se selvä että Pleikan lippulaivaan ei haluta mitään taktista puolta vaan sen kuuluu olla hurjaa blockbuster supersankarimeinikiä
lainaa
Robbanana

07.12.2014 klo 12.24 4 tykkää tästä

Allekirjoitan kyllä kaikkien antaman kritiikin.

Tosin, mielestäni Uncharted 4 näyttää mukavan dynaamiselta. Taistelutantereella oli mukavasti korkeuseroja ja mahdollisia liikkumissuuntia, joita myös viholliset osasivat monipuolisesti käyttää. Putkimaisessa designissa ottaa eniten päähän se, että se tulee pelin interaktiivisuuden tielle, mutta Uncharted 4 ei ainakaan tämän videon perusteella näyttäisi sisältävän tätä ongelmaa.
lainaa
kaktuz

Rekisteröitynyt 27.05.2007

07.12.2014 klo 17.04

Moise kirjoitti:
kaktuz kirjoitti:
rätätätätätä, ruutu muuttuu harmaaksi ja sitten juostaan piiloon ja odotetaan että värit ovat palanneet


Niin, ja? Mitenkä se on "parempi", jos ne energiat/enssut/healthit täydennetään jostain kätevästi sijoitelluista ensiapulaukuista? Vastaus: ei todellakaan.

Seuraavaksi varmasti kritisoidaan: "yhyy taas ollaan vaan putkessa!". Onko open world automaattisesti parempi ratkaisu? Vastaus: ei todellakaan ole. Open worldeista usein puuttuu kokonaan fokus.

rätätätätä, painetaan cover-nappia kiven takana, sitten L2 ja tähdätään vihua sarjatuliaseella. rätätätätä
lainaa

www.v2.fi™ © Alasin Media Oy | Hosted by Capnova