Tuorein sisältö

Ota osaa tutkimukseen pelaajien asenteista tuotesijoitteluun

06.09.2014 klo 15.00 | Luettu: 6234 kertaa | Teksti: Mats Kyyrö


Mitä olet mieltä tuotesijoittelusta videopeleissä? Vaikuttaako tuotesijoittelu pelikokemukseen? Helsingin yliopistossa opiskeleva Petteri Front etsii pro gradu -työtään varten pelaajia vastaamaan tutkimukseen pelaajien asenteista tuotesijoittelua kohtaan.

Mistä kyselytutkimuksessa on kyse? Tarkoituksena on kartoittaa pelaajien asenteita tuotesijoittelua kohtaan ja sitä, miten tuotesijoittelu vaikuttaa pelikokemukseen. Tuotesijoittelu on tullut peleihin jäädäkseen, mutta tällaisten tutkimusten avulla voidaan vaikuttaa siihen, että sitä tehtäisiin vähintään pelaajia miellyttävällä tavalla.

Tutkimukseen osallistuminen kestää vain 5-10 minuuttia ja osallistuneiden kesken arvotaan 20e arvoinen lahjakortti Verkkokauppa.comiin.

Tutkimukseen voi osallistua täällä.

V2.fi | Mats Kyyrö
< Nakuilevan tukkanoid... Dragon Age: Inquisit... >
Keskustele aiheesta

Keskustelut (5 viestiä)

pjofdsajpo

06.09.2014 klo 20.28

Urheilussa ja ajelussa tosi jees. Räiskinnässä ja toiminnassa jees jos on sopivan rähjäisiä mainoskylttejä ja bussimainoksia ja tietty aseita tms, mutta rauniokylässä oleva priimakuntoinen Pepsi-mainos on aivan helvetin häiritsevä. Fiktiopohjaisista peleistä tosimainokset helvettiin
lainaa
snoopingasusual

06.09.2014 klo 21.49

Niinhän se on, jos peli sijoittuu esim. oikeasti olemassaolevaan kaupunkiin ja vielä ajallisestikin nykypäivään, niin ei muutama mainostaulu haittaa. Mutta jossain JRPG:n fantasiakaupungissa ei semmoiset sovi mitenkään.
lainaa
reino

07.09.2014 klo 03.38 1 tykkää tästä

Enemmänkin häiritsee oikeiden tuotteiden puute jos peli kerran sijoittuu oikeaan maailmaan.
lainaa
niekka

07.09.2014 klo 09.28 1 tykkää tästä

Otan osaa.
lainaa
reino

07.09.2014 klo 10.30

Kiitoksia.
lainaa

www.v2.fi™ © Alasin Media Oy | Hosted by Capnova