Tuorein sisältö

Call of Dutyyn Mountain Dew ja Doritos... äh, taasko?

26.08.2014 klo 15.05 | Luettu: 5847 kertaa | Teksti: Manu Pärssinen


Pelipersoona Geoff Keighleyn surullisen kuuluisa Mountain Dew/Doritos/Halo -episodi laannutti hetkeksi tuotesijoittelun tulvaa, mutta Mountain Dew ja Doritos eivät luovuta. Fuelupforbattle.com -osoitteesta löytyy 40 päivän päästä alkava kampanja, jossa kyseisiä tuotteita ahmimalla voi kerätä koodeja.

Mitäs iloa niistä sitten on? No, niillä saa erityisiä Dew- ja Doritos-varusteita, tupla-XP:tä ja Rapid Supplyä Call of Duty: Advanced Warfareen. Kampanja on onneksi voimassa vain Pohjois-Amerikassa.




V2.fi | Manu Pärssinen
< Kaikki tutut salamur... Bikinisamuraipelin t... >
Keskustele aiheesta

Keskustelut (5 viestiä)

IHMETTELIJÄ

26.08.2014 klo 15.36 15 tykkää tästä

En ymmärrä mitä pahaa sponsoroinnissa olisi?

Jos miettii asiaa niin, että sponssit olisivat latausruuduissa (tämän map packin tarjoaa Doritos) ja vaikkapa Cod ostoskeskus kentässä mainoksina ostoskeskuksen seinissä jne. Ottaisin tuon huomattavasti mieluummin kuin maksan pelistä 50-70e ja päälle 30-50e lisämapeista jotka ennen tulivat ilmaiseksi.

Toki en kaipaa ruudulle kokoajan "triplekill Doritos XPBONUS 1000000xp, DEWMASTER XPBONUS 100000xp" BOOOOOOOOOOOM!!!!!!!!!!!!!!

Mielestäni tämä vain olisi tehtävissä järkevästi pelikokemusta haittaamatta, pelaajien rahaa säästäen, sponsoreille näkyvyyttä tuoden ja pelitaloilla rahaa tuoden. Problem?
lainaa
perato

Moderaattori

Rekisteröitynyt 10.04.2007

26.08.2014 klo 16.34 21 tykkää tästä

IHMETTELIJÄ kirjoitti:
Toki en kaipaa ruudulle kokoajan "triplekill Doritos XPBONUS 1000000xp, DEWMASTER XPBONUS 100000xp" BOOOOOOOOOOOM!!!!!!!!!!!!!!

Mielestäni tämä vain olisi tehtävissä järkevästi pelikokemusta haittaamatta, pelaajien rahaa säästäen, sponsoreille näkyvyyttä tuoden ja pelitaloilla rahaa tuoden. Problem?
Pikkusormi paholainen jne. Kato yks lähetys jotain jenkkien urheilua nii alat ymmärtään. Perus NHL lähetyksessä on nii paljon upotettuja mainoksia et meikäläistä ihmetyttää miten ne onnistuuki pilaamaan nii siistin urheilun jollain "Todays McDonalds hit was made by Malkin!" "Here's the subway slapshot of the day!". Toki Suomessa ne mainokset on sit paidoissa ja kentässä. Ja silti ne ihmiset maksaa sinne areenalle menemisestä.
lainaa
jisefofsij

26.08.2014 klo 17.49 5 tykkää tästä

Juu maksan mielummin satasen kunnon Pelistä kuin pelaan jotain f2p-paskaa

Ja kivana pointtina tosiaan pelaan mielummin änäriä kuin katson tuota oikeaa mainospaskaa
lainaa
tagman

Rekisteröitynyt 04.11.2007

26.08.2014 klo 17.56 21 tykkää tästä

IHMETTELIJÄ kirjoitti:
En ymmärrä mitä pahaa sponsoroinnissa olisi?

Jos miettii asiaa niin, että sponssit olisivat latausruuduissa (tämän map packin tarjoaa Doritos) ja vaikkapa Cod ostoskeskus kentässä mainoksina ostoskeskuksen seinissä jne. Ottaisin tuon huomattavasti mieluummin kuin maksan pelistä 50-70e ja päälle 30-50e lisämapeista jotka ennen tulivat ilmaiseksi.

Toki en kaipaa ruudulle kokoajan "triplekill Doritos XPBONUS 1000000xp, DEWMASTER XPBONUS 100000xp" BOOOOOOOOOOOM!!!!!!!!!!!!!!

Mielestäni tämä vain olisi tehtävissä järkevästi pelikokemusta haittaamatta, pelaajien rahaa säästäen, sponsoreille näkyvyyttä tuoden ja pelitaloilla rahaa tuoden. Problem?

Onhan tuo nyt ihan perseestä, että namuperseet saa apuja multiplayeriin. Tuo ei myöskään auta jenkkinuorten jatkuvasti kasvaviin ylipaino ongelmiin.
Ja ei se pelaajia hyödytä, että megapelitalo vetää kovia mainostuloja. mm. EA joskus väläytti, että tulevaisuudessa pelejä voitaisiin myydä halvemmalla mainosten avulla. No peleihin alkoi ilmestymään helvetisti mainoksia, mutta kappas se pelien hinnan lasku unohtui ja päälle tuli vielä DLC tulva ja premium kultapossukerhot.
lainaa
eliteD

26.08.2014 klo 19.18 24 tykkää tästä

Yhdyn ensimmäiseen kommenttiin täysin, sillä kuten joku muu sanoi "tänä premium aikana" pelien ostaminen on paikoin silkkaa tuskaa ellet osta kaikkia dlc paskaa mitä tulee. Ja jostain lueskelin juttua, ettei jonkun pelin seasonpass kuulu edes kaikki julkaistavat dlc.

Esimerkkinä BF4, aluksi servereitä löytyi vaikka millä mitalla ja vaihtoehtoja oli, nyt puolivuotta myöhemmin on julkaistu määrä X dlc paketteja ja kun näitä ei löydy, servu vaihtoehtoja löytyy kokonaiset 7. Toki peli muutenkin silkkaa kuraa, ettei sinällään purista, mutta pelaaja ärsyttää tämä nyky meno.

Ja ennen kuin trollipellet tulevat huutelemaan, että köyhät ei osta, niin itselläni kyse on periaatteesta. Ja kyllä olen PC masterrace pelaaja.
lainaa

www.v2.fi™ © Alasin Media Oy | Hosted by Capnova