Call of Dutyyn Mountain Dew ja Doritos... äh, taasko?
Pelipersoona Geoff Keighleyn surullisen kuuluisa Mountain Dew/Doritos/Halo -episodi laannutti hetkeksi tuotesijoittelun tulvaa, mutta Mountain Dew ja Doritos eivät luovuta. Fuelupforbattle.com -osoitteesta löytyy 40 päivän päästä alkava kampanja, jossa kyseisiä tuotteita ahmimalla voi kerätä koodeja.
Mitäs iloa niistä sitten on? No, niillä saa erityisiä Dew- ja Doritos-varusteita, tupla-XP:tä ja Rapid Supplyä Call of Duty: Advanced Warfareen. Kampanja on onneksi voimassa vain Pohjois-Amerikassa.
Keskustelut (5 viestiä)
26.08.2014 klo 15.36 15
Jos miettii asiaa niin, että sponssit olisivat latausruuduissa (tämän map packin tarjoaa Doritos) ja vaikkapa Cod ostoskeskus kentässä mainoksina ostoskeskuksen seinissä jne. Ottaisin tuon huomattavasti mieluummin kuin maksan pelistä 50-70e ja päälle 30-50e lisämapeista jotka ennen tulivat ilmaiseksi.
Toki en kaipaa ruudulle kokoajan "triplekill Doritos XPBONUS 1000000xp, DEWMASTER XPBONUS 100000xp" BOOOOOOOOOOOM!!!!!!!!!!!!!!
Mielestäni tämä vain olisi tehtävissä järkevästi pelikokemusta haittaamatta, pelaajien rahaa säästäen, sponsoreille näkyvyyttä tuoden ja pelitaloilla rahaa tuoden. Problem?
Moderaattori
Rekisteröitynyt 10.04.2007
26.08.2014 klo 16.34 21
Toki en kaipaa ruudulle kokoajan "triplekill Doritos XPBONUS 1000000xp, DEWMASTER XPBONUS 100000xp" BOOOOOOOOOOOM!!!!!!!!!!!!!!
Mielestäni tämä vain olisi tehtävissä järkevästi pelikokemusta haittaamatta, pelaajien rahaa säästäen, sponsoreille näkyvyyttä tuoden ja pelitaloilla rahaa tuoden. Problem?
26.08.2014 klo 17.49 5
Ja kivana pointtina tosiaan pelaan mielummin änäriä kuin katson tuota oikeaa mainospaskaa
Rekisteröitynyt 04.11.2007
26.08.2014 klo 17.56 21
En ymmärrä mitä pahaa sponsoroinnissa olisi?
Jos miettii asiaa niin, että sponssit olisivat latausruuduissa (tämän map packin tarjoaa Doritos) ja vaikkapa Cod ostoskeskus kentässä mainoksina ostoskeskuksen seinissä jne. Ottaisin tuon huomattavasti mieluummin kuin maksan pelistä 50-70e ja päälle 30-50e lisämapeista jotka ennen tulivat ilmaiseksi.
Toki en kaipaa ruudulle kokoajan "triplekill Doritos XPBONUS 1000000xp, DEWMASTER XPBONUS 100000xp" BOOOOOOOOOOOM!!!!!!!!!!!!!!
Mielestäni tämä vain olisi tehtävissä järkevästi pelikokemusta haittaamatta, pelaajien rahaa säästäen, sponsoreille näkyvyyttä tuoden ja pelitaloilla rahaa tuoden. Problem?
Onhan tuo nyt ihan perseestä, että namuperseet saa apuja multiplayeriin. Tuo ei myöskään auta jenkkinuorten jatkuvasti kasvaviin ylipaino ongelmiin.
Ja ei se pelaajia hyödytä, että megapelitalo vetää kovia mainostuloja. mm. EA joskus väläytti, että tulevaisuudessa pelejä voitaisiin myydä halvemmalla mainosten avulla. No peleihin alkoi ilmestymään helvetisti mainoksia, mutta kappas se pelien hinnan lasku unohtui ja päälle tuli vielä DLC tulva ja premium kultapossukerhot.
26.08.2014 klo 19.18 24
Esimerkkinä BF4, aluksi servereitä löytyi vaikka millä mitalla ja vaihtoehtoja oli, nyt puolivuotta myöhemmin on julkaistu määrä X dlc paketteja ja kun näitä ei löydy, servu vaihtoehtoja löytyy kokonaiset 7. Toki peli muutenkin silkkaa kuraa, ettei sinällään purista, mutta pelaaja ärsyttää tämä nyky meno.
Ja ennen kuin trollipellet tulevat huutelemaan, että köyhät ei osta, niin itselläni kyse on periaatteesta. Ja kyllä olen PC masterrace pelaaja.
Kirjoita kommentti