Syynää Wii U Zeldan maisemia tarkemmin
Avoimen maailman Wii U -Zeldasta nähtiin nopea videopätkä eilisessä Nintendon esittelyssä, mutta yksityiskohtiin ei oikein päässyt uppoutumaan. Tässä ruutukuvia samasta aiheesta, suurempina samat löytyvät vaikka Kotakusta.
Keskustelut (14 viestiä)
Rekisteröitynyt 04.11.2007
11.06.2014 klo 15.05 6
11.06.2014 klo 15.12 17
Rekisteröitynyt 04.11.2007
11.06.2014 klo 15.22 4
Mitkä last-gen valaistusefektit? Oikein hyvältä näyttää valaistus. Dynaamiset valot ja varjot kuten pitääkin olla.
Viittaan valaistusefektiin, jota nähtiin runsaasti viimesukupolven alussa. Eli pienetkin valolähteet näyttää ydinräjähdyksiltä.
11.06.2014 klo 16.16 15
Mitkä last-gen valaistusefektit? Oikein hyvältä näyttää valaistus. Dynaamiset valot ja varjot kuten pitääkin olla.
Viittaan valaistusefektiin, jota nähtiin runsaasti viimesukupolven alussa. Eli pienetkin valolähteet näyttää ydinräjähdyksiltä.
Peli sijoittuu fantasiamaailmaan eikä edes yritä olla ulkoasultaan realistinen, kyseessä on tyylikeino. Itse pidän pelin runsaasta värien ja sävyjen käytöstä ja komppaan nextgeniä, tyylikkäältä näyttää!
11.06.2014 klo 16.34
11.06.2014 klo 16.40 1
Aonuma on kommentoinut traileria ja sanonut että kukaan ei ole väittänyt että tuo hahmo hevosen selässä olisi Link. Kuka hän voisi siis olla?
Uusi hahmo
Rekisteröitynyt 04.11.2007
11.06.2014 klo 16.57 4
Mitkä last-gen valaistusefektit? Oikein hyvältä näyttää valaistus. Dynaamiset valot ja varjot kuten pitääkin olla.
Viittaan valaistusefektiin, jota nähtiin runsaasti viimesukupolven alussa. Eli pienetkin valolähteet näyttää ydinräjähdyksiltä.
Peli sijoittuu fantasiamaailmaan eikä edes yritä olla ulkoasultaan realistinen, kyseessä on tyylikeino. Itse pidän pelin runsaasta värien ja sävyjen käytöstä ja komppaan nextgeniä, tyylikkäältä näyttää!
Kyseisellä efektillä on yleensä nimenomaan haettu realismia, vaikka se on siitä kaukana. Maltillisella valaistuksella tämä peli näyttäisi huomattavasti hienommalta.
Rekisteröitynyt 14.12.2011
11.06.2014 klo 19.48 13
Rekisteröitynyt 26.09.2007
11.06.2014 klo 19.51 2
11.06.2014 klo 20.25
Rekisteröitynyt 11.04.2007
11.06.2014 klo 22.34 1
11.06.2014 klo 23.15 8
Näyttää täysin henkien kätkemältä, mikä on siis aikamoinen saavutus 3d-teknologialta, vaikka peli sijoittuisi rajoitettuun alueeseen, mutta valtava piirtoetäisyys on jo uskomatonta. Jos joku tagman väittää näkevänsä siinä jotain realismin tavoittelua, niin trollin spedeilymotiivit ovat aika ilmeiset.
Tuo valaisuefekti on hyvä tehokeino, ja vaikka jotkut sillä överit vetääkn, ei tarkoita, että se joka paikassa olisi mauton. Tässä kohtauksessa tuo efekti on upea ja perusteltu. Vihulaisen hyökkäykset näyttävät vaarallisen tehokkailta.
11.06.2014 klo 23.29 2
Mitkä last-gen valaistusefektit? Oikein hyvältä näyttää valaistus. Dynaamiset valot ja varjot kuten pitääkin olla.
Viittaan valaistusefektiin, jota nähtiin runsaasti viimesukupolven alussa. Eli pienetkin valolähteet näyttää ydinräjähdyksiltä.
Aika moni muukin uuden sukupolven peleistä käyttää "last gen" efektejä, mutta juuri mikään ei näytä yhtä upealta, kuin tämä.
Messujen tyylikkäimmän näköinen peli ja toisin, kuin monet muut tapahtuman mageimmista peleistä, grafiikat ovat vain osa uutuudenviehätystä; tämän pelaaminen ei välttämättä muistuta last gen -pelejä.
Rekisteröitynyt 04.11.2007
12.06.2014 klo 14.21 1
Itke fagman. Itke lisää. Ja kyseisellä efektillä nimenomaan EI haettu realismia.
Niin, tiedän. Huom: Totesin, että usein tällä efektillä on haettu realistista valoefektiä. En väittänyt että tässä tapauksessa on.
Näyttää täysin henkien kätkemältä, mikä on siis aikamoinen saavutus 3d-teknologialta, vaikka peli sijoittuisi rajoitettuun alueeseen, mutta valtava piirtoetäisyys on jo uskomatonta. Jos joku tagman väittää näkevänsä siinä jotain realismin tavoittelua, niin trollin spedeilymotiivit ovat aika ilmeiset.
Ni No Kunissa tämä nähtiin ja ilman HDR/bloom -spedeilyä. Vai onko niin, ettei peliä ole olemassa kun sitä ei ole Nintendon alustalle;)
Tuo valaisuefekti on hyvä tehokeino, ja vaikka jotkut sillä överit vetääkn, ei tarkoita, että se joka paikassa olisi mauton. Tässä kohtauksessa tuo efekti on upea ja perusteltu. Vihulaisen hyökkäykset näyttävät vaarallisen tehokkailta.
Taivaasta näkee, että efekti on läsnä kokoajan. Jotkut voi tykätä, mutta minä en ja olen tyytyväinen että näiden efektien käyttö on vähentynyt huomattavasti nykypeleissä.
Ja vaikka asiasta itkenkin, niin ei tämä vaikuta omaan ostopäätökseen Zeldan kohdalla. Joidenkin pelien kohdalla se kuitenkin on painanut vaakakupissa aika paljon.