Tuorein sisältö

Kohta kaikki voivat tehdä oman Mario-pelin?

06.06.2014 klo 12.00 | Luettu: 26043 kertaa | Teksti: Manu Pärssinen


Polygon huhuilee, että Nintendo julkistaisi ensi viikon E3-tapahtuman yhteydessä Mario Makerin, eli pelin, jolla voi tehdä itse Mario-kenttiä.

Sitä ei tiedetä, onko kyseessä 3DS- vai Wii U -peli, mutta huhujen mukaan kenttien tekemiseen käytettävät grafiikat olisivat alkuperäisestä Mario Bros -pelistä.

Hieman asiaan liittyen Kotaku kertoo, ettei Satoru Iwata osallistu Nintendon E3-meininkeihin lääkärinsä kehotuksesta. Amerikan Nintendon tiedottajan mukaan Iwatan terveydestä ei ole kuitenkaan syytä huolestua.

V2.fi | Manu Pärssinen
< Tom Clancy -jättipel... Metal Gear Solid V o... >
Keskustele aiheesta

Keskustelut (45 viestiä)

tagman

Rekisteröitynyt 04.11.2007

06.06.2014 klo 12.29 48 tykkää tästä

Iwatalla on varmaan Mario-rutto. Eikö Nintendo voisi keksiä jo jotain muuta välillä.
lainaa
Jupe

06.06.2014 klo 12.54 39 tykkää tästä

tagman kirjoitti:
Iwatalla on varmaan Mario-rutto. Eikö Nintendo voisi keksiä jo jotain muuta välillä.

tagman voisitko mennä muualle välillä?
lainaa
Lel

06.06.2014 klo 13.05 32 tykkää tästä

tagman kirjoitti:
Iwatalla on varmaan Mario-rutto. Eikö Nintendo voisi keksiä jo jotain muuta välillä.


Ehkä sä voisit keksiä jotain muuta välillä. Nintendo tekee harvinaisen paljon ja harvinaisen vaihtelevia pelejä.
lainaa
fdokpdasji

06.06.2014 klo 13.51

Toivottavasti on sitten ne todelliset retro 8bittiset graffat. En kyllä usko että kiinnostaa koska ei se alkuperäinen oikeen enää taivu yllättämään. Varsinkin kun se on jo nähty miten 99% pelaajayhteisön tekemistä kentistä muissa peleissä on täyttä paskaa jolle ainoastaan tekijä hörähtelee.
lainaa
exnintendo

06.06.2014 klo 14.00 2 tykkää tästä

Yllättyneitä, että nintendo painaa pihalle taas mariota? Heittelin tätä vielä pari vuotta sitten kieliposkella vitsinä, ettei nintendo ole muuta kuin mario, mutta nyt se alkaa todellakin näyttämään siltä. =(
lainaa
KariMartti

06.06.2014 klo 14.23 23 tykkää tästä

exnintendo kirjoitti:
Yllättyneitä, että nintendo painaa pihalle taas mariota? Heittelin tätä vielä pari vuotta sitten kieliposkella vitsinä, ettei nintendo ole muuta kuin mario, mutta nyt se alkaa todellakin näyttämään siltä. =(


Yllättävää on ainoastaan se, miten paljon sä saat iloa irti noin matalaälyisistä trolleista.

Nintendo tekee huomattavan paljon koko peliteollisuutta rikastavia ja yllättäviä pelejä, kuten Nintendon Wii -pelien lista osoittaa:
Animal Crossing: City Folk
Another Code: R – A Journey into Lost Memories
Atrévete a Soñar
Battalion Wars 2
Big Brain Academy
Atama JukuJP
Captain Rainbow
Chibi-Robo!
Disaster: Day of Crisis
Donkey Kong Barrel Blast
Donkey Kong Country Returns
Donkey Kong Jungle Beat
Endless Ocean
Endless Ocean: Blue World
Everyone's Common Knowledge Television
Excite Truck
Excitebots: Trick Racing
Eyeshield 21: Field no Saikyou Senshi Tachi
Fire Emblem: Radiant Dawn
FlingSmash
Fortune Street
Just Dance Wii
Just Dance Wii 2
Just Dance Wii 3
And-Kensaku
Kirby's Dream Collection
Kirby's Epic Yarn
The Legend of Zelda: Twilight Princess
The Legend of Zelda: Skyward Sword
Line Attack Heroes
Link's Crossbow Training
Mario Kart Wii
Mario Party 8
Mario Party 9
Mario Power Tennis
Mario Sports Mix
Mario Strikers Charged
Mario Super Sluggers
Metroid: Other M
Metroid Prime 3: Corruption
Metroid Prime: Trilogy
Mystery Case Files: The Malgrave Incident
New Super Mario Bros. Wii
Pandora's Tower
Pikmin
Pikmin 2
Pokémon Battle Revolution
PokéPark Wii: Pikachu's Adventure
PokéPark 2: Wonders Beyond
Project Zero 2: Wii Edition
Punch-Out!!
Quiz Party
Rhythm Heaven Fever
Sin & Punishment: Star Successor
Super Mario All-Stars
Super Mario Galaxy
Super Mario Galaxy 2
Super Paper Mario
Super Smash Bros. Brawl
Takt of Magic
Wario Land: Shake It!
WarioWare: Smooth Moves
Wii Chess
Wii Fit
Wii Fit Plus
Wii Music
Wii Party
Wii Play
Wii Play Motion
Wii Sports
Wii Sports Resort
Xenoblade Chronicles
Zangeki no REGINLEIV
Zero: Tsukihami no Kamen
The Last Story
lainaa
Protec

Rekisteröitynyt 26.09.2007

06.06.2014 klo 15.07 1 tykkää tästä

Mario maker? Oikeesti? Ennemmin vaikka Princess Maker jossa vois laittaa toinen toistaan härskimpiä asuja Princess Peachille ja muille naispuolisille nintendohahmoille.... Lääh :D

lainaa
tagman

Rekisteröitynyt 04.11.2007

06.06.2014 klo 15.16 5 tykkää tästä

Jupe kirjoitti:
tagman kirjoitti:
Iwatalla on varmaan Mario-rutto. Eikö Nintendo voisi keksiä jo jotain muuta välillä.

tagman voisitko mennä muualle välillä?

Juurihan kävin ulkona välillä.


KariMartti kirjoitti:

Nintendo tekee huomattavan paljon koko peliteollisuutta rikastavia ja yllättäviä pelejä, kuten Nintendon Wii -pelien lista osoittaa:
....

Oliko tuo sarkasmia? Listassa muutama helmi, mutta enemmän tuossa on saastaa kuin peliteollisuutta rikastavaa materiaalia.
lainaa
Tsaukki

06.06.2014 klo 15.29 18 tykkää tästä

tagman kirjoitti:
Jupe kirjoitti:
tagman kirjoitti:
Iwatalla on varmaan Mario-rutto. Eikö Nintendo voisi keksiä jo jotain muuta välillä.

tagman voisitko mennä muualle välillä?

Juurihan kävin ulkona välillä.


KariMartti kirjoitti:

Nintendo tekee huomattavan paljon koko peliteollisuutta rikastavia ja yllättäviä pelejä, kuten Nintendon Wii -pelien lista osoittaa:
....

Oliko tuo sarkasmia? Listassa muutama helmi, mutta enemmän tuossa on saastaa kuin peliteollisuutta rikastavaa materiaalia.


Ei ollut sarkasmia. Siinä on useammankin pelitalon verran rikastetta.
lainaa
eojpfssp

06.06.2014 klo 15.37 6 tykkää tästä

tagman kirjoitti:
Oliko tuo sarkasmia? Listassa muutama helmi, mutta enemmän tuossa on saastaa kuin peliteollisuutta rikastavaa materiaalia.


Mites tuo eroaa minkään muun pelifirman viimeisen 6-7 vuoden tuotoslistasta? Joko ne on pitkiä ja 70% on turhanpäiväistä kuraa tai sitten siinä on 3-5 peliä
lainaa
tagman

Rekisteröitynyt 04.11.2007

06.06.2014 klo 17.41 3 tykkää tästä

Tsaukki kirjoitti:

Ei ollut sarkasmia. Siinä on useammankin pelitalon verran rikastetta.

Tuosta listasta tulee vain esille, miten surullisen paljon shovelwarea Nintendon alustoille tulee ja minkälaisia pelejä Nintendo nykyään tekee. Hemmetisti minipelikokoelmia, WarioWaren tyyppisiä pelejä nollasisällöllä ja kalliilla hinnalla sekä täysin järjettömiä tekeleitä kuten Wii Music, joka on musiikkipeli midi-musiikeilla ja vailla mitään järkevää päämärää.

Liian monesta Nintendon nykypelistä tulee fiilis, että joku pieni indie-poppoo olisi väsännyt tämän saman pelin kuukaudessa nollabudjetilla. Minulla ei olisi mitään sitä vastaan, jos tämä näkyisi myös hinnoissa, mutta kun hinnat on useasti samat kuin tehokonsoli leireissä AAA-nimikkeissä, niin ei oikein tunne saavansa rahalle vastinetta.
lainaa
KariMartti

06.06.2014 klo 19.10 15 tykkää tästä

tagman kirjoitti:

Tuosta listasta tulee vain esille, miten surullisen paljon shovelwarea Nintendon alustoille tulee ja minkälaisia pelejä Nintendo nykyään tekee.
Hemmetisti minipelikokoelmia, WarioWaren tyyppisiä pelejä nollasisällöllä ja kalliilla hinnalla sekä täysin järjettömiä tekeleitä kuten Wii Music, joka on musiikkipeli midi-musiikeilla ja vailla mitään järkevää päämärää.
Liian monesta Nintendon nykypelistä tulee fiilis, että joku pieni indie-poppoo olisi väsännyt tämän saman pelin kuukaudessa nollabudjetilla. Minulla ei olisi mitään sitä vastaan, jos tämä näkyisi myös hinnoissa, mutta kun hinnat on useasti samat kuin tehokonsoli leireissä AAA-nimikkeissä, niin ei oikein tunne saavansa rahalle vastinetta.


No mutta sullahan ei oikein ollut omakohtaista kokemusta noista peleistä, kuten olemme aiemmin saaneet todeta. Ja se on, taas kerran, ihan sun mielipide, pidätkö sä noista peleistä, mutta Nintendo on suurimpien pelitalojen joukossa ja tekee älyttömän paljon pelejä, ja ne kokoelmatkin ovat viilattuja ja niissä ON vitusti sisältöä. Nintendon julkaisulista on täynnä poikkeuksellisen vaihteleva pelejä aiheiltaan ja ne rikastavat peliteollisuuden antimia pelattavuudellaan. Kaikki eivät tykkää, mutta se ei taas kiinnosta minua.

Ja Pro Tip muillekin yleisen mielipiteen aivottomille spämmääjille:
Pidit siitä tai et, Wii Music nimenomaan TÄYTYY toteuttaa midi-musiikeilla. Sen idea on olla musiikkipeli, eikä musiikin kuunteluaplikaatio, jossa leikitään seuraa johtajaa. Wii Musicissa pelaaja vie ja sen takia se on toteutettu midinä. Miten se on niin vaikea ymmärtää...ai niin, kun ei ole kokemusta.

Nintendolla on halpoja pelejä ja kalliita pelejä.
lainaa
tagman

Rekisteröitynyt 04.11.2007

06.06.2014 klo 20.07 2 tykkää tästä

KariMartti kirjoitti:

No mutta sullahan ei oikein ollut omakohtaista kokemusta noista peleistä, kuten olemme aiemmin saaneet todeta. Ja se on, taas kerran, ihan sun mielipide, pidätkö sä noista peleistä, mutta Nintendo on suurimpien pelitalojen joukossa ja tekee älyttömän paljon pelejä, ja ne kokoelmatkin ovat viilattuja ja niissä ON vitusti sisältöä.

Olen omistanut Wiin ja pelanut useampaa tuon listan peleistä.

KariMartti kirjoitti:

Nintendolla on halpoja pelejä ja kalliita pelejä.

Nintendolla on kalliita pelejä ja vielä kalliimpia. Halvat pelitkin maksaa minimissään 30€ ja ne vastaa sisällööltään alle 10€ indie-pelejä.
lainaa
jfjke

06.06.2014 klo 20.16 4 tykkää tästä

Persaukisilla ei ole varaa ostaa nintendon pelejä.
lainaa
dsadsdsads

06.06.2014 klo 20.50 17 tykkää tästä

jfjke kirjoitti:
Persaukisilla ei ole varaa ostaa nintendon pelejä.
Persaukisilla ei ole varaa olla PC pelaajia. Siksi joutuvat laittamaan viimeisetkin viikkorahansa lasten peleihin.
lainaa
WiiUndPC

06.06.2014 klo 21.05 11 tykkää tästä

dsadsdsads kirjoitti:
jfjke kirjoitti:
Persaukisilla ei ole varaa ostaa nintendon pelejä.
Persaukisilla ei ole varaa olla PC pelaajia. Siksi joutuvat laittamaan viimeisetkin viikkorahansa lasten peleihin.


PC & Wii U.
Saa simulaattorit, strategiapelit ja teinien tavispeleistä parhaat versiot, ja sitten kieroja japsipelejä Wii U:lla.

Best of both worlds.
lainaa
JuupasPossu

06.06.2014 klo 21.11 8 tykkää tästä

dsadsdsads kirjoitti:
jfjke kirjoitti:
Persaukisilla ei ole varaa ostaa nintendon pelejä.
Persaukisilla ei ole varaa olla PC pelaajia. Siksi joutuvat laittamaan viimeisetkin viikkorahansa lasten peleihin.


Ai niin, mutta sullahan ei itselläkään ollut ikää luultavasti 12v:tta enempää, kuten viime-trollausketjussa saimme huomata.
lainaa
AnekdoottinenTodiste

06.06.2014 klo 21.34 9 tykkää tästä

tagman kirjoitti:
KariMartti kirjoitti:

No mutta sullahan ei oikein ollut omakohtaista kokemusta noista peleistä, kuten olemme aiemmin saaneet todeta. Ja se on, taas kerran, ihan sun mielipide, pidätkö sä noista peleistä, mutta Nintendo on suurimpien pelitalojen joukossa ja tekee älyttömän paljon pelejä, ja ne kokoelmatkin ovat viilattuja ja niissä ON vitusti sisältöä.

Olen omistanut Wiin ja pelanut useampaa tuon listan peleistä.

KariMartti kirjoitti:

Nintendolla on halpoja pelejä ja kalliita pelejä.

Nintendolla on kalliita pelejä ja vielä kalliimpia. Halvat pelitkin maksaa minimissään 30€ ja ne vastaa sisällööltään alle 10€ indie-pelejä.


Joissain paikoissa trollaaminen on kielletty...
lainaa
tagman

Rekisteröitynyt 04.11.2007

06.06.2014 klo 22.30 2 tykkää tästä

WiiUndPC kirjoitti:
dsadsdsads kirjoitti:
jfjke kirjoitti:
Persaukisilla ei ole varaa ostaa nintendon pelejä.
Persaukisilla ei ole varaa olla PC pelaajia. Siksi joutuvat laittamaan viimeisetkin viikkorahansa lasten peleihin.


PC & Wii U.
Saa simulaattorit, strategiapelit ja teinien tavispeleistä parhaat versiot, ja sitten kieroja japsipelejä Wii U:lla.

Best of both worlds.

Mutta tehokonsolien AAA-pelit jää kokematta.

AnekdoottinenTodiste kirjoitti:

Joissain paikoissa trollaaminen on kielletty...

Kyllähän niitä mörköjä löytyy komerostakin, jos tarpeeksi kuvittelee.
lainaa
WiiUndPC

06.06.2014 klo 23.26 12 tykkää tästä

tagman kirjoitti:

Mutta tehokonsolien AAA-pelit jää kokematta.


Suurin osa AAA -peleistä Wii U/PC -combolle kuitenkin tulee...ja niitä muutamaa yksioikeuspeliä en jaksa tateilla nitkuttaa muutenkaan. Itseasiassa, suurempaan paitsioon jäävät juuri nämä Only for XBox/PS4 -teinit, joiden ohjaimilla pelataan pääasiassa samoja pelejä, kuin viimesukupolvenkin aikana.

tagman kirjoitti:

Kyllähän niitä mörköjä löytyy komerostakin, jos tarpeeksi kuvittelee.


Sun mielipiteet ovat yksi maailman vähiten kiinnostavista asioista, mutta mitä sun esittämien väitteiden faktuaalisuuteen tulee, ne asiat on käsitelty lyhyen ajan sisäänkin tusinan kertaa ja sä jatkat virheellisten väitteiden spämmäämistä. Tämä trolllaaminen V2:ssa estää oikeasti mielenkiintoisen keskustelun syntymisen.

Se, että pidätkö sä Nintendon peleistä ei paljoa liikuta, mutta esim. Nintendo Land on sisältörikkaampi, kuin keskiverto 70€:n "AAA" -peli, mutta lähtee 25€:lla(uutena n. 40€). Yhtä huolellisesti viilattua kokoelmaa et indieltä saa mihinkään hintaan.
lainaa
tagman

Rekisteröitynyt 04.11.2007

06.06.2014 klo 23.52 4 tykkää tästä

WiiUndPC kirjoitti:

Suurin osa AAA -peleistä Wii U/PC -combolle kuitenkin tulee...ja niitä muutamaa yksioikeuspeliä en jaksa tateilla nitkuttaa muutenkaan. Itseasiassa, suurempaan paitsioon jäävät juuri nämä Only for XBox/PS4 -teinit, joiden ohjaimilla pelataan pääasiassa samoja pelejä, kuin viimesukupolvenkin aikana.

Osa multiplattareista tulee viiveellä PC:lle ja omasta mielestä monet parhaimmista peleistä on niitä exclusivejä. Jos rehellisiä ollaan, niin paras compo -pelaajalle on PS4,PC ja WiiU jos ne Nipan pelit kiinnostaa.

WiiUndPC kirjoitti:

Sun mielipiteet ovat yksi maailman vähiten kiinnostavista asioista, mutta mitä sun esittämien väitteiden faktuaalisuuteen tulee, ne asiat on käsitelty lyhyen ajan sisäänkin tusinan kertaa ja sä jatkat virheellisten väitteiden spämmäämistä. Tämä trolllaaminen V2:ssa estää oikeasti mielenkiintoisen keskustelun syntymisen.

Se ei tee väitteistäni virheellisiä, jos satut olemaan erimieltä jostain. Ja on aina helppo vetää se trollikortti esiin.

WiiUndPC kirjoitti:

Se, että pidätkö sä Nintendon peleistä ei paljoa liikuta, mutta esim. Nintendo Land on sisältörikkaampi, kuin keskiverto 70€:n "AAA" -peli, mutta lähtee 25€:lla(uutena n. 40€). Yhtä huolellisesti viilattua kokoelmaa et indieltä saa mihinkään hintaan.

Sain Nintendo Landin WiiU:n mukana ja täytyy sanoa että se voi olla ok-viihdettä moninpelinä, mutta yksinpelinä se on melko kertakäyttöviihdettä. Ei niitä minipelejä jaksa montaa kertaa pelata. Ja sisältö on melko ohkaista, kun osa minipeleistä on selain/ilmaisten mobiilipelien tasoa.
lainaa
einäin

07.06.2014 klo 00.51 1 tykkää tästä

Tämä V2 nintendo-kommentointi on kyllä huikeata. 10 ihmistä kertoo oman näkemyksensä siitä, että nintendon tuotanta on heidän mielestään yksipuolista ja lapsen omaista. Ja sitten tämä yksi jonne täällä aina tulee kertomaan kuinka nintendolle tulee monipuolista tarjontaa ja kuinka kaikki muut ovat väärässä ja trollaavat. Ei voi kuin nauraa tuon ihmisraasun kirjoittelulle.

Olen täysin samaa mieltä nintendon nykymenosta joka on syvältä. Wii oli erinomainen illanistujaisten viihdyttäjä ja todella tervettullut uutuus konsolimarkkinoille, vaikkei siitä muuhun kuin partypelaamiseen ollutkaan. Toki tähän nintendo varmasti pyrkikin ja pyrkii edelleen, mutta tuoda uudestaan alitehoinen konsoli, jolle ei tule kuin omaa tuotantoa on mielestäni pelaajien aliarviointia... eikun eihän se olekkaan kuten tämä nintendo jonne on täällä osoittanut, että tuo mitä tahansa ja laita nintendo logo niin nämä fanipojat ostavat.
lainaa
niäminen

07.06.2014 klo 01.05 1 tykkää tästä

Nintendolle tulee joitain mielenkiintoisia pelejä kuten nyt tämä mario kart 8 joka on varmasti erinomainen peli pelattavaksi kavereiden kanssa ja mariot mikäli ovat yhtään galaxy tasoo. Kilpailevilla koneilla kuitenkin uskon olevan parempi pelitarjonta ja mikäli aikuisen tai +15v pelaajan tulisi valita pelikonsoli se ei todennäköisesti olisi wiiu vaan jompi kumpi uudemmista koneista. Siihen en ala ottamaan kantaa sitten kumpi on parempi tai järkevämpi xbox vai ps4 mutta en näe wiiuun olevan kovinkaan monelle se oikea vaihtoehto. Itse en myöskään tiedä kuin yhden jolla olisi useampi kuin yksi konsoli ja hänelläkin on xbox360 ja ps3.
lainaa
CiaoV2Pellet

07.06.2014 klo 01.07 8 tykkää tästä

Vikaan meni taas.

Näiden teiniburgereiden väitteet on osoitettu vääriksi, ja aina on korostettu, että se mielipideosuus kommentissa on tietysti yksi ja hailea ja se on aina ihan Tertun oma asia. Se faktinen osuus on käsitelty moneen kertaa, mutta easy drive by trollaus on vain niin helppoa ja yleistä täällä, että kunnollisia argumentteja jaksaa näille spämmiboteille esittää vain niin ja niin monta kertaa.
lainaa
pwned

07.06.2014 klo 11.16 4 tykkää tästä

einäin kirjoitti:
Ei voi kuin nauraa tuon ihmisraasun kirjoittelulle.

Kiva jos löydät jotain hauskaa, näiden kymmenen hermannin joka nipa-uutiseen itketyt "nintendo-on-syvältä" -ulinat eivät sitä enää ole...
lainaa
haters_club

07.06.2014 klo 11.19

tagman kirjoitti:
Jos rehellisiä ollaan, niin paras compo -pelaajalle on PS4,PC ja WiiU jos ne Nipan pelit kiinnostaa.

Biasshittiä. Jos faktuaalisia ollaan niin tosipelaaja ei voi jättää boksia pois laskuista yhtään sen enempää kuin pleikkaria tai wiiuuta. Ihan yhtä asialliset exculsiivit sille on kuin muille konsoleille vaikka sulla ei niihin mielenkiintoa olisikaan.
lainaa
IHMETTELIJÄ

07.06.2014 klo 13.52

HAAHAHAHAHAHHAHA

NINTENDOJONNEE IM HOMEE!!!

Jahans täällä sitä taas itketään spämmiä ja trollausta, kun ei ole mitään muutakaan nintendon puolustukseksi esittää. Tuo yksi fanipoika se vaan jaksaa uutisesta toiseen.

Pelasin tuossa kaverin pikkuveljen WiiU:lla Mario Kart 8 peliä ja kaksinpeli oli kyllä loistava samalta sohvalta, mutta ei saanut minua edes harkitsemaan konsolin ostoa. Hyvä peli silti ja jaksaa varmaan nuorempaa väkeä pitää otteessaan. Tämä mario kenttien tekeminen on ihan kiva idea, mikäli niitä pystyy lataamaan netin läpi ilmaiseksi tyyliin LBP.

Täällä nyt inistään aina tuosta faktuaalisesta puolesta niin FAKTAA on se, että nintendon pelitarjonta on rajallisempaa ja vähäisempää kuin kahden tehokonsolin. Piste. Se alkaa sitten olemaan mielipide asioita minkä konsolin pelit ovat parhaita. Suurelle osalle pelaajista haluttuja pelejä ovat räiskinnät COD, BF, ja monet muut, urheilupelit EA ja 2K, avoimen maailman pelit GTA, WD, RDR, roolipelit ES, ME jne. Vain "tosipelaajilla" eli nörteillä on kaikki konsolit ja aikaa pelata kaikkia pelejä, meille muille oikea vaihtoehto on ps4 tai x1.
lainaa
IHMETTELIJÄ

07.06.2014 klo 13.58

WiiUndPC kirjoitti:

Suurin osa AAA -peleistä Wii U/PC -combolle kuitenkin tulee...ja niitä muutamaa yksioikeuspeliä en jaksa tateilla nitkuttaa muutenkaan. Itseasiassa, suurempaan paitsioon jäävät juuri nämä Only for XBox/PS4 -teinit, joiden ohjaimilla pelataan pääasiassa samoja pelejä, kuin viimesukupolvenkin aikana.

Sun mielipiteet ovat yksi maailman vähiten kiinnostavista asioista, mutta mitä sun esittämien väitteiden faktuaalisuuteen tulee, ne asiat on käsitelty lyhyen ajan sisäänkin tusinan kertaa ja sä jatkat virheellisten väitteiden spämmäämistä. Tämä trolllaaminen V2:ssa estää oikeasti mielenkiintoisen keskustelun syntymisen.

Se, että pidätkö sä Nintendon peleistä ei paljoa liikuta, mutta esim. Nintendo Land on sisältörikkaampi, kuin keskiverto 70€:n "AAA" -peli, mutta lähtee 25€:lla(uutena n. 40€). Yhtä huolellisesti viilattua kokoelmaa et indieltä saa mihinkään hintaan.


Tuntuu vain liikuttavan, kun täällä joka uutiseen kyynelehdit "Eiiii ei ei ei vaan nintsikka on paras yhyy yhyy yhyy...!!!"mutta hei itkupotkuraivarit ovat kaltaiseltasi fanijonnelta täysin odotettavissa.

Nintendo land!!!!!! REALLY!!!! HAHAHAHAHAHAH!!!!! Nyt meni kyllä pohja kaikelta ja tuli selväksi, että tämä on nyt sitten sitä trollispämmiä sillä KUKAAN ei oikeasti voi esittää tuollaista väitettä.
lainaa
tagman

Rekisteröitynyt 04.11.2007

07.06.2014 klo 14.25 2 tykkää tästä

haters_club kirjoitti:
tagman kirjoitti:
Jos rehellisiä ollaan, niin paras compo -pelaajalle on PS4,PC ja WiiU jos ne Nipan pelit kiinnostaa.

Biasshittiä. Jos faktuaalisia ollaan niin tosipelaaja ei voi jättää boksia pois laskuista yhtään sen enempää kuin pleikkaria tai wiiuuta. Ihan yhtä asialliset exculsiivit sille on kuin muille konsoleille vaikka sulla ei niihin mielenkiintoa olisikaan.

Lähestulkoon kaikki boxin exclusivet tulee myös PC:lle. PS4:llä taas enimmistöä exclusiveista ei nähdä PC:llä. Siksi valitsin PS4:n X1:n sijasta.

CiaoV2Pellet kirjoitti:
Vikaan meni taas.

Näiden teiniburgereiden väitteet on osoitettu vääriksi, ja aina on korostettu, että se mielipideosuus kommentissa on tietysti yksi ja hailea ja se on aina ihan Tertun oma asia. Se faktinen osuus on käsitelty moneen kertaa, mutta easy drive by trollaus on vain niin helppoa ja yleistä täällä, että kunnollisia argumentteja jaksaa näille spämmiboteille esittää vain niin ja niin monta kertaa.

Tämä kommentit-osio on tällä siksi, että uutisia kommentoidaan. Jos joku täällä spämmää, niin Nintendo Mario-pelejä. Ja edelleenkään se ei tee kenestäkään trollia, että sattuu olemaan eri mieltä kanssasi.
lainaa
TrollsGonnaTroll

07.06.2014 klo 15.27 7 tykkää tästä

tagman kirjoitti:
Tämä kommentit-osio on tällä siksi, että uutisia kommentoidaan. Jos joku täällä spämmää, niin Nintendo Mario-pelejä. Ja edelleenkään se ei tee kenestäkään trollia, että sattuu olemaan eri mieltä kanssasi.


Edelleen, ja tämähän on (näköjään hyvästä syystä, vaikkakin turhaan)varmuuden vuoksi toistettu sulle joka kommentissa, nyt ehkä n. 100 kertaa; sinun mielipide ei ole tässä ongelma, vaan vääriksi osoitettujen väitteiden spämmääminen ja trollaus.

Nintendolta tulee 1-2 pää-Mario -peliä / kone ja New Super Mario:sta tuli räjähtäneen suosion myötä erillinen ja erilainen pelisarjansa, joita on julkaistu 1 / kone. Ylipäänsä Nintendo jatkaa tyypillisesti pelisarjojaan 1:llä osalla / kone.

Mutta:
4 Jakkia PS2:lle
4 Ratchetiä PS2:lle
3 Resistancea PS3:lle
3 Unchartedia PS3:lle
...jne. ei tietenkään ole Tagmanille yhtään minkäänlainen ongelma. Taikka pelien yleinen samankaltaisuus ylipäänsä.
lainaa
ZooKeeper

07.06.2014 klo 15.31 6 tykkää tästä

Jahans, Tagmanin läsnäolo vetää jälleen samat, nimettömät "Joo-miehet" boostaamaan perustrollaamisen vaikutusvaltaa.
lainaa
IHMETTELIJÄ

07.06.2014 klo 15.59 1 tykkää tästä

TrollsGonnaTroll kirjoitti:
tagman kirjoitti:
Tämä kommentit-osio on tällä siksi, että uutisia kommentoidaan. Jos joku täällä spämmää, niin Nintendo Mario-pelejä. Ja edelleenkään se ei tee kenestäkään trollia, että sattuu olemaan eri mieltä kanssasi.


Edelleen, ja tämähän on (näköjään hyvästä syystä, vaikkakin turhaan)varmuuden vuoksi toistettu sulle joka kommentissa, nyt ehkä n. 100 kertaa; sinun mielipide ei ole tässä ongelma, vaan vääriksi osoitettujen väitteiden spämmääminen ja trollaus.

Nintendolta tulee 1-2 pää-Mario -peliä / kone ja New Super Mario:sta tuli räjähtäneen suosion myötä erillinen ja erilainen pelisarjansa, joita on julkaistu 1 / kone. Ylipäänsä Nintendo jatkaa tyypillisesti pelisarjojaan 1:llä osalla / kone.

Mutta:
4 Jakkia PS2:lle
4 Ratchetiä PS2:lle
3 Resistancea PS3:lle
3 Unchartedia PS3:lle
...jne. ei tietenkään ole Tagmanille yhtään minkäänlainen ongelma. Taikka pelien yleinen samankaltaisuus ylipäänsä.


"Pää marioita" ehkä tulee se 2, mutta muita tulee se 20. Et vain jonnelaseiltasi ja trollispämmäämiseltäsi suostu näkemään asiaa. Voisit verrata tilannetta jos tulisi Rachet 1,2,3 kart, land, island, moon, olympics, jnejnejnejnejnejnejnejne...

Edelleenkään ei nintendolle millään pahalla sillä he tekevät täysin oikein. Puskevat kaikkea pihalle mario kannella ja sinun kaltaiset jonnet juoksevat ostamaan ja puolustamaan nintendon sanomaa.

Voin todeta pleikkarimiehenä etteivät jakit ja rachetit kiinnosta sillä ovat marion kaltaista lastenviihdettä, resistance nyt ei vain ole kovinkaan kaksinen sarja, mutta unchartedit olivat kaikki laatua vaikka 7.v aikana tulikin oikein 3 peliä.

Miksi kirjoitat 10 eri nimimerkillä tänne?
lainaa
TrollsGonnaTroll

07.06.2014 klo 16.26 7 tykkää tästä

IHMETTELIJÄ kirjoitti:

"Pää marioita" ehkä tulee se 2, mutta muita tulee se 20. Et vain jonnelaseiltasi ja trollispämmäämiseltäsi suostu näkemään asiaa.


Link, or joke's on you.

Mario Party taitaa olla ainoa mainittavan arvoinen pelisarja, jolla Nintendo on lypsänyt lehmän hengiltä. Tyypillisesti Nintendo julkaisee 1:n osan / sarja / kone(itseasiassa, keskimäärin luultavasti ALLE yhden osan.)


IHMETTELIJÄ kirjoitti:
Miksi kirjoitat 10 eri nimimerkillä tänne?

Toisin kuin eräät, en yritä esiintyä monena henkilönä, vaan käytän toisinaan nimimerkkiä kommentin otsikkona.
lainaa
IHMETTELIJÄ

07.06.2014 klo 16.51 2 tykkää tästä

Super Mario Galaxy
Super Mario Galaxy 2
Mario Strikers Charged Football
Super Paper Mario
WarioWare: Smooth Moves
WarioWare D.I.Y. Showcase
Super Smash Bros. Brawl
Mario Kart Wii
Mario Party 8
Mario Super Sluggers
New Super Mario Bros. Wii
Mario Power Tennis
Super Mario All-Stars 25th Anniversary Edition
Mario Sports Mix
Mario & Sonic at the Olympic Games
Mario & Sonic at the London 2012 Olympic Games
Mario & Sonic at the Olympic Winter Games
Fortune Street
Mario Party 9

Saattaa olla, että jokunen tuosta vielä puuttuu.
lainaa
EliJokeisonYou

07.06.2014 klo 17.23 9 tykkää tästä

IHMETTELIJÄ kirjoitti:
Super Mario Galaxy
Super Mario Galaxy 2
Mario Strikers Charged Football
Super Paper Mario
WarioWare: Smooth Moves
WarioWare D.I.Y. Showcase
Super Smash Bros. Brawl
Mario Kart Wii
Mario Party 8
Mario Super Sluggers
New Super Mario Bros. Wii
Mario Power Tennis
Super Mario All-Stars 25th Anniversary Edition
Mario Sports Mix
Mario & Sonic at the Olympic Games
Mario & Sonic at the London 2012 Olympic Games
Mario & Sonic at the Olympic Winter Games
Fortune Street
Mario Party 9

Saattaa olla, että jokunen tuosta vielä puuttuu.


Jos olet pelannut noita, niin olet saattanut huomata, että nuo ovat paitsi eri sarjoja, myös aivan erilaisia pelejä.
lainaa
jsdioffsdjio

07.06.2014 klo 17.37 3 tykkää tästä

No onhan se Aku Ankan uusi taskarikin selvästi paska koska samat hahmot
lainaa
tagman

Rekisteröitynyt 04.11.2007

08.06.2014 klo 00.25 3 tykkää tästä

TrollsGonnaTroll kirjoitti:

Mutta:
4 Jakkia PS2:lle
4 Ratchetiä PS2:lle
3 Resistancea PS3:lle
3 Unchartedia PS3:lle
...jne. ei tietenkään ole Tagmanille yhtään minkäänlainen ongelma. Taikka pelien yleinen samankaltaisuus ylipäänsä.

Kuten tuossa otitkin esiin, nin Sony yleensä tuo uusia pelisarjoja joka sukupolvessa, vastoin kuin Nintendo. On vähän liikaa kun sama pelisarja saa jatkoa sukupolvesta toiseen ja hahmot, tarina ja elementit pysyy kokoaikaa lähes samoina. Kyllähän esim. Unchartedin jatko-osat tarjoaa vähän uutta, mutta niitä ei sentään hinkata viidettä sukupolvea ja sentään tarina on vähemmän ennalta arvattava kuin Mariossa. Marion juoni: kilpikonna vei prinsessan/jonkun muun muijan joka täytyy pelastaa.
lainaa
TrollsgonnaTroll

08.06.2014 klo 02.22 7 tykkää tästä

tagman kirjoitti:
TrollsGonnaTroll kirjoitti:

Mutta:
4 Jakkia PS2:lle
4 Ratchetiä PS2:lle
3 Resistancea PS3:lle
3 Unchartedia PS3:lle
...jne. ei tietenkään ole Tagmanille yhtään minkäänlainen ongelma. Taikka pelien yleinen samankaltaisuus ylipäänsä.

Kuten tuossa otitkin esiin, nin Sony yleensä tuo uusia pelisarjoja joka sukupolvessa, vastoin kuin Nintendo. On vähän liikaa kun sama pelisarja saa jatkoa sukupolvesta toiseen ja hahmot, tarina ja elementit pysyy kokoaikaa lähes samoina. Kyllähän esim. Unchartedin jatko-osat tarjoaa vähän uutta, mutta niitä ei sentään hinkata viidettä sukupolvea ja sentään tarina on vähemmän ennalta arvattava kuin Mariossa. Marion juoni: kilpikonna vei prinsessan/jonkun muun muijan joka täytyy pelastaa.


Tuollahan tuo viime kierroksen pelilista on möllöttänyt nyt pari päivää(ja on se sulle näytetty ennenkin, mikä tekee tosta sun spämmistä perus- sormet korvissa trollaamista), ja siellä on noita potentiaalisia uuden sarjan avauksia ihan mukavasti, ja aika moneen lähtöön. Nintendo tekee tyypillisesti n. 1:n pelin sarjan jatkeeksi, jos sitäkään. Se tarkoittaa sitä, että julkaisujen joukossa on aina myös kokonaan uusia pelejä, joista osa on tarkoitettu kertaluonteiseksi kokemukseksi, ja vanhoissakin sarjoissa on hitaamman päivitystahdin ansiosta God of Wareihin ja Unchartedeihin verrattuna huomattavasti useammin jotain pelillistäkin distinktiota aikaisempiin osiin verrattuna. Myös Mariossa(newiä lukuunottamatta).

Oikeastaan Nintendon vimma vetää homma kokonaan uusiksi on osalle fanikuntaa ongelma. Viimeksi, kun on nähty uusi Star Fox -peli, se oli niin erilainen, että se ei täyttänyt enää lentelypelin tehtäväänsä ja vaikka se ruokki seikkailun nälkää, avaruusräiskintöjen fanit ovat saaneet vartoilla Star Foxiaan N64:stä lähtien, ja se alkaa tekemään jo tiukkaa. 1080 astetta, F-Zero ja Wave Race ovat antaneet odotella itseään myös tuskaisen kauan. Kid Icarus... Jaa, jatkaisihan tätä vaikka miten pitkälle, mutta mitä vittua mä tässä muka selitän, sä mitään kuitenkaan kuuntele.
lainaa
tagman

Rekisteröitynyt 04.11.2007

08.06.2014 klo 12.02 3 tykkää tästä

TrollsgonnaTroll kirjoitti:

Tuollahan tuo viime kierroksen pelilista on möllöttänyt nyt pari päivää(ja on se sulle näytetty ennenkin, mikä tekee tosta sun spämmistä perus- sormet korvissa trollaamista), ja siellä on noita potentiaalisia uuden sarjan avauksia ihan mukavasti, ja aika moneen lähtöön. Nintendo tekee tyypillisesti n. 1:n pelin sarjan jatkeeksi, jos sitäkään. Se tarkoittaa sitä, että julkaisujen joukossa on aina myös kokonaan uusia pelejä, joista osa on tarkoitettu kertaluonteiseksi kokemukseksi, ja vanhoissakin sarjoissa on hitaamman päivitystahdin ansiosta God of Wareihin ja Unchartedeihin verrattuna huomattavasti useammin jotain pelillistäkin distinktiota aikaisempiin osiin verrattuna. Myös Mariossa(newiä lukuunottamatta).

Niin, tuosta listasta tulee varsinhyvin selville, että Nintendon uudet pelit on näitä minipelikokoelmia ja kuntopelejä. Nintendolta itseltään ei hirveästi näy uusia kunnon pelejä. Lähes kaikki tuon listan uusista peleistä on vain Nintendon julkaisemia, eikä sen tekemiä ja toiseksi näiden pelien tuotantoarvot on matalaa tasoa ja pelien arvostelumenestys keskitasoa. Ongelma on ettei Nintendo panosta uusiin peleihin. Nintendolla on hyvin varaa tehdä uusi AAA-nimike, muttei se vaan tee.

TrollsgonnaTroll kirjoitti:

Oikeastaan Nintendon vimma vetää homma kokonaan uusiksi on osalle fanikuntaa ongelma. Viimeksi, kun on nähty uusi Star Fox -peli, se oli niin erilainen, että se ei täyttänyt enää lentelypelin tehtäväänsä ja vaikka se ruokki seikkailun nälkää, avaruusräiskintöjen fanit ovat saaneet vartoilla Star Foxiaan N64:stä lähtien, ja se alkaa tekemään jo tiukkaa. 1080 astetta, F-Zero ja Wave Race ovat antaneet odotella itseään myös tuskaisen kauan. Kid Icarus... Jaa, jatkaisihan tätä vaikka miten pitkälle, mutta mitä vittua mä tässä muka selitän, sä mitään kuitenkaan kuuntele.

Nämä esimerkkisi ei muuta sitä tosiseikkaa, että Nintendo hinkkaa samoja tiettyjä pelisarjoja sukupolvesta toiseen.
Muokannut: tagman 08.06.2014 klo 12.03 lainaa
Huutaja

08.06.2014 klo 13.37 1 tykkää tästä

Mikä helvetti on nintendo jonne? Oletko koskaan nähnyt lippispäistä jangsteria joka puhuu nipasta?@IHMETTELIJÄ
lainaa
TrollsGonnaTroll

08.06.2014 klo 13.58 7 tykkää tästä

tagman kirjoitti:
TrollsgonnaTroll kirjoitti:

Tuollahan tuo viime kierroksen pelilista on möllöttänyt nyt pari päivää(ja on se sulle näytetty ennenkin, mikä tekee tosta sun spämmistä perus- sormet korvissa trollaamista), ja siellä on noita potentiaalisia uuden sarjan avauksia ihan mukavasti, ja aika moneen lähtöön. Nintendo tekee tyypillisesti n. 1:n pelin sarjan jatkeeksi, jos sitäkään. Se tarkoittaa sitä, että julkaisujen joukossa on aina myös kokonaan uusia pelejä, joista osa on tarkoitettu kertaluonteiseksi kokemukseksi, ja vanhoissakin sarjoissa on hitaamman päivitystahdin ansiosta God of Wareihin ja Unchartedeihin verrattuna huomattavasti useammin jotain pelillistäkin distinktiota aikaisempiin osiin verrattuna. Myös Mariossa(newiä lukuunottamatta).

Niin, tuosta listasta tulee varsinhyvin selville, että Nintendon uudet pelit on näitä minipelikokoelmia ja kuntopelejä. Nintendolta itseltään ei hirveästi näy uusia kunnon pelejä. Lähes kaikki tuon listan uusista peleistä on vain Nintendon julkaisemia, eikä sen tekemiä ja toiseksi näiden pelien tuotantoarvot on matalaa tasoa ja pelien arvostelumenestys keskitasoa. Ongelma on ettei Nintendo panosta uusiin peleihin. Nintendolla on hyvin varaa tehdä uusi AAA-nimike, muttei se vaan tee.

TrollsgonnaTroll kirjoitti:

Oikeastaan Nintendon vimma vetää homma kokonaan uusiksi on osalle fanikuntaa ongelma. Viimeksi, kun on nähty uusi Star Fox -peli, se oli niin erilainen, että se ei täyttänyt enää lentelypelin tehtäväänsä ja vaikka se ruokki seikkailun nälkää, avaruusräiskintöjen fanit ovat saaneet vartoilla Star Foxiaan N64:stä lähtien, ja se alkaa tekemään jo tiukkaa. 1080 astetta, F-Zero ja Wave Race ovat antaneet odotella itseään myös tuskaisen kauan. Kid Icarus... Jaa, jatkaisihan tätä vaikka miten pitkälle, mutta mitä vittua mä tässä muka selitän, sä mitään kuitenkaan kuuntele.

Nämä esimerkkisi ei muuta sitä tosiseikkaa, että Nintendo hinkkaa samoja tiettyjä pelisarjoja sukupolvesta toiseen.


Mielipiteet ovat mielipiteitä, ja niihin minulla ei ole mitään sanottavaa, mutta lista on lista ja trolli on trolli.

13 uutta peliä(pois lukien uudet partypelit, ja pelit, jotka uniikkinakin jollain lailla perustuvat valmiiseen franchiseen. Näistä saa oman pikku listansa, jossa on paljon uutta ja laadukasta pelattavaa.)
Sekä
9 peliä sarjaan, jotka joita on joskus tullut 1-2 osaa(kuten Punch Out)

Kummankin yhtiön henkilöstön koko on samaa luokkaa, tosin viimeaikoina Nintendo on investoinut uusiin kehitystiloihin ja henkilöstön määrä on lähtenyt paisumaan ja on nyt 200:lla henkilöllä Sonyn SCEI:ä suurempi.

Ja loppukevennykseksi kirsikan poimintaa(cherry picking) voi tehdä kumpaankin suuntaan:
http://i.imgur.com/blszXtn.jpg
lainaa
10_eri_nimimerkkiä

08.06.2014 klo 15.43 2 tykkää tästä

TrollsGonnaTroll kirjoitti:

http://i.imgur.com/blszXtn.jpg

Pwned
Lainaus:

"Lähestulkoon" kaikki boxin exclusivet tulee myös PC:lle.

Ainaisten mario-pelien laskemisen sijaan voisit toki harjoittaa myös muunlaista matikkaa. Annan apua: niitä on yli 70 pelkästään 360:lle.
lainaa
tagman

Rekisteröitynyt 04.11.2007

08.06.2014 klo 17.15 2 tykkää tästä

TrollsGonnaTroll kirjoitti:

13 uutta peliä(pois lukien uudet partypelit, ja pelit, jotka uniikkinakin jollain lailla perustuvat valmiiseen franchiseen. Näistä saa oman pikku listansa, jossa on paljon uutta ja laadukasta pelattavaa.)
Sekä
9 peliä sarjaan, jotka joita on joskus tullut 1-2 osaa(kuten Punch Out)

Olisit eritellyt nuo 13 peliä, koska minä en pysty bongaamaan listalta 13 uutta laadukasta peliä.

TrollsGonnaTroll kirjoitti:

Kummankin yhtiön henkilöstön koko on samaa luokkaa, tosin viimeaikoina Nintendo on investoinut uusiin kehitystiloihin ja henkilöstön määrä on lähtenyt paisumaan ja on nyt 200:lla henkilöllä Sonyn SCEI:ä suurempi.

Toivottavasti Nintendo alkaisi panostaa uusiin peleihin. Tosin luultavasti tuo tarkoittaa vaan sitä, että Mario-pelejä pommitetaan entistä enemmän ulos.
Ja sivuhuomautuksena täytyy sanoa, että olen vieläkin katkera Nintendolle, kun tuhosivat loistavan jrpg-firma Camelot Softwaren pistämällä nämä tekemään keskinkertaisia Mario Sports-pelejä. Pelkään että Nintendo tekee saman Monolith Softwarelle.

TrollsGonnaTroll kirjoitti:

Ja loppukevennykseksi kirsikan poimintaa(cherry picking) voi tehdä kumpaankin suuntaan:
http://i.imgur.com/blszXtn.jpg

Se ei edelleen muuta sitä tosiseikkaa, että Sony vaihtaa pelisarjojaan 1-2sukupolven välein ja tuo paljon uusia nimikkeitä ulos. Nintendon useampi pelisarja sisältää jo useita kymmeniä jatko-osia ja niitä tulee sukupolvesta toiseen. Lisäksi samat väsyneet hahmot esintyy 80% Nintendon peleissä. Olisi mukava saada uusia hahmoja, mailmoja ja pääjuonia, joissa ei pelasteta prinsessaa.
lainaa
TrollsGonnaTroll

08.06.2014 klo 21.03 5 tykkää tästä

tagman kirjoitti:
TrollsGonnaTroll kirjoitti:

13 uutta peliä(pois lukien uudet partypelit, ja pelit, jotka uniikkinakin jollain lailla perustuvat valmiiseen franchiseen. Näistä saa oman pikku listansa, jossa on paljon uutta ja laadukasta pelattavaa.)
Sekä
9 peliä sarjaan, jotka joita on joskus tullut 1-2 osaa(kuten Punch Out)

Olisit eritellyt nuo 13 peliä, koska minä en pysty bongaamaan listalta 13 uutta laadukasta peliä.

TrollsGonnaTroll kirjoitti:

Kummankin yhtiön henkilöstön koko on samaa luokkaa, tosin viimeaikoina Nintendo on investoinut uusiin kehitystiloihin ja henkilöstön määrä on lähtenyt paisumaan ja on nyt 200:lla henkilöllä Sonyn SCEI:ä suurempi.

Toivottavasti Nintendo alkaisi panostaa uusiin peleihin. Tosin luultavasti tuo tarkoittaa vaan sitä, että Mario-pelejä pommitetaan entistä enemmän ulos.
Ja sivuhuomautuksena täytyy sanoa, että olen vieläkin katkera Nintendolle, kun tuhosivat loistavan jrpg-firma Camelot Softwaren pistämällä nämä tekemään keskinkertaisia Mario Sports-pelejä. Pelkään että Nintendo tekee saman Monolith Softwarelle.

TrollsGonnaTroll kirjoitti:

Ja loppukevennykseksi kirsikan poimintaa(cherry picking) voi tehdä kumpaankin suuntaan:
http://i.imgur.com/blszXtn.jpg

Se ei edelleen muuta sitä tosiseikkaa, että Sony vaihtaa pelisarjojaan 1-2sukupolven välein ja tuo paljon uusia nimikkeitä ulos. Nintendon useampi pelisarja sisältää jo useita kymmeniä jatko-osia ja niitä tulee sukupolvesta toiseen. Lisäksi samat väsyneet hahmot esintyy 80% Nintendon peleissä. Olisi mukava saada uusia hahmoja, mailmoja ja pääjuonia, joissa ei pelasteta prinsessaa.


Ei pidä paikkaansa, kuten niin usein trollien kanssa saa sanoa.

Ennen, kuin Camelot päätyi tekemään pelejä Nintendolle, se oli SONY, joka "pisti" Camelotin tekemään hassun näköisiä Golf -pelejä, ja kun Camelot kesken Nintendokauden julkaisi pelin Capcomin kanssa, niin varmasti Camelot -fanina muistanet, mihinkä genreen heidän pelinsä kuului(PRO TIP: Golf).

Ja katsotaan nyt tuota "Kikkeli kokkelis, Sony ei jukaise pitkiä pelisarjoja" -väitettä sitten, kun Sonykin on kuudennella kierroksellaan, mutta en usko, että Sony lakkaa tekemästä God of Wareja ihan pian ja se on nyt jo väsynyt hahmo. Hyvää tahtia Sony on kuitenkin päivitellyt tähän saakka.

Nintendo jatkaa sarjojaan tyypillisesti 1:llä osalla / kone, joten Wiille se kerkesi tekemään >13 uutta peliä. Vanhoihin sarjoihin Nintendo ei kerkeä tekemään uusia osia niin usein, kuin sarjojen fanit tahtoisivat, mutta 9 niitäkin tuli.
lainaa
tagman

Rekisteröitynyt 04.11.2007

08.06.2014 klo 23.29 2 tykkää tästä

TrollsGonnaTroll kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa, kuten niin usein trollien kanssa saa sanoa.

Ennen, kuin Camelot päätyi tekemään pelejä Nintendolle, se oli SONY, joka "pisti" Camelotin tekemään hassun näköisiä Golf -pelejä, ja kun Camelot kesken Nintendokauden julkaisi pelin Capcomin kanssa, niin varmasti Camelot -fanina muistanet, mihinkä genreen heidän pelinsä kuului(PRO TIP: Golf).

Tietääkseni Sony ei ole omistanut osaa Camelot softista kuten Nintendo, jotenka "pistää tekemään" on vähän väärä termi. Jokatapauksessa valta on ollut Nintendolla koko 2000-luvun ajan ja ulos on tullut koko aikana vain 3 laadukasta jrpg-peliä ja loput Mario urheilupelejä, jotka on ollut keskitason räpellyksiä.

TrollsGonnaTroll kirjoitti:

Ja katsotaan nyt tuota "Kikkeli kokkelis, Sony ei jukaise pitkiä pelisarjoja" -väitettä sitten, kun Sonykin on kuudennella kierroksellaan, mutta en usko, että Sony lakkaa tekemästä God of Wareja ihan pian ja se on nyt jo väsynyt hahmo. Hyvää tahtia Sony on kuitenkin päivitellyt tähän saakka.

En ole väittänytkään, etteikö Sonylla olisi tai tulisi olemaan pitkiä pelisarjoja, mutta tekemistä on aika paljon mikäli meinaavat saada Nintendon kiinni. Lisäksi uusien kovien nimikkeiden määrä kompensoi tätä. Ja en näe Kratosta vielä väsyneenä hahmona, koska sitä ei sentään tuputeta joka tuutista ja se ei ole seikkaillut yli 100:ssa erilaisessa pelissä.

TrollsGonnaTroll kirjoitti:

Nintendo jatkaa sarjojaan tyypillisesti 1:llä osalla / kone, joten Wiille se kerkesi tekemään >13 uutta peliä. Vanhoihin sarjoihin Nintendo ei kerkeä tekemään uusia osia niin usein, kuin sarjojen fanit tahtoisivat, mutta 9 niitäkin tuli.

Sillä ei ole merkitystä jos sarja ei tarjoa tarpeeksi uutta ja jatkuu sukupolvesta toiseen.
Super Mario Galaxy tuntui Sunshinelta, mutta paljon tylsemmällä ja suoraviivaisemmalla tasosuunnittelulla. Vanhoja elementtejä ja vihollisia oli liikaa. Zelda: Twilight Princess alkoi maistumaan vähän puulta, kun linnoista sai jälleen kerran niitä samoja hilavitkuttimia ja tuntui ettei peli ole tietyiltä osin kehittynyt mihinkään sitten ocarina of timen. Koko pelimaailmakin tuntui vähemmän interaktiivisemmalta kuin Super Nintendolla.
lainaa

V2.fi joulukisat 2024
www.v2.fi™ © Alasin Media Oy | Hosted by Capnova