Crytek ryhtyy metsästämään zombeja
Crytek kertoo lehdistötiedotteessaan uudesta pelistä nimeltä HUNT: Horrors of the Gilded Age. Kyseessä on neljän pelaajan, kolmannen persoonan co-op-räiskintä, jossa lahdataan verenhimoisia zombeja ja metsästetään vihollispomoja.
Peli sijoittuu 1800-luvulle ja tekijät lupaavat, että siihen on kaadettu tekijöiden mielikuvituslaarista roppakaupalla roinaa. Pelaajat ovat metsästäjiä, jotka ryhtyvät toimeen, kun hirvittävät otukset uhkaavat. Pelin sisältöä luodaan lennossa ja lupaus on, ettei täsmälleen samaa ympäristöä tai vihollisjoukkoa kohdata kahdesti.
Suljettu PC-beta alkaa myöhemmin tänä vuonna.
Peli sijoittuu 1800-luvulle ja tekijät lupaavat, että siihen on kaadettu tekijöiden mielikuvituslaarista roppakaupalla roinaa. Pelaajat ovat metsästäjiä, jotka ryhtyvät toimeen, kun hirvittävät otukset uhkaavat. Pelin sisältöä luodaan lennossa ja lupaus on, ettei täsmälleen samaa ympäristöä tai vihollisjoukkoa kohdata kahdesti.
Suljettu PC-beta alkaa myöhemmin tänä vuonna.
Keskustelut (6 viestiä)
04.06.2014 klo 12.33 8
Rekisteröitynyt 17.03.2009
04.06.2014 klo 13.19 7
Rekisteröitynyt 04.11.2007
04.06.2014 klo 14.10 7
"lupaus on, ettei täsmälleen samaa ympäristöä tai vihollisjoukkoa kohdata kahdesti" = Koko peli on suurin piirtein samaa tasapaksua, geneeristä pannukakkua alusta loppuun.
Ei ole tosiaan tullut ainuttakaan peliä vastaan, joka olisi osoittanut että satunnaisesti generoitu kenttä voi olla parempi kuin suunniteltu.
Rekisteröitynyt 26.09.2007
04.06.2014 klo 21.54
04.06.2014 klo 22.02 1
Rekisteröitynyt 26.09.2007
05.06.2014 klo 00.53 1
Kaiken lisäksi zombit, eli ne tekoälyttömät päälle rynnijät. Jos joku tekisi satunnaisgeneroidun pelin mutta vihut olis vaikka jotain pitkälle kehitettyjä kommandoja jotka osaisivat kieriä, kykkiä nurkissa ja vaihtaa aseita niin voisi olla jotain järkeäkin.
Haaveilen edelleen Die Hard pelistä jossa olisi vain se kourallinen vihuja mitä leffassakin, mutta tekoäly olisi huippuluokkaa ja koko talo olisi käyttettävissä...