Dark Souls II:ko vaikea? Senhän selvittää hetkessä!
Okei, kyllähän Dark Souls II:ssa omat kommervenkkinsä ja haasteensa on, mutta kun homman osaa, pelin läpäisee vaikka parissakymmenessä minuutissa. Alla peli- (ja glitchien löytämis-)taitojaan esittelee Distortion2.
Keskustelut (11 viestiä)
03.06.2014 klo 16.10 3
03.06.2014 klo 18.46 1
Ihan kiva, muttei nämä glitcheillä ja bugeilla toteutetut speedrunit hirveästi vakuuta.
Joo ja pitäis tappaa kaikki vihut ja kaikki tehtävät tehdä vaaditussa järjestyksessä ja kaikki liikkuminen pitäisi hoitaa ohjekirjan ohjaamilla tavoilla...
Glitchit ovat ominaisuuksia. Vasta niiden osaamisen jälkeen voi sanoa hallitsevansa pelin. Toki on näitä jotka läpäisevät pelin ainoastaan bugien avustuksella ja se on vähän heikkoa.
03.06.2014 klo 19.06 8
Tiedostatko edes kuinka tyhmältä kuulostat?
03.06.2014 klo 19.09 9
"Glitchit ovat ominaisuuksia."
Tiedostatko edes kuinka tyhmältä kuulostat?
Mun retardius ei ole ehkä suunniteltua mutta se on ominaisuus
03.06.2014 klo 20.10
Ihan kiva, muttei nämä glitcheillä ja bugeilla toteutetut speedrunit hirveästi vakuuta.
Todellakin mielummin tuolla tavalla kuin jotain scriptejä, macroja ja yhteenliimattua pelikuvaa usealta eri pelaajalta apuna käyttäen kuten siinä vähän aika sitten uutisissa olleessa "20 min" half-life speedrunissa.
03.06.2014 klo 21.17
Rekisteröitynyt 03.09.2007
04.06.2014 klo 00.11
Ihan kiva, muttei nämä glitcheillä ja bugeilla toteutetut speedrunit hirveästi vakuuta.
Joo ja pitäis tappaa kaikki vihut ja kaikki tehtävät tehdä vaaditussa järjestyksessä ja kaikki liikkuminen pitäisi hoitaa ohjekirjan ohjaamilla tavoilla...
Glitchit ovat ominaisuuksia. Vasta niiden osaamisen jälkeen voi sanoa hallitsevansa pelin. Toki on näitä jotka läpäisevät pelin ainoastaan bugien avustuksella ja se on vähän heikkoa.
Tuolla logiikalla käyttöjärjestelmien ja ohjelmien kaatumiset ovat ominaisuuksia. Tietyllä ajattelumaailmalla ne toki ovatkin, mutta millään järkevällä ajattelumaailmalla eivät taidakaan olla enää.
04.06.2014 klo 09.24 1
Ihan kiva, muttei nämä glitcheillä ja bugeilla toteutetut speedrunit hirveästi vakuuta.
Joo ja pitäis tappaa kaikki vihut ja kaikki tehtävät tehdä vaaditussa järjestyksessä ja kaikki liikkuminen pitäisi hoitaa ohjekirjan ohjaamilla tavoilla...
Glitchit ovat ominaisuuksia. Vasta niiden osaamisen jälkeen voi sanoa hallitsevansa pelin. Toki on näitä jotka läpäisevät pelin ainoastaan bugien avustuksella ja se on vähän heikkoa.
Tuolla logiikalla käyttöjärjestelmien ja ohjelmien kaatumiset ovat ominaisuuksia. Tietyllä ajattelumaailmalla ne toki ovatkin, mutta millään järkevällä ajattelumaailmalla eivät taidakaan olla enää.
Ero on siinä etten näe miten käyttöjärjestelmän kaatumista voin hyödyntää omaksi edukseni, noh siis ellen ole hakkeri tai halua skipata koulutuntia, mutta pelien glitchit ovat usein hyödyllisiä
04.06.2014 klo 13.15 1
Ja juuri se miten glitchejä on löydetty ja käytetään sisällön skippaamiseen on kiehtovaa ja se miksi näitä on mitään järkeä tehdä ja katsoa. Jos joku vaan pelaisi ulkoa opettelemiaan pelejä läpi painaen eteenpäin nappia pohjassa ei sitä jaksaisi katsoa kukaan.
04.06.2014 klo 22.15
se miksi näitä on mitään järkeä tehdä ja katsoa. Jos joku vaan pelaisi ulkoa opettelemiaan pelejä läpi painaen eteenpäin nappia pohjassa ei sitä jaksaisi katsoa kukaan.
Tuo on kuin väittäisi että kukaan ei jaksa katsoa huippufutaajien tai lätkänpelaajien pelejä. Kyllä sellaisilla rehellisillä keinoilla saavutetuille speedruneille on paikkansa varsinkin koska ne ovat sentään jotain johon kaikki pelaajat voivat pyrkiä.
Onko johonkin Leaderboardille hakkeroitu 99999999 pistettä muka parempi kuin rehellisesti kerätty määrä? Toinen juttu ovat autopelit joissa on kiva ajella toisten ennätyksiä vastaan, kunnes näkee miten sen toisen pelaajan haamuauto ajelee pitkin nurmikkoja ja seiniä.
05.06.2014 klo 00.29
Asia on niin että glitchit, scriptit, skippaaminen ja muut ovat juuri se mistä speed runeissa on kyse. Ei, se ei ole nautinnolista pelaamista eikä pelin katsomista, ei sitä miten peli tarkoitettiin pelattavaksi, ei sitä minkä perusteella sen kesto mitoitettiin markkinointiin, vaan speed run. Se on vaan nopea.
Ja juuri se miten glitchejä on löydetty ja käytetään sisällön skippaamiseen on kiehtovaa ja se miksi näitä on mitään järkeä tehdä ja katsoa. Jos joku vaan pelaisi ulkoa opettelemiaan pelejä läpi painaen eteenpäin nappia pohjassa ei sitä jaksaisi katsoa kukaan.
Tämä. Niin tämä. Vittu mitä jonneja liikenteessä taas kun aletaan valittamaan speedrunin bugien hyväksikäytöstä.