26.03.2014 klo 17.21 | Luettu: 5018 kertaa | Teksti: Manu Pärssinen
Trials Fusion ilmestyy Xbox 360-, Xbox One- sekä PlayStation 4 -pelikonsoleille 16. huhtikuuta ja viikkoa myöhemmin Windows-masiinoille. Pelin uusittu temppusysteemi tottelee kirjainkolmikkoa FMX.
Vielä on pelattavaa jäljellä Trials HD:ssa ja Trials Evolutionissakin, eikä temppuilu kiinnosta, joten Trials Fusion jäänee väliin.
Oikeastaan eniten kiinnostaa, ovatko "korjanneet" nelinpelin sohvalla. Trials Evolutionsissa oli se vika, että melkein kaikki pelaajien tekemät custom radat olivat sohvanelinpeliin sopimattomia, koska kamera, checkpointit ja killzonet sekoilivat. Ja kun ilmeisesti toisten työn kopioinnin estämiksesi ei pystynyt muiden valmiita ratoja editoimaan ja sitä myöten itse korjaamaan. :(
Asko78
26.03.2014 klo 21.54
1
Tuo temppuilu arvelluttaa itseänikin tässä pelissä. Pitänee ainakin kokeilu versio ladata livestä ja tehdä vasta sitten ostopäätös. Viimestään tuon kyllä kuitenkin alennuksesta ostaa vaikkei temppuilu niin ieleen olisikaan.
Arcane kirjoitti: Trials Evolutionsissa oli se vika, että melkein kaikki pelaajien tekemät custom radat olivat sohvanelinpeliin sopimattomia, koska kamera, checkpointit ja killzonet sekoilivat. Ja kun ilmeisesti toisten työn kopioinnin estämiksesi ei pystynyt muiden valmiita ratoja editoimaan ja sitä myöten itse korjaamaan. :(
Keskustelut (4 viestiä)
Moderaattori
Rekisteröitynyt 10.04.2007
26.03.2014 klo 20.35 3
Oikeastaan eniten kiinnostaa, ovatko "korjanneet" nelinpelin sohvalla. Trials Evolutionsissa oli se vika, että melkein kaikki pelaajien tekemät custom radat olivat sohvanelinpeliin sopimattomia, koska kamera, checkpointit ja killzonet sekoilivat. Ja kun ilmeisesti toisten työn kopioinnin estämiksesi ei pystynyt muiden valmiita ratoja editoimaan ja sitä myöten itse korjaamaan. :(
26.03.2014 klo 21.54 1
Rekisteröitynyt 27.05.2007
27.03.2014 klo 11.16
27.03.2014 klo 13.28
Trials Evolutionsissa oli se vika, että melkein kaikki pelaajien tekemät custom radat olivat sohvanelinpeliin sopimattomia, koska kamera, checkpointit ja killzonet sekoilivat. Ja kun ilmeisesti toisten työn kopioinnin estämiksesi ei pystynyt muiden valmiita ratoja editoimaan ja sitä myöten itse korjaamaan. :(
Komppaan lujasti