Lara Croftin isä ja joukko muita äijiä perusti Tangentlemenin
Tangentlemenin ääntämyksestä emme ole toimituksessa aivan varmoja, mutta joukkioon kuuluu useita parrakkaita herroja, jotka ovat nyt perustaneet uuden pelistudion. Mukana ovat:
- Toby Gard (Lara Croftin isä, Yaiba: Ninja Gaiden Z:n ohjaaja)
- Rich Smith (Yaiba, Call of Duty MW -artisti)
- John Garcia-Shelton (Yaiban ja useiden MoH- sekä CoD-pelien tuottaja)
- Cory Davis (Spec Ops: The Linen ja Yaiban luova johtaja/pääsuunnittelija)
- "salainen joukkio neroja puuhastelijoita"
Joukkion muodostamisen syyksi kerrotaan AAA-pelien tuotantokustannuksien nousemisen luovuuden tukkeeksi. Tangentlemen haluaa ottaa riskejä ja uskoo, että heidän ideoilleen löytyy yleisöä. Työn alla on "Daedalus", joka on "surrealistinen kauhumatka".
Keskustelut (6 viestiä)
Moderaattori
Rekisteröitynyt 30.03.2007
18.03.2014 klo 13.31 1
18.03.2014 klo 14.26 1
Rekisteröitynyt 04.11.2007
18.03.2014 klo 19.44
18.03.2014 klo 20.29
Uusia pelistudioita tuntuu nousevan kun sieniä sateella. Voi olla hyväkin trendi, että nimekkäät pelintekijät jättävät tehotuotannon ja tekevät persoonallisempaa kamaa omilla ehdoilla.
ja samalla tekniikka menee 10 vähintään vuotta taaksepäin kuten kymmenet ja kymmenet vaikka ton Nude Axe tai mikä olikaan tyyliin
Rekisteröitynyt 04.11.2007
18.03.2014 klo 22.11
Uusia pelistudioita tuntuu nousevan kun sieniä sateella. Voi olla hyväkin trendi, että nimekkäät pelintekijät jättävät tehotuotannon ja tekevät persoonallisempaa kamaa omilla ehdoilla.
ja samalla tekniikka menee 10 vähintään vuotta taaksepäin kuten kymmenet ja kymmenet vaikka ton Nude Axe tai mikä olikaan tyyliin
On totta, että tällä hetkellä useimmat näistä uusista nimekkäiden pelintekijöiden pelistudioista väsää pikkupelejä, mutta toivoa on että sieltä tulee suurempiakin pelejä myöhemmin kunhan saavat hommat alkuun ja hyvällä tuurilla lisärahaa pikkupeleillä.
Rekisteröitynyt 03.09.2007
18.03.2014 klo 22.52
Uusia pelistudioita tuntuu nousevan kun sieniä sateella. Voi olla hyväkin trendi, että nimekkäät pelintekijät jättävät tehotuotannon ja tekevät persoonallisempaa kamaa omilla ehdoilla.
ja samalla tekniikka menee 10 vähintään vuotta taaksepäin kuten kymmenet ja kymmenet vaikka ton Nude Axe tai mikä olikaan tyyliin
No Man's Sky on muistaakseni tulossa neljän hengen porukalta ja tekniikan puolesta vaatimattomasti peliin generoidaan proseduraalisesti kokonainen galaksi. On totta, että tekninen toteutus on haastavampaa pienellä porukalla, mutta toisaalta kekseliäisyydellä pääsee pienikin porukka yllättävän pitkälle varsinkin, jos käyttää valmiita pelimoottoreita, joista jo löytyy graafisia sun muita teknisiä ominaisuuksia valmiiksi.